De leraar leraar duits waardoor je de zenuwen krij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

De leraar leraar duits waardoor je de zenuwen krij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 21:02

als we duits hebben op school hebben we een leraar die zo boos word als je iets fout zegt.
hij heeft als je niet leert, datj e na moet komen .
maar ik leer elke keer, maar ik schijt em zo .
ik kan na schooltijd echt niet terug komen omdat ik moet lasagna nog verzorgen en mijn huiswerk nog maken .
want hij word zo snel boos en dan krijg je echt de volle laag .
elke keer en dan wordik echt heel snel bang.
als ik duitse les heb dan krijg ik word ik misselijk zo zie ik er tegenop .we krijgen nog zoveel huiswerk van hem op, dat ik bijna geen tijd meer heb om iets anders te doen.
soms lasagna door mijn vader laat verzorgen omdat ik dan duits moet maken en leren.
soms geeft hij zoveel op dat je 3 uur aan het leren bent en je ander huiswerk niet meer kan maken omdat ej daqn ook nog duits moet maken !
zoveel leer en maaktwerk.
sorry voor dit langeverhaal maar ik moets dit effe kwijt.
Laatst bijgewerkt door Amanda_T op 13-11-02 17:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 21:21

wat een leraar Frusty

Misschien dat je er een keer met je mentor ofzo over kan spreken. Dit is toch te gek voor woorden. Ik weet dat school niet altijd even leuk is. maar dat je er ziek van wordt is nu ook weer niet de bedoeling.

sterkte morgen

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 21:23

Misschien is het een idee om naar je mentor te stappen?

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 22:56

Zulke leraren hadden wij ook wel op school, maar ik had er echt scheit aan, bovendien zagen ze mij toch altijd wel aan voor een lief meisje (ze hebben zich goed verkeken haha) dus ik hoefde nooit wat en als ze weer eens onredelijk bezig waren kregen ze van mij gewoon een grote bek, nou ja, niet echt grote bek, zorgde er wel voor dat ze mij iig niks konden maken... haha Je moet gewoon slimmer zijn dan je leraren Haha! Iig moet je je niet op deze manier laten intimideren! Boos!
Als je trouwens moet nakomen, moet je gewoon niet komen opdagen. En op het moment dat die leraar weer eens uit zn vel springt gewoon rustig de klas uitlopen en naar de directeur of je mentor gaan. Wat ook helpt is je leraar zó kwaad maken, wel op een manier dat jíj niet de als schuldige word aangewezen, dat ie ongewenst aanraakt (slaan ofzo), dan kun je hem héél goed aanpakken Extreme duivel !!! (tip van een vriendin van me)
Laat je iig niet gek maken!!!!!! (desnoods kom ik naar je toe om je te helpen, ik vind het geweldig (nog steeds }> ) om onredelijke leraren eens een poot uit te draaien... ) (ps niet denken dat ik altijd zo ben hoor, er waren ook genoeg leraren waar ik wel mee kon opschieten, die worden niet slachtoffer van mijn praktijken... Schijnheilig )

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 00:14

Ik zou gewoon naar je mentor stappen, of een andere leraar die je vertrouwd. Dan hoef je hem niet helemaal af te kraken, maar dan zeg je gewoon hoe jij je voelt voor en tijdens de Duitse les, en dat je vind dat je teveel huiswerk krijgt, omdat je geen sociaal leven meer kan hebben dankzij hem. Dus niet helemaal de grond inboren, maar op een redelijke manier vertellen wat je dwars zit, dan krijg je over het algemeen ook het redelijkste antwoord, en wordt er wat aan gedaan.

Succes en sterkte!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 09:19

Denken jouw klasgenoten er ook zo over? Hoe dan ook: ga een gesprek aan met je mentor of een andere leraar die je vertrouwd. Want dat je een paar dagen per week met angst naar school gaat is natuurlijk niet normaal. En dat kan de bedoeling van die leraar duits toch ook niet zijn.

Ps: Het leest wat fijner als je wat meer leestekens zou gebruiken.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 17:41

ja iedreen bij ons in de klas vind at we te veel leer en maak werk krijgen
maar ik word gewoon misselijk enz als we die les hebben
ik ben ook van plan even naar de mentor te gaan morgen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 17:59

Eten jullie dan nooit eens iets anders dan lasagna?
Praat er eens met je mentor over, wellicht kan hij wat betekenen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 18:18

Prima , dat is haar paard Haha! .

BTW, het lijkt wel of elke leraar Duits raar/eng/onredelijk is. Ik had zelf ook altijd ruzie met mijn leraar Duits, was een hele vieze man.... best ranzig.

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 19:38

Steef schreef:
Prima , dat is haar paard Haha! .

BTW, het lijkt wel of elke leraar Duits raar/eng/onredelijk is. Ik had zelf ook altijd ruzie met mijn leraar Duits, was een hele vieze man.... best ranzig.


Jah, idd bij mij was het ook voornamelijk de leraar duits! (heb dr 2 gehad en ze waren beide Misselijk ) En mijn leraar techniek/scheikunde was ook errug!!!!

StitchLips
Berichten: 45
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 20:35

jeetje dit is best wel klote... ik zou zeker naar je mentor toe stappen en anders naar de schoolleiding...

ik heb ook zo een klote leraar... hij noemt iedereen beertje en kan niks uitleggen... ik had gisteren een 3 voor mijn spreekvaardigheid gehaald -_-'

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 20:39

Steef schreef:
Prima , dat is haar paard Haha! .


haha ja dat had hij nog niet door denk ik Haha!

Ja leraren Duits zijn op de een of andere manier altijd vreselijk....
Behalve die ik een paar jaar had, die is nu de coach van FC Groningen (Ron Jans), heeft er niks mee te maken maar ik vond het wel leuk om even te melden Haha!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 18:52

Dus het komt jullie bekend voor
maar ik weet niet wat het is
maar het is alsof hij dit gelezen heegft want hij doet heel aardig opeens tegen onze klas
wij moesten van school een vragenlijst invullen
zoals voro welke les word u kind zenuwachrig enz
en waar krijgt u kind te veel huiswerk voor op
wel leuk dat je daar les van had
En daar hebben waarschijnlijk veel mensen iets over hem opgeschreven dus daarom doet ie waarschijnlijk zo peoslief
PS Prima Lasagna is mijn paardje

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:45

wat een sukkel. niet bang van worden. zeg anders maar tegen 'm: "hou op, anders komt SP wel een keer langs". Lachen