*zucht* mannen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

*zucht* mannen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 08:20

Mijn vriend heeft het gisteravond na een lang gesprek uitgemaakt.. hij zit niet lekker in zijn vel, we wonen te ver apart, ik ben veel te jong enz enz

Ik kan het best begrijpen, maar het is zo frustrerend omdat het eigenlijk alleen op rationele feiten is gebaseerd. Het voelde allemaal zo goed, en toch..

En het stomme is: ik weet dat hij zich nu net zo ellendig voelt als ik. Aan een kant is dat best fijn, hij geeft tenminste om me, maar aan de andere kant is het zoooooo frustrerend. Ik ben nog zo jong en naief Knipoog om te geloven dat als je het allebei wil en het kan, dat je het dan moet proberen. Als je dat met de jaren kwijt raakt hoop ik nooit ouder te worden..

Sorry.. moest het ff kwijt..

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 08:51

sterkte de aankomende tijd !!!

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 10:26

ik heb precies hetzelfde!! Bloos maandag avond een gesprek gehad..
ik weet hoe rot het is dus sterkte!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 10:49

Heel veel sterkte ermee Batje! Probeer maar goed afleiding te zoeken bij je paarden en vrienden.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 11:54

Een split op basis van schijnbaar rationele argumenten is misschein nog wel t frustrerendst, je wil dat t werkt... maar t werkt gewoon niet.
T is rot om daar achter te komen, moeilijk om erover heen te komen.

Sterkte!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 12:20

Ik zag het al een beetje aankomen, je plaatste laatst al een opmerking in het topic van iemand die misschien voor haar vriend wel naar Zuid-Afrika wilde vertrekken, dat ik dacht Scheve mond
Het is inderdaad heel frustrerend als je allebei nog gek op elkaar bent, maar 1 van beide besluit dat er redenen zijn dat het toch niet werkt.
Dan is het het moeilijkst om erover heen te komen volgens mij.
Ik heb ook een vriendje gehad waar ik heel gek op was, hij was twee jaar ouder dan ik. En ineens trok hij heel erg naar een meisje toe dat haar rijbewijs al had en op zichzelf woonde. Het ging toen ook uit om die redenen. Ik was te jong en hij vond het leven van dat oudere meisje veel interessanter. Met de auto naar de film kunnen, dan in haar huis blijven slapen, het was gewoon 'praktischer' en zo vertelde hij mij dat ook Frusty
Maar hij was nog wel heel gek op me dat was het stomme eraan.
Ik ben nu "Het huis aan het water" aan het lezen, van Kristin Hannah.
Dat gaat ook over zulke dingen. Dat je in sommige situaties beter je gevoel kunt laten spreken dan je verstand, erg mooi boek.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 12:22

Laat ik nou net in z'n zelfde situatie zitten met mijn vriend,en we er nog niet uitkomen Scheve mond

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 12:37

Houden van is niet altijd genoeg om met elkaar door te kunnen gaan. het moet ook "passen".

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 12:37

Zoals K'choice het zo mooi schreef: Love feels just like pain Verdrietig

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 12:45

Heel herkenbaar, overigens niet alleen vanuit mij in jouw positie maar ook vanuit mezelf als degene met 'rationele' twijfels. En ook dan doet het pijn. Veel sterkte joh, je moet nu even door het ergste heen maar dan nog blijft het vaak knagen...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 13:15

Jij bent veel te jong? Zag ik je profiel dat je 22 bent, wat is daar veels te jong aan?!
Weet niet hoe oud je vriend was, maar als jullie een x aantal jaren schelen is het na een tijd geen argument! Dat wist hij vooraf ook! Haha!

Meid, iig heel veel sterkte! En zoals mijn moeder altijd zei: Er zijn meer mannen dan kerken! Haha!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 13:41

Jeetje wat naar zeg, het is nooit leuk.
Heel veel sterkte en ga fleur maar gek maken, zoek daar lekker je afleiding bij.
Of kom anders maar hierheen Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:58

sterkte, hopen dat alles goed komt en denk eraan, wij zullen hier voor je zijn Lachen

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 21:05

arme batje Boos!
*werpt arm om d'r heen

Kusje

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 21:28

Romkabouter schreef:
Love feels just like pain Verdrietig
and pain is so close to pleasure. -queen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:18

ah meissie wat vreselijk vervelend!!!!!!! en dat zal zacht uitgedrukt zijn!!!
heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 23:02

Sterkte de komende tijd!

enedium

Berichten: 81
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 13:56

Ik begrijp precies wat je bedoelt meissie, mijn vriend is ook 17 jaar ouder als ik, en hij zeurt er continu over, ik moet nog een manier verzinnen om hem met z'n neus op de feiten te drukken (en geloof me, die vind ik!).
Wat kinderachtig van die oudjes om hun onzekerheid op onze jonge zieltjes te projecteren nietwaar?
Ik kom gauw bij je langs batje.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 13:50

Wow, bedankt voor alle lieve reacties! Ik wilde al eerder reageren, maar zit een beetje op een internet rantsoen Knipoog

Ik mis hem nog ontzettend, en moet echt de neiging onderdrukken hem bij elk leuk nieuwtje te bellen. Weet dat hij het ontzettend leuk zou vinden als ik dat deed, maar ja, uiteindelijk help ik mezelf daar ook niet echt mee.

Cody"]
[...]
het was gewoon 'praktischer' en zo vertelde hij mij dat ook Frusty
[/quote]
Niet te geloven he? Ik kan me dat echt niet voorstellen.. Dat lijkt me echt een van de meest kwetsende opmerkingen. Gelukkig heeft de mijne iets meer stijl Haha! Heb je nog lang over hem lopen dwepen?
[quote="Cody"]
Ik ben nu "Het huis aan het water" aan het lezen, van Kristin Hannah.
Dat gaat ook over zulke dingen. Dat je in sommige situaties beter je gevoel kunt laten spreken dan je verstand, erg mooi boek.
[/quote]
Tanx voor de tip!

[quote="wendy1"]
Laat ik nou net in z'n zelfde situatie zitten met mijn vriend,en we er nog niet uitkomen Scheve mond
[/quote]
Sterkte! Al roept mijn hart iets heel anders, uiteindelijk is het slopender in de onzekerheid te zitten, dan om gewoon te weten dat het niet gaat werken. Niet dat ik wil zeggen dat je er een punt achter moet zetten hoor, maar probeer ook een beetje jezelf in de gaten te houden Lachen

[quote="Karin"]
Heel herkenbaar, overigens niet alleen vanuit mij in jouw positie maar ook vanuit mezelf als degene met 'rationele' twijfels. En ook dan doet het pijn. Veel sterkte joh, je moet nu even door het ergste heen maar dan nog blijft het vaak knagen...
[/quote]
Mag ik vragen wat bij jou de rationele twijfels waren? Ik vind het namelijk heel moeilijk te begrijpen dat je het om die reden uit maakt, maar als ik het van totaal een andere kant hoor is het misschien makkelijker omdat ik er dan buiten sta. Heb je na het uitmaken nooit getwijfeld of je wel het juiste hebt gedaan?

[quote="Buitenzorg"]
Jij bent veel te jong? Zag ik je profiel dat je 22 bent, wat is daar veels te jong aan?!
Weet niet hoe oud je vriend was, maar als jullie een x aantal jaren schelen is het na een tijd geen argument! Dat wist hij vooraf ook! Haha!
[/quote]
Hij wordt volgende maand 38, heeft net een huis gekocht, heeft een uurloon waar ik 3 dagen voor werk en is eigenlijk wel klaar voor kinderen e.d. Ik heb net alles in mijn leven omgegooid, wil volgend jaar weer studeren en wil nog helemaal niet aan een gezin denken. Maar goed, ik zou het best willen proberen hoe het werkt, hij heeft echt moeite met het getal 22.. Toen ik hem zei dat hij dat ook wist toen hij me mee uit vroeg, zoende en in bed nam was hij ook vreselijk geschokt.. zo had hij het nog helemaal niet gezien. Om even op de topictitel terug te komen: *zucht* mannen Haha!

[quote="enedium schreef:
Ik begrijp precies wat je bedoelt meissie, mijn vriend is ook 17 jaar ouder als ik, en hij zeurt er continu over, ik moet nog een manier verzinnen om hem met z'n neus op de feiten te drukken (en geloof me, die vind ik!).

Ik kan het me ook best voorstellen dat mannen het er moeilijk mee hebben als ze een vriendin hebben die echt veel jonger is.. maar ik vind wel dat ze het óf zo moeilijk moeten vinden dat ze het niet doen, óf besluiten dat ze het wel doen, en dan niet meer zeuren. Je kan het er best af en toe over hebben, maar om élke keer te horen: 'oh nee, dat bandje ken je niet, toen ik naar dat concert ging was jij immers 2' *aargh*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 16:32

Of ik nog lang over hem heb lopen dwepen?? Mwoah...een jaartje ofzo Bloos Haha! Dit is inmiddels 5,5 jaar geleden hoor. *LOL* Maar het was wel echt 'my first broken heart'.
Zie hem nu heel af en toe nog wel eens met stappen ofzo en dan is het gewoon gezellig. Hij is fotomodel voor posters van een of ander uitzendbureau dus zie hem elke dag als ik naar het station fiets op de posters en dan denk ik: "wat zag ik in hem? Verward "
Haha! Dus het gaat over, echt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 16:55

Oudere mannen verzamelen niet voor niets jonge meiden om zich heen, dat heeft heus wel een reden. Gut, waarom moet ik nu opeens denken aan dat nummer van George Michael Verward. Het steeds terug gaan naar de tijd dat ze jouw leeftijd hadden, is wel een beetje heel vermoeiend inderdaad, vooral als je dan tegelijkertijd het gevoel krijgt dat ze in de tussentijd kennelijk weinig bijgeleerd hebben?? Het voorleggen van de contrasten is vaak toch ook wel gestoeld op een zekere bewijsdrang waar ze kennelijk behoefte aan hebben om tekortkomingen te verdoezelen. Je kunt het nog iets primairder bekijken, maar dat gaat hier wel heel ver Knipoog.

Het is heel erg verdrietig om op deze manier uit elkaar te moeten gaan, maar bedenk wel dat er meer is dan alleen rationele gronden, maar dat wat er achter ligt misschien niet iets is wat je wilt weten. Er zullen altijd twijfels blijven over het juiste, dat los je nooit op. Het is verdrietig allemaal en ik hoop dat je er snel een plekje voor kunt vinden en dat je helemaal volop van je vernieuwde leven kunt genieten en dat je zelf ook gaat geloven dat je de beperkende factor niet zult missen uiteindelijk.
Go for it!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 17:05

Romkabouter schreef:
Zoals K'choice het zo mooi schreef: Love feels just like pain Verdrietig


Nazareth: Love Hurts...

Ik kan niks anders zeggen dan dat het verschrikkelijk is. Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt, en je wordt inderdaad gek van frustratie. Heel veel sterkte!