op verzoek van dance speciaal voor xono en de rest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

op verzoek van dance speciaal voor xono en de rest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 00:07

ja op verzoek van dance foto's van die twee jongens van haar.
ik moet nog steeds op bezoek Bloos maar heb deze dus over de mail gekregen.

Afbeelding

Afbeelding

quote van dance d'r mail: Vooral op dat zwarte monster zit bijv. Colin alias Xono wel te wachten. De foto's zijn vorige week zondag genomen dus heel recent. Dat bruine geval kwam met een rot gang aan en gleed weg,, vandaar dat hij zo raar staat. Ik heb toen toch maar afgedruk.
Lekker nat hè. Ik geloof ik zit in een moeras. Er staat geen water in de bak maar de toplaag zuigt een beetje veel. Raar ook om er in te lopen.
Dus hier bij de eerste pogingen.

ik vind die zwarte wel een lekker dingetje tiny, jammer dat ie geen hengst meer is. Schijnheilig je weet wel waarom.

dus jongens bij deze. heb ik mijn plicht weer gedaan of niet tiny Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 00:22

Geweldig! Lachen
Vorig jaar (ja...was vorig jaar alweer ) vond ik Blacky nog het leukst, maar Smokey vind ik helemaal geweldig Lovers Heel mooi paardje is dat geworden. Met anderhalf waren ze toch nog errrug klein vergeleken met beren van knullen die het nu geworden zijn!

western

Berichten: 165
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 00:36

ik was januari dit jaar ook op bezoek geweest bij tiny en peter en hun beestenspul, en ze zijn inderdaad mooi geworden zeg!
vooral blacky is mijn favoriet.

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 01:01

Bedankt Rina, wat een waanzinnig snelle meid ben je toch Party!! maar dit is best goed geworden.
XoNo, je hebt helemaal gelijk en ik heb gelijk gekregen of niet soms. Laten we eerlijk zijn die zwarte is de mooiste, maar de bruine is écht goed. Dat wordt een waanzinnig paard. De zwarte heeft veel van zijn moeder, die is ook zo mooi een donkere bay merrie zonder aftekeningen. Het paardje wat je er nog net naast ziet staan met de groene deken , is een chestnut ook van dezelfde moeder dus een halfbroertje van dat zwartje. Erruuuggg groot geworden, hij is al meer dan 1.60 en ik ben bang dat die zwarte ook niet zo heel klein zal blijven.
Ja, jammer van het niet meer hengst zijn. Maar ik heb daar een uitgesproken mening over. Toentertijd zijn ze niet verlkocht, toen wilde ik het niet meer en ik doe geen hengst in de dekdienst dus worden het hetjes. Ik wil geen gedonder (sorry) op een beperkt stukje land en ik wil ze wel allemaal naar buiten kunnen doen. Als ik de merries wil laten dekken kies ik toch ook niet voor een eigen hengst. Ongewenste zwangerschappen met gevaar voor lijf en leden om het te voorkomen stel ik ook niet zo op prijs. De paarden hebben het zo veel fijner en wij ook. Je ziet er gaat niks aan uitstraling verloren. Ze zijn ook pas dit jaar geruind met echte twee jaar.
Nogmaals bedank Rina Haha! Haha! Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 12:05

Ik heb ook nog foto's van deze twee kerels......zal ze ff opzoeken

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 14:02

leuke beestjes hoor!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 15:10

Je had helemaal gelijk Lachen Ik heb alleen naar het uiterlijk gekeken, en had toetertijd ook helemaal geen kijk op eventuele prestaties. Tegenwoordig kun je ook aan het papier al enigszins zien wat het paard ongeveer zou moeten kunnen (gaat niet voor alle paarden op natuurlijk). Ik vind Smokey overigens ook een erg mooi paardje! Lovers
Heb je ook nog actiefoto's? Knipoog

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 01:05

Sta klaar om ze te makenXoNo. Daar ze redelijk actief zijn zou het geen probleem moeten zijn. Alleen op dat ogenblik heb ik óf de camera niet bij of ik ben binnen.
Flying High ik weet dat je toen eens foto's hebt gemaakt. Maar daar lagen ze in de groeistuipen. Ik heb ze niet, zou het leuk vinden die ook te krijgen. Ik dacht dat je toen ook die Hollywoodhengst had gefotografeert na een enorme wandeling over een groot stuk weiland. Die heb ik helemaal nooit gezien. Is overigens ook een hele mooie geworden en zijn huidige bbazinnetje is er enorm blij mee. Heb een prachtige foto van haar gekregen op het NK met een heel leuke groet achter erop. Het is heel goed te horen dat je fokprodukten goed terecht komen en dat men er erg tevreden over is.