Zeker lezen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Zeker lezen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 22:06

Voor al degene die denken dat ze van hun ouders nooit een paard zullen krijgen!!! Laat de moet ni zakke!!! Mijn ouders ware oek zo! Te duur, wa als het ziek wordt,... maar nu hebbek het!!!

Dus blijven hopen en veel succes!

Veel groetjes,
Eske en Blancatje (men paardje)

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...



marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:13

ja dat dacht ik dus ook, maar ze hebben 2 dagen geleden gezegd dat ik op zoektocht mag gaan, dus betekent paardje in opkomst!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:19

Thuis was het ook altijd "Je krijgt er geen". Toen ik 18 werd hebbe ze gezegd "Als we die koe es kope" (mn oude verzorgpaardje) ik heb vriendelijk bedankt met het gevolg dat ik er nu dus helemaal niet meer op moet hopen.

Domme Koe dat ik ben.

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:25

Ik blijf ook hopen, maar als ik een eigen paardje wil zal ik hem toch echt zelf moeten onderhouden.

Veel plezier met je paardje.

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:23

Jammer genoeg waren mijn ouders niet zo rijk dat ze mij een paard konden geven, we woonden in een woonwijk dus zou ik als ik een poaard zou krijgen deze moeten onder brengen bij een pensionstal, dus de aanschaf was het probleem niet maar het onderhoud.

Geluukig kon ik na een paar jaar hard werken mijn droom verwezelijken heb nu van mijn eigen centjes een paard (arab)kunnen kopen, en achteraf gezien is dit maar goed geweest , want nu beseg ik eigenlijk hoe duur een eigen paard is als je zelf geen ruimte hebt.

Ik denk dat jullie gewoon geluk hebben (zal ik maar zeggen) met zulke ouders, want niet iedereen heeft dit geluk.

Maar goed de moed niet opgeven, mochten je ouders geen paard voor je kopen dan kun je er toch zelf voor sparen.

En blancatje veel succes met je toekomstig paardje, geniet er lekker van.

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 12:53

Ik heb helaas nooit een pony gekregen van mijn ouders... Ik had er toen wel een kunnen krijgen van mijn vader, maar dan had ik echt superfanatiek wedstrijden moeten gaan rijden enzo... (paps is nogal trots als ik iets bereik)... maar daar had ik geen zin in.... ik rijd meer voor mijn lol...

Toen ik opmezelf ging wonen ben ik gaan sparen en zoeken... en December 2000 kwam mijn eigen pony... Haha! Uiteraard heb ik haar nog steeds... Haha!:D:D

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 13:06

Ik ook niet hoor. Kon zeuren wat ik wilde, ieder jaar met sinterklaas boven aan mijn verlanglijstje, jawel: PONY!
maar nee hoor. Iedere keer als ik jarig was. Eens zeiden ze, "ja, jij krijgt je pony hoor, wel meer als een zelfs" en toen voelde ik nattigheid. Het was een schilderij met ponies erop. Toen ik 23 was kocht ik zelf mijn paard, nog steeds tegen de zin van mijn moeder.

De hond is de betere mens

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 13:53

Mijn vader heeft ook wel eens zoiets banketstaaf uitgehaald....kwam me halen van school zonder dat ik wist waarvoor dus ik vroeg de hele tijd waar we naartoe gingen.....uiteindelijk zei hij "we gaan een pony voor je kopen" dus ik zat helemaal in de wolken. Bleken we gewoon naar de Ikea te gaan om een nieuwe kast voor mijn slaapkamer te halen....ik heb de hele terugweg zitten huilen omdat ik zo teleurgesteld was. Toen had mijn vader er ook wel een beetje spijt van hoor!
Inmiddels heb ik al 4 jaar een paard, zodra ik ging werken heb ik er zelf eentje gekocht.

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, anjali, Ann, ComscoreBot, dierenfan, ImkeTarek, Iris_Casper, MarjanB, marjor, nick_en_ik, stal_HD, sunny43, SUSANNEx, Vossy en 124 bezoekers