Wie gaat er skieen??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Wie gaat er skieen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 16:20

Heey All,

Wie gaat skieen, waar en wanneer?? En uiteraard: Hoe lang! Ga je snowboarden, skieen of sleeen?

Ik ga in de week van 13 t/m 21 naar Les Trois Vallees/Meribel in Frankrijk en van 14 t/m 22 maart naar Val di Sole/Tonale in Italie.. Haha! De eerste week is een uitzondering, want mijn ouwelui vieren dan hun 25 jarig huwelijk Haha! Dit is dus eenmalig in december..

Uiteraard ben ik een skimiep.. Snowboarden is niet mijn ding..

Ik ben benieuwd! Tell me.. Wie weet zijn er mensen die rond dezelfde tijd op de zelfde plaats zijn als ik Lachen

Groetjes,

Chantal


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:32

Als je mij meeneemt, dan ben ik rond dezelfde tijd op dezelfde plaats *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 16:34

XoNo schreef:
Als je mij meeneemt, dan ben ik rond dezelfde tijd op dezelfde plaats *LOL*


Als je in mijn koffer past mag je mee.. *LOL*

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:35

4 t/m 12 januari naar Serre Chevalier, met 12 studenten, zal wel een lekkere bende worden Haha!

Nulla tenaci invia est via

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:35

Ik ben wel lang, maar niet zo dik (understatement of the year) Haha!
Hoe groot is je koffer? Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:37

In januari een weekje met man naar Zwitserland in Les Crosets, Wallis en in februari met de kids en vrienden met hun kids naar Italie, St. Valentino. Wij zijn echte skiers, fanatiek van 'smorgens vroeg totdat de liften er mee ophouden om een uurtje of half 5. Weer of geen weer, we gaan elke dag op de lange latten. We doen niet aan apres ski, maar nemen een lekker borreltje bij een roddelblaadje en vertrekken rond 10 uur naar ons warme nest....... Schijnheilig *LOL*

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:38

Ik ga lekker vanaf 21 februari skien. We hebben een soort van eigen hut in Oostenrijk ergens op een berg direct op de piste.
Ik organiseer deze week altijd zelf en sprokkel dus elk jaar een leuke groep mensen bij elkaar }>

Is altijd heel erg gaaf!! (als 1e op de piste zijn en als laatste ervan af, je eigen gluhwein maken,heeeeeeeeel goedkoop overnachtenen drinken en eten! Vork )

Op zoek naar de zon!!!

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 16:39

Ik doe ook niet aan apres ski.. Ik ben er dus ook zoeen die echt niet van die dingen af te meppen is.. *LOL*

Tegen de tijd dat ik terug ben in het hotel of chalet ben ik versleten! Dan wil ik alleen nog maar onder de douche en dan eten. Vingers aflikken En dan daarna nog boekie lezen en slapen.. Heerlijk!! Haha!

Colin, mijn koffer is niet zo supergroot.. Mijn skikleren passen er net in.. Schijnheilig

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:41

Wij gaan de laatste week van Januarie naar Lermoos (is overigens de eerste keer dat ik ga skieen)

:evaw:

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:58

Val Thorens, week van 17 mrt Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:08

Hmm...gek eigenlijk. Ik lees hier dat er toch best veel mensen nog op wintersport gaan, terwijl ik nog nooit op wintersport ben geweest. Lijkt me wel erg gaaf! Cool Jammer dat het zo absurd duur is Scheve mond

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:31

Ik ga 28 december tot 4 januari ofzo...
ergens in Oostenrijk

en waarschijnlijk ga ik met carneval nog een week met school! Party!!

Ik skie altijd...
Carven om precies te zijn Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:32

Wij gaan de week van 8 maart naar Tignes. Ik snowboard maar heb vorig jaar mijn pols gebroken. Om eerlijk te zijn, ben ik nu niet zo heel enthousiast om te gaan. We gaan met een groep en mijn vriend vindt het wel heel leuk (nog niks gebroken Knipoog). Ik zie wel hoe het gaat. Het is pas mijn 3e jaar dus als het dit jaar goed gaat, zal ik het waarschijnlijk weer super vinden, maar mocht het dit jaar weer fout gaan dan is dit de laatste keer.

En Xono als student kun je erg goedkoop gaan skieen. Ik herinner me toch echt wel 10 daagse busreizen voor niets eens 300 gulden inclusief maaltijdpakket. Natuurlijk niet in de schoolvakanties!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:34

XoNo schreef:
Jammer dat het zo absurd duur is Scheve mond


280 euro, 10 dagen inclusief reis, verblijf en skipas. Is nog te overzien dacht ik zo. (Dan heb ik wel een doorlopende reisverzekering en eigen materiaal, scheelt een stuk) Hoeveel geld je daar nog uitgeeft heb je natuurlijk zelf in de hand Schijnheilig
Het scheelt ook een heleboel als je buiten de schoolvakanties gaat, ik ga de week na de kerstvakantie, dan is het weer laagseizoen dus eigenlijk, scheelt een boel geld en het is een stuk rustiger!

Nulla tenaci invia est via

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:35

Ik ga met de kerst naar winterberg. Ik weet niet zeker of ik dan kan skiën, mijn ouders willen gewoon met de kerst weg.
Ik houd het bij skiën, vorig jaar zijn we voor het eerst op wintersport geweest (nou ja, we gingen weer met de kerst naar Duitsland........toevallig lag er de hele week sneeuw Lachen ) en ik kan nog niet eens zo goed skiën, laat staan snowboarden Haha!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:35

Ik ga 5januari naar Val Thorens Lachen

All your horses are belong to us! Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:53

Gelukkig blijf ik thuis... Net zoals de voorgaande drie jaar. Geen skien meer voor mij! Mijn ouders gaan maar lekker! Die gaan overigens naar Altenmarkt/Zauchensee in Oostenrijk in de voorjaarsvakantie.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 23:23

Ik weet nog niet wanneer precies, maar ik denk in januari of februari...ligt eraan wie er allemaal mee willen/kunnen.....ik ga in ieder geval naar Mayrhofen, Oostenrijk, dat is echt ontzettend gaaf!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 01:03

ummmm denk je dat je mij ook in een koffer mee kan nemen? Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 07:35

Ja, gisteren nog Haha! Ik heb elke week skiles nu.

En in februari naar Les Menuires.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 09:27

Ga wel skien, weet alleen nog niet wanneer & hoe. Waarschijnlijk Les Trois Vallee of ergens in Graubunden (Swiss).
Wel zin in Haha! Moet alleen weer les nemen ... Eerst maar eens conditie opbouwen Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 09:40

XoNo schreef:
Jammer dat het zo absurd duur is Scheve mond


Valt reuze mee hoor.. Maar ik denk dat jij het baseerd op de verhalen van mensen die in Oostenrijk zijn geweest Haha!

Ik zit straks volpension, met skipas en les in een hotel in Italie.. Dat kost me 437 euro voor de hele week..

Kijk, dat is te doen.. Zit er nog een zwembad in het hotel ook Haha!

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 10:01

18 januari gaan we naar Fieberbrunn in Tirol (Pillerseetal).
Er lag al wel wat sneeuw, maar nog niet zoveel. En ik las net dat het er nu regent...

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:36

Ik ga 22 maart een weekje skien in Frankrijk. Om precies te zijn gaan we naar La Plagne. Want daar kennen we geen genoeg van krijgen. Super mooi gebied en pistes. Ik heb er nu al zin in maar moet nog zolang wachten.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:37

Ik las in de krant vandaag dat er steeds minder mensen gaan skieen, en dat er steeds minder mensen dus op wintersport gaan, omdat alles zo duur geworden is. En dan nog die euro erboven op.... Ze zullen toch goedkoper moeten worden.

De hond is de betere mens


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, AhrefsBot, capriz, Corelli, Dagmar80, Esther, Forbiddenpie, Froukje, Jasia, Lanoca, MiVita, MyrtheJ, NoorW, plutolover, YandexBot en 67 bezoekers