Een rare relatie met mijn vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Een rare relatie met mijn vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 11:30

Ik ga al een jaar met een jongen. Ik zie hem als mijn vriend, mijn beste vriend en soms wel als gewoon een vriendin. Ik kan hem alles zeggen, en we praten over de raarste dingen dat ikzelf niet zo snel zal denken dat dat vaak voorkom in andere relatie.
We praten weleens over hoe het zal zijn als we weer vrijgezel zijn.
En we geven ook toe dat we soms wel eens het oude vrijgezelle leven willen. Maar buiten dat zijn we allebij hartstikke jaloers en gek op elkaar en we zouden elkaar nooit kwijt willen.
We geven elkaar ook eerlijk toe dat het leven saai is geworden met elkaar, en we praten soms wel eens over vroegere relatieĀ“s en dan kunnen we er uren over doorpraten, hoe leuk die tijd soms was.
Zonder dat we jaloers worden.
We praten gewoon over dingen in de relatie dat ikzelf zou denken dat het eigenlijk niet hoort.
Niet dat ik me daar druk ommaak want het maakt het alleen beter


Hebben jullie dat wel eens ook, dat je tegen elkaar praat alsof het een vriend of vriendin is.
Met mijn vorrige vriendjes praatte ik echt niet zo uitbundig.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 12:46

Ik praat met mijn vriend niet over alles, maar de gesprekken kunnen wel diepzinnig zijn. Als ik dat met mijn vriend niet kan, voldoet hij ook niet. Ik denk dat de relatie met jouw vriend helemaal neit zo slecht is, als je overal met hem over kunt praten. Daar moet je juist blij mee zijn. Als je relatie saai is, doen jullie misschien te weinig spannende dingen. Het leven als vrijgezel kan net zo goed saai zijn. Het is maar wat je er van maakt, welke dingen die je doet of juist niet doet. Ik zou zeggen, ga eens een weekendje naar Euro Disney, doe eens gekke dingen samen.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 14:36

ik denk gewoon dat jullie in een sleur zijn gekomen,doe er wat aan ,
verras hem eens,of ga wat leuks doen,of ga appart uit en slaap daarna bij elkaar en vertel hoeveel sjans je wel niet hebt gehad.
of koop nieuwe kleren die hij heel mooi vind en trek die aan
zijn maar een paar tips mischien heb er wat aan,suc6

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 14:43

Sleur ligt bij de beste relaties op de loer. Het leven is wel eens een grote sleur. Het is maar wat je er van maakt.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 14:48

Maar daar gata het niet zozeer om, het gaat meer over onze gesprekken, dat we zo vrij praten is dat wel normaal?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 14:52

En stel nou dat het niet normaal zou zijn (stel! Ik zeg niet dat het wel of niet zo is!) wat is dan het probleem? Wat andere mensen er van denken? Als je maar lol hebt toch?!

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 15:26

waarom zou vrij praten niet normaal zijn? Je moet je als jullie er allebei geen problemen mee hebben niet teveel afvragen of het normaal is. Het is julie leven. Bovendien als je je afvraagt of het normaal is of niet, wat neem je dan als standaard? De gemiddelde relatie in Nederland en zeker het gemiddelde huwelijk is niet echt een goed referentiekader. Kijk alleen maar naar de grote hoeveelheid echtscheidingen. Als dit jullie manier is van samen zijn, just enjoy it.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 21:38

achja normaal is zoiets subjectiefs, als het voor jullie beide goed voelt dan is het voor jullie toch normaal/goed Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:52

Ik kan bij mijn vriend ook met al mijn probleempjes terecht, hoor. Gelukkig maar. Het is niet zo dat ik altijd alles met hem bespreek, want bepaalde dingen bewaar ik liever voor vriendinnen. Maar ik KAN alles bij hem kwijt.
Ik vind dat wel een prettig idee. Vind het eerder vreemd als je niet met elkaar kunt praten. Aangezien ik met leven met hem deel en van plan ben dat nog heel lang te blijven doen, is het fijn als je bij elkaar terecht kunt met alles. Niet alleen leuke dingen, maar ook huilen of schreeuwen op z'n tijd...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 23:24

Ik kan met Roy ook alles bespreken wat ik wil, echt alles! Over de meest gekke dingen, wij hebben het erover! Ik vind dat echt super dat dat kan.

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 12:46

Citaat:
Hebben jullie dat wel eens ook, dat je tegen elkaar praat alsof het een vriend of vriendin is.


hmm dat lijkt me meer een voorwaarde dan dat het een bijzonderheid zou moeten zijn, tenminste voor mij dan.

eva

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 19:34

Ja dat heb ik wel, ik moet niet alleen me liefde met um kunnen delen.
Maar ik moet ook een goed gesprek met um aan kunnen gaan.

Toen het een tijdje uit was, omdat ik een ander had Frusty Frusty steunde hij me door dik en dun.
Kan het overal met Joe over hebben, hijs echt een schat Lovers
Hij is niet alleen ME vriend maar ook EEN vriend