Is het complimentenweek of zo?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 14:48

Sanderijn had een compliment gehad van haar meninstructeur en ik kreeg er gisteren een!

De lichte touramazone die bij ons op stal staat (degene die de bijrijdster van Kaminka lesgaf) zag mij voor het eerst rijden op Toon en sprak mij later aan.

Ze vond ons een bijzonder leuke combinatie en het rijden zag er volgens haar erg goed uit. Lachen Ze vroeg of ik nog plannen had om te gaan starten. Mwah, ben nog aan het dubben, bankrekening laat dat voorlopig nog even niet toe denk ik... (Toon moet een chip, ik een rijjasje, startkaart, lid worden van rijvereniging... ho maar even, heb net mijn bankrekening geplunderd door Kaminka terug te kopen).

Ze vroeg of ik les had en van wie. Nou was ik van plan te stoppen met de instructrice van wie ik voor het mkz gedoe les had, dus dat zei ik dan ook.
Of ik dan wel weer wilde gaan lessen, was haar vraag. Ja, uiteraard! En wat blijkt???
Zij wil mij heel graag lesgeven op Toontje! Had ik niet verwacht, tenslotte is hij een ex-manegepaard en heeft geen bijzondere gangen, dus ook niet echt een wauw-toekomst voor ogen. Maar dat maakt haar geen bal uit, zij geeft graag les aan mensen die ze leuk vindt, die gemotiveerd en serieus zijn! En ze zag wel wat in ons... *LOL* Party!! *LOL*

Gaaf! We gaan dus wat afspreken binnenkort. Jullie horen nog van mij.... Ben zo blij! Pling *LOL* Pling

Eindelijk iemand die mij niet voor gek verklaart dat ik een manegepaard gekocht heb, lang leve Toon!

Groetjes, sorry moest even opscheppen over mijn knollie. Zal het nooooiiiit meer doen! Haha!
Mieke


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 14:52

Wow wat gaaf!! Cool
Van mij mag je gewoon opscheppen hoor, vind ik helemaal niet erg. *LOL*

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 14:52

z?
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

-

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 15:04

owwww cool Cool

jij ook al zo'n goede knappe paardenmeid!!!


pfieuw we mogen wel trots zijn op onszelf he? Knipoog

soms is het beter om te zwijgen

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 15:29

Super zeg!! Eindelijk iemand die waardeering heeft voor Toontje das hardstikke leuk!! Schep maar lekker op hoor, want welk ex-manegepaard krijgt er nou samen met zijn liefhebbende amazone les van een lichtetour amazone?
Bijna niemand toch? Super prestatie, volgens mij ga je daar behoorlijk wat van opsteken! Succes!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 16:04

wow, wat zul jij trots geweest zijn Party!! *LOL* Party!! .
Leuk dat je bij haar gaat lessen. En nu ben ik natuurlijk super nieuwsgierig wie die Lichte Tour amazone is *LOL*

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 16:15

Ze heet Mirella, maar haar achternaam weet ik nog niet. Haar paard heet Jinglebell, bekend???

Groetjes Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 20:51

Verward nee niet bekend.
Maar jij woont in Alkmaar en ik in Arnhem, echt een heel andere regio Pling

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:43

Tof voor je zeg!! En je mag opscheppen over je paardjes zoveel je wilt hoor. Juist leuk om te lezen dat het goed gaat Pling

Navragen is beter dan afvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 07:48

Hee, das gaaf joh! Is altijd leuk om te lezen hoor. En je mag trots zijn hoor, Waarom is er trouwens wat mis met een manegepaard (heb wel gelezen dat mensen er denigrerend over doen tegen jou maar dat vind ik dus echt kolder)Veel plezier met je lessen met Toon!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, Vagabondo en 105 bezoekers