in een soort roes..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

in een soort roes..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 23:18

Vandaag was ik vrij van mijn werk omdat ik en mijn vriend een afspraak hadden om half 11 bij de makelaar en daarna naar de hypotheker (jazeker Tong uitsteken ). Dus kon ik een keer door de weeks rijden. (hebben namelijk gene verlichting bij de bak Cool )
Om 4 uur was ik bij mabel. Na eerst een dikke laag modder verwijderd te hebben was ze weer toonbaar en heb ik haar opgezadeld. Ze was wat fris merkte ik wel en dat maakte me wat onzeker maar eenmaal op haar rug was het over.
Ze was lekker voorwaarts op mijn been en liet lekker los rechtsom. Met lange teugel liep ze lekker diep met haar neusje. Linksom was moeilijker maar dat heb ik opgelost door voltes, wijken, gebroken lijntjes enz enz en daarna liep ze super. Ik kwam er echt laaiend enthousiast vanaf we gaan al snel vooruit dat valt me niet tegen ben trots op Mabel Lovers

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 09:30

echt lekker dat het zo goed gaat diana..ben zo benieuwd naar mabel onder het zadel, hoop dat ik mabel en de nijntjes dit weekend mag komen aaien Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 11:02

Ja hoor kom maar gesellie!ze zijn al heeeeeel groot geworden en huppelen lekker rond je weet niet wat je ziet....Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:15

Wat leuk dat het zo goed gaat, je hebt het wel getroffen met haar.
Maar hoe ging het bij de makelaar en de hypotheker, hebben we binnekort nog een verhuizende bokker?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 11:32

Het ging goed we gaan volgende week woensdag tekenen brr spannend maar voorlopig nog geen verhuizing hoor. Ze binnen in maart 2003 met bouwen is de schatting en de oplevering is het eerste kwartaal van 2004 dusssssss nog ff geduld Knipoog

Dat het zo goed gaat dat valt mij 100% mee ze pakt het goed op en ze accepteert mij helemaal ze gaat graag aan het werk dat maakt haar heel fijn te rijden.
Komende zaterdag komt de vorige eigenaresse kijken en misschien rijden ben benieuwd of ze het verschil merkt maar dat kan bijna niet anders ze is echt zooo veranderd en alleen maar positief Kwijl