[b]HELP!!! Bijrijdster gezocht voor Westernhafling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stranger

Berichten: 10
Geregistreerd: 12-06-01
Woonplaats: Voorschoten

[b]HELP!!! Bijrijdster gezocht voor Westernhafling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 01:07

Verward B(l)ijrijdster voor western haflinger gezocht (Wassenaar e.o)


Ik zoek een leuke bijrijdster voor Stranger, mijn 8 jarige haflingermerrie (1,50 m)..een absoluut beeldig, lief, verkeersmak paardje die van veel aandacht houdt! Het is geen knuffelpaard en er moet wel mee gewerkt worden maar ze loopt graag voor je. Mijn bijrijdster gaat er helaas mee stoppen dus ik moet nu snel een andere pleegmoeder voor mijn paard zien te vinden.

Stranger zoekt zelf natuurlijk iemand die vaak peen meebrengt, betrouwbaar is en graag lang buiten rijdt (want in de bak rijden vindt ze nog steeds niet het ultieme genot!)

Ik zoek zelf iemand die enthousiast is, graag Western zou willen leren rijden (of het al kan) en bereid is mee te dragen in het stalgeld. Je krijgt ervoor terug: een wereldpaardje!, veel lol, in principe zoveel rijden als je wilt, mogelijke privelessen,een goede stal met 2 buitenbakken en een binnenbak (bij Wassenaar) en het strand/ duinen binnen"rij"-bereik. Uitmesten en voeren hoeft niet, maar met rijden en poetsen mag je je helemaal uitleven!

Kun je op maandag/dinsdag en om de week in het weekend (minimaal, meer rijden mag natuurlijk ook !!), ben je 18 of ouder, heb je een auto/brommer (de stal is met OV niet zo goed te bereiken) en heb je een ruiterbewijs en liefst wat ervaring met paarden "bijrijden"en/of verzorgen, dan ben je precies wat Stranger en ik zoeken.

Bel me als je belangstelling hebt of iemand weet ! Tel.nr. 071 5617704 (thuis) of 0624741019. Gewoon terugmailen mag natuurlijk ook!

Natalie

PS En ik ben best een aardige eigenaar hoor Lachen``

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:27