olijf schreef:CharmingS schreef:feit blijft wel dat ik dat inderdaad vervelend vind, als mensen openbaar familieleden of bekenden gaan bespreken, internet of geen internet, als iemand die diagnose niet heeft gehad en je er zelf weinig van weet en niet bevoegd bent om die diagnose te stellen dan moet je daar gewoon je mond over houden, en misschien een gesprek voeren met die persoon in kwestie als je je zoveel zorgen maakt dat het zelfs nodig dit in een openbaar forum te bespreken.
Heb even geknipt, maar als je dit zelf terug leest, denk je dan niet dat je het hele forum wel op kan doeken?
Als je alleen maar feiten en bewezen stukken wil lezen, is een forum misschien geen geschikte plek..
Maar ik mag toch zeker wel mijn mening daarover geven. Ben me zeker bewust van het feit dat niet iedereen iets met mijn mening doet, maar het is misschien wel iets om over na te denken

Ik hoef zeker niet alleen maar bewezen stukken te lezen, maar het valt mij gewoon op dat heel veel mensen te vaak onterecht een stempel opgedrukt krijgen.
Denk dat mijn punt nu wel duidelijk is en het word blijkbaar niet gewaardeerd om het hierover te hebben, dus ga hier verder ook niet meer over discussiëren. Doe vooral waar je jezelf fijn bij voelt, maar voor je iets over een ander zegt verplaats je zelf even in een persoon en vraag jezelf af of je dit zelf prettig zou vinden