Beetje vreemd...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Beetje vreemd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-02 11:29

Gisteren ging ik even langs Knuffel, even los in de bak doen, even borstelen en een lekker appeltje brengen. Komt de staleigenaar eraan (deze geeft tevens les) en mijn moeder begint een beetje met hem te babbelen terwijl ik druk bezig ben met hoefjes uitkrabben. En op den duur kregen ze het over het rijden. Ik wil eigenlijk binnenkort wel weer beginnen maar nu heb ik het eerst nog beetje druk op school. Zegt die staleigenaar: nou we moeten maar zien hoe dat met dat rijden gaat hoor...(hij verwacht er dus helemaal niks van). Nu is dit niet het enige waar die man steeds over zeurt. Hij zit Knuffel steeds heel erg de grond in te boren alsof ze niks goed kan doen en alsof ze een afschuwelijke rotknol is Verward....
Ik snap dit echt niet waar heeft Knuffel dit aan verdient Verward Bij mij heeft ze nog nooit 1 stap verkeerd gedaan en ze heeft bij mij ook nog nooit iets raars gedaan, okee er zit veel volbloed in maar een beetje pit in een paard vindt ik wel leuk opzich. Volgens die eigenaar van de stal kunnen Zeoliet afstammelingen helemaal niks goeds en zijn het alleen maar onmogelijke beesten Verward Heb ik natuurlijk weer de pech dat ik een Zeoliet heb.....Maar voor mij is Knuffel echt een hartsikke schat en ik heb haar dan wel pas 1 jaar maar ik wil haar echt nooit meer kwijt.
Nou ja ik geloof wel in haar en ik vindt haar helemaal geen rotknol....
Dit wou ik even kwijt

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 11:50

Joh, daar moet je gewoon po-ep aan hebben. Hij is gek en Knuffel is lief, wat wil je nou nog meer? Haha!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 11:57

zeoliet geeft verdriet voor de mensen die er niet mee om kunnen gaan.
jij bent gek op knuffel en knuffel ook op jouw negeer die idioot en ga lekker je gang en veel succes!!

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 12:08

In je profiel gezien dat het een heel leuk paard is.
Als je weer gaat rijden krijg je dan ook les van die vent of neem je les van een ander? Als ik jou was zou ik nl les nemen van een ander aangezien deze dus al bevooroordeeld naar je paard kijkt.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 13:36

Dat er een algemeen beeld heerst dat Zeoliet-en niks goed kunnen doen, hoeft toch niet te betekenen dat die van jou ook niet goed is??
A) uitzonderingen bevestigen de regel
B) de staleigenaar kent vast niet alle Zeoliet-en die er geboren zijn *LOL*

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl


Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:14

Hoi,

Wat een rare vent zeg. Ik zou ook maar met je moeder praten, voor het zelfde geld luistert ze naar die man. Ieder paard is anders, dus hij moet niet zo bevooroordeeld zijn.

Als ik jou was, zou ik gauw weer met rijden beginnen en hem een poepie laten ruiken Haha!

Groetjes Nair

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:19

Ps. Wat een triest verhaal in jouw profiel. Erg droevig.

Veel succes met Knuffel en laat die vent maar lekker banketstaaf

groetjes Nair

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:30

Wij hebben een Zeoliet op stal. Ik heb nog nooit zo'n fijn paard gezien! Ze is superlief, heel werkwillig, leert erg gemakkelijk! Inmiddels zijn ze Prix St George.
Het is wel een druk paard op stal, maar ze is erg braaf en vriendelijk!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 15:06

Niks van aantrekken hoor!
Ik heb zelf ook geen gemakkelijk paard.
Vergeleken met de andere pensionpaarden is ze druk, snel gestressed, hyper, kortom...

Deze zomer moest ik een paar keer helpen omdat de mensen op stal haar niet uit de wei kregen... }> Madam liet zich pakken maar zodra ze richting uitgang moest lopen begon ze te steigeren... Bloos
Ik heb het haar af kunnen leren maar kan me voorstellen dat ze niet altijd blij met haar zijn. Maar ik wel!

Gewoon die man negeren hoor.
Hij moet weer eens zonodig laten blijken hoeveel verstand hij wel niet heeft van dit en van dat... kijk mij eens-type.
Maar straks als jullie weer een tijdje rijden dan zul je hem regelmatig met open ogen laten kijken!

Jouw paard heeft pit, kan showen.
Natuurlijk ook zo'n karakter dat ze tijdens een baaldag totáál niet te genieten is en gewoon NIET aan het werk te krijgen is...
Maar ALS ze wil werken, gaat ze ook voor de volle 100 procent.
Dan straalt ze, en loopt als een atleet!

Dus maak je maar geen zorgen, eventuele moeilijkheden zullen jullie samen overwinnen.
En die kerel, laat hem maar langs de kant staan mopperen dat een Zeoliet een rotknol is.
Jij weet wel beter.
En Knuffel weet ook dat jij dat weet. Die zal jou volledig vertrouwen en er helemaal voor gaan! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lotus_Tessa, wend2009 en 34 bezoekers