kappen hiermee

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:15

niet iedereen mailt elke dag.......
gewoon WACHTEN.
Moeilijk he.

Succes.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 11:18

ss
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:24

Nee hoor, je hebt gewoon een eerlijk mailtje gestuurd. Je moet geen spoken zien waar ze niet zijn. Succes!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:35

Inderdaad geen spoken gaan zien....

Enne WACHTEN.... net was Sjimmy zegt... niet iedereen mailt iedere dag. Wie weet hoort dit ook bij het spelletje en kijken ze of je nu weer helemaal in hun ban bent en weer iedere dag gaat mailen. Om je de waarheid te zeggen Kat heb ik dit hele verhaal al een tijd een beetje raar gevonden. Ik bedoel niet van jouw kant maar van hun kant... het lijken me "rare vogels". Laat je niet door ze in de maling nemen hoor. Je hebt hun niet nodig dus ook die Danny niet. Ik begrijp sowieso niet dat die Danny nu weer alles moet oprakelen Verward Wat heb je nou aan zijn mailtje... niets toch. Je moet ook zeker niet langsgaan hoor bij Midtown

Ik hou helemaal niet van dit soort spelletjes.. laten ze lekker met iemand anders gaan spelen Boos!

Ga lekker naar dat feest en zwaai vriendelijk gedag en that's it!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 14:20

aaa
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 15:55

qqq
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:03

Geen idee wat de reden overal voor is, maar krijg wel het idee dat René jou een beetje belachelijk zit te maken.
Maargoed, als ze een spelletje met je spelen ben je daar altijd nog zelf bij, dus ga er gewoon niet op in.
Als het wel gewoon aardig bedoeld is van die andere jongens dan ga je toch gewoon op dat feest een praatje met ze maken ofzo?
Laat zien dat je veranderd bent en dat je er niet meer intrapt.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 16:06

ss
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:30, in het totaal 4 keer bewerkt

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:09

carlosje schreef:


Dit is nou die stomme SUKKEL!!! Boos! }> Extreme duivel KILLL HIM!!!

Maak er maar een dartbord van ...gooi die pijl!!!}:) Haha! Knipoog


Wil wel, maar zie helaas alleen maar een kruisje Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:09

En daarmee heeft AnneOmie volkomen gelijk.
Het is jouw feestje Haha!, dus maak er wat van.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:09

Ja, ben het helemaal met Anne Omie eens.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 16:40

vv
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 16:50

ss
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:20

Ik heb jouw verhalen over Midtown en over Rene een hele tijd gevolgd en heb eerlijk gezegd heel erg mijn vraagtekens erbij gezet.
Het was een stagebedrijf. Jij hebt daar een leuke tijd gehad, maar die stage is nu voorbij. Waarom laat je het niet rusten?
Je zoekt hen elke keer weer op en elke keer word je er weer enorm onzeker van.
Meid, jij bent wel meer waard dan die jongens die jou elke keer weer je hoofd op hol weten te brengen. Voor elk kleine beetje contact dat zij opnemen, begin jij meteen weer te mailen en wil je meteen weer langs gaan. En ondertussen lachen zij in hun vuistje omdat ze een echt groupie hebben.
Ga nou niet naar hun toe. Ga lekker naar je feest, maak je mooi, straal uit dat je je goed voelt, vermaak je daar maar verlaag jezelf er niet toe je weer te verontschuldigen voor weet-ik-veel-wat.

Er zijn zoveel leuke jongens op de wereld, er zijn zoveel leuke mensen op de wereld die jouw vrienden kunnen zijn. Laat die jongens van Midtown nou toch in hun eigen wereldje en ga verder met je leven!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:29

ga nou gewoon NIET NIET NIET NIET NIET NIET langs meisje
Ze lachen je vierkant in je gezicht uit, geloof me.
Als die ene jongen al terugmailt, mail jij dan gewoon niet meer, en ook die rene niet meer, ook niet als hij je weer mailt.
Ik heb zo het idee dat je daar het onderwerp van hun spot bent hoor!!!!
Je zet jezelf echt voor gek.

En als jij echt met andere dingen bezig zou zijn zoals je zegt dan zou je het er niet zo vaak enzo over hebben.....................

dus nou maar lekker gewoon niet............

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 17:30

vv
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:38

carlosje schreef:
Danny,ferry en Niels vragen MIJ toch om te komen?? Ze willen me snel weer's ff zien..dat mag toch?? Nu komt het van hun kant


Ook dit kan doorgestoken kaart zijn... Scheve mond
Waarom laat je het niet rusten???
Ga lekker naar dat feest en laat ze zien dat je je eigen goed voelt...

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 17:44

qqq
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:51

Gewoon lekker niet gaan. Net wat Kitty zegt: laat het nou rusten.
Je vliegt voor ze.
Ze hoeven maar met de vingers te knippen of je hebt al teruggemaild of bent bereid meteen langs te komen. Probeer nou te laten zien dat zij niet het belangrijkste in je leven zijn. JIJ bent het belangrijkste, en zij komen op de tweede plek. Dus wacht nou eerst maar eens af wat ze terugmailen, als ze je echt zo graag willen zien, waarom zoeken ze jou dan niet op in plaats van dat jij weer achter hun aan gaat.
Hebben ze je telefoonnummer niet? Neem aan van wel, omdat je er stage hebt gelopen. Als ze serieus geinteresseerd zijn kunnen ze dit ook via de telefoon uitpraten in plaats van via e-mail met de kans dat ze elke keer in hun vuistje lachen omdat je steeds zo snel terugmailt.
Ik zeg niet dat die vrienden van René zo zijn hoor, maar na dat verhaal van René ben je er denk ik zelf ook wel achter hoe je je in bepaalde mensen kunt vergissen. Als ze het wel goed bedoelen, dan merk je dat op het feest wel. Laat ze maar naar jou toekomen als ze zo graag contact willen.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:57

Je hoeft helemaal niet langs te gaan, want als ze je zo graag willen zien komen ze wel naar je toe op het feest! Dus ik zou maar geen moeite doen, als ze jou zo aardig vinden en je zo graag willen zien komen ze maar naar jou toe!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 18:40

AAAAAARGHHHHH
Beste Carlosje...
Lees je eigen berichtjes nou eens terug..
overal staat 'ik vraag me af' 'ik denk dat' 'lijkt het jullie ook dat' ??
Doe me een lol en kijk eens naar Temptation Island. Daar kan je precies helder en duidelijk zien hoe vrouwen van NIETS een ONGELOOFLIJK probleem maken. Puur door het op te blazen en dingen te gaan analyseren en veel te veel te peinzen en te twijfelen aan zichzelf.
Precies hetzelfde doe jij nu.. eerlijk waar! Just go with the flow, niet zo peinzen, laat die lui gewoon met rust en ga je eigen leven leiden!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 18:57

Ga nou niet langs! Zoals ik uit je berichtjes kan opmaken gaat het net weer wat beter met je. Probeer dat zo te houden.
Straks kom je daar en is het een teleurstelling, en dan zit je weer diep in de put. Laat die lui toch barsten. Je hebt ze helemaal niet nodig. Ik heb het gevoel dat ze een spelletje met je spelen, ofzo.
Laat je asljeblieft niet zo gebruiken door die jongens. Richt je aandacht op andere dingen en ga door met je leven. Als die jongens zo graag willen weten hoe het met je gaat moeten ze je maar bellen ofzo.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 01:08

qqq
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 11:04

carlosje schreef:
Als ik geweest ben en het uitgepraat heb,DAN kan ik pas verder met mijn eigen leven,dat zou zo´n opluchting zijn.Ik bedoel ik zie ze dan toch niet meer.Kben nog nooit zomaar langs geweest,ofzo.Altijd voor school. En ik heb ook geen band met ze hoor,zo goed kennen we elkaar niet.Ik was altijd super stil.

Merk je zelf wel dat je het 'achter je laten' van het hele gebeuren steeds uitstelt? Hoe vaak heb je al niet geschreven dat dit je laatste "René-topic" was? Bijna elke keer geloof ik. Aan het begin van het topic ben je steeds helemaal in de war en aan het eind van een topic zeg je dat je alles weer op een rijtje hebt. Totdat je weer een nieuw topic opent. Dan begint alles weer overnieuw. Het is echt pas afgelopen als JIJ wil dat het afgelopen is.
Denk je echt dat zij het niet doorhebben dat je niet voor school komt maar voor hen? Ik ken ze verder niet, maar kan denk ik wel inschatten dat ze zo achterlijk niet zijn, helemaal na het hele René-verhaal.
Wat ik al eerder zei: je vliegt voor ze. En dat hebben zij ook echt wel door.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 17:12

als ik ze na twee maanden,ze ff een halfuurtje zie en dan weer tijden niet,vlieg ik dan voor ze??