Slimme hondjes

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Slimme hondjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 14:19

Als ik mijn compu afsluit komt er 1 of ander deuntje.
Samen eens gedownload met mijn afbeelding op het buroblad.

Nu blijkt dus dat onze hondjes dat deuntje erg goed kennen
Net maakte ik namelijk de prullebal leeg, en dat geeft dus datzelfde deuntje, komen de hondjes heel erg blij naar me toe gespeeld omdat ik eindelijk de compu uitzette Haha!
Ik heb nooit geweten dat ze dat deuntje kende.

Ik geloof dat Pukkie en Lotte mijn compu verslaving dus helemaal niet leuk vinden Lachen


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 14:22

hahaha... ahh arme hondjes.... die hebben een trauma....!!
Moeten die zich ook zelf uitlaten van jou... terwijl jij aan het bokken bent.. ? Haha! whaha... Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:01

Oh jee, heb jij ook al getraumatiseerde huisdieren ?
Onze katten hebben het met de televisie: als je die uitzet, dan volgt een soort riedeltje.
Dat kennen ze maar al te goed, want tv uit staat gelijk aan "de baasjes gaan naar bed" en dat staat weer gelijk aan eeetttten ! Vork Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 16:06

Onze hond kent het geluid van pc uitdoen ook, en ook als je de stereo uitzet komt ze gelijk in de benen *LOL*

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:33

Die van ons heeft helemaal iets waar je het schaamrood van op je kaken krijgt. Het geluid van het vacuum trekken van een fles wijn 's avonds associeerde hij met het laatste plasje voor hem voor het slapen gaan. Maar als je bijvoorbeeld op een willekeurig tijdstip over dag dat vacuumpompje gebruikt om bijvoorbeeld de koffiebus dicht te doen dan vliegt hij naar de achterdeur toe omdat hij naar buiten wil!

Maar goed, hij is daarnaast ook erg dom hoor, hij snapt soms niet dat je je schoenen aan het uit doen bent en denkt dat als je aan je schoenen zit er met hem gewandeld gaat worden Frusty Frusty .

En als de deur half open staat en je zegt 'deur' tegen hem dan wil hij hem ook nog weleens enthousiast verder open doen ipv dicht Haha! .

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

pmarena

Berichten: 47934
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:39

Onze hond dan , mijn ouders drinken even 8 uur 's avonds koffie , en dan om een uur of negen krijgt de hond een kauwstaafje.
Hij weet het precies hoor , wanneer het negen uur is !!

En dan zoals een tijdje geleden , dat de klok verzet wordt , dan ligt hij nog een week nadien al een uur te vroeg te piepen en enthousiast te doen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Froukje, IASCrawler, Rossfechten, Sannum en 43 bezoekers