xSogno schreef:Pipodipo schreef:Wat kost dat eigenlijk zo'n festival als je er met een rolstoel heen gaat?
Zoek zelf de prijskaartjes op denk. Jeeez moet ts een uitgavevernatwoording hier dumpen ofzo? Vragen stellen etc, en kritisch zijn mag, maar lijkt me niet bedoeling van dit topic om over prijzen van festivalkaarten te gaan praten.
Nja, als iemand in een ander topic beweert financieel ten onder te gaan aan hogere energiekosten?
ik red me financieel nog wel maar weet ook dat ik over een aantal jaar in dezelfde situatie terecht kom.
ik drink geen alcohol en vooral water dus de kosten daar zijn ook laag.
dan zou ik niet zijn waar ik nu ben. En ja mijn teruggekregen onafhankelijkheid houd ik graag vast.
Als die door stomme beslissingen van anderen te niet gedaan wordt. Ja gek he dat je daarvan baalt dan. 
alleen tjsa wie dan. Normaal ben ik zo ongeveer de fitste ook dat heb ik al neergezet hier. Nadeel van hulp vragen aan anderen. Een keer ok vaker dan belast je mensen met dingen die ze er als blijvend ook niet bij kunnen hebben. Moet ik twee straten verderop gaan vragen en mensen die ik alleen van groeten ken. Hee pietje gooi je mijn zak vuil voortaan weg.
gemeente komt zijn afspraken niet na hier. Dus ja benadeelt worden. Zoals alleen hier al in de wijk zeker 15 mensen.