permanent en paardrijden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

permanent en paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 09:58

ik word gek van mijn lange haar daarom wil ik eens wat anders
ik wil het permanenten, maar ik rij heel veel paard, druk ik dan niet met de cap alle krullen er weer uit boven op me hoofd?

zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

en wat zij ongeveer de kosten?


puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:02

Kijk alsjeblieft uit met permanenten. Het is heel mooi, maar je moet er wel het type haar voor hebben. Een aantal jaren geleden heb ik ook vaak permanent laten zetten. Omdat mijn haar heel fijn en glad is, zakte het er elke keer binnen twee maanden weer uit, waardoor je of met een giga uitgroei zit of het weer opnieuw moet doen.

Geloof me, dit is zeer kostbaar en het komt je haar absoluut niet ten goede. Ik begin er in ieder geval nooit meer aan.

Voor lang haar permanenten ben je zeker 200 gulden kwijt, als het nu al niet meer is.
Laatst bijgewerkt door puma op 15-11-02 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:03

Nou dat kan echt niet hoor! Jeetje, al die krullen onder de cap uit te hupsen...en een beetje permanent drukt de cap gewoon omhoog van je hoofd af....dat gaat gewoon niet!
Haha!

Nee joh, gewoon doen. Een goed permanent zet zich en dan krijg je het er niet meer zomaar uit door een plastic dopje op te zetten. Valt reuze mee...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 11:46

[quote="Dees"]Nou dat kan echt niet hoor! Jeetje, al die krullen onder de cap uit te hupsen...en een beetje permanent drukt de cap gewoon omhoog van je hoofd af....dat gaat gewoon niet!
Haha!

quote]

dees ik schrik me dood!

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

spiraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 12:06

of je moet spiraal krullen laten zetten die zijn wat 'sterker 'en blijven ook langer zitte.
zijn wel wat duurder als gewoon permanent ma je hebt er ook meer aan.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 12:09

je moet vragen of je het goeie haar er voor hebt...Ik heb dun haar...het was helemaal afgebroken en aan de onderkant was de helft afgebroken...

En jah uitgroei is heel erg...Bij mij heeft het 2 jaar geduurt voor het er was uitgegroeid en met je cap....Ik kreeg ze altijd gewoon weer erin hoor die krulle Tong uitsteken

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 12:10

als het is afgebroke hebben ze gewoon een te sterke vloeistog gebruikt of nie goed uitgespeold


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, GoogleAdsense, hagelslag, IASCrawler, janneke_S, kimmetje26, lenaa_tje, Marion_, Patriesje, prugelpiet, r0bijn, Roosch, Vuri en 127 bezoekers