Gromm... Divoza....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Gromm... Divoza....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 19:47

Ik zou vandaag naar Divoza gaan om mijn oude zadel te laten repareren, en longeertouw, bitstukje en mokzalf te kopen.
Bij de zadelmaker aangekomen vond hij dat mijn oude zadel niet meer bruikbaar was. Dus toch een nieuw zadel kopen. Omdat de nieuwe zadel een beetje boven mijn budget gaat, en ik nu liever niet te veel van mijn ouders vraag gingen we op zoek naar een tweedehands zadel. Hij had net die dag een Wintecje 2000 binnengekregen leek net nieuw. Voor 275 euro (nog best duur) maar goed. Ik ging vrolijk en wel passen, en ja wat denk je, is dat zadel net te klein! (voor mn kont). Balen joh! Huilen . En die zadelmaker vond ik ook niet erg aardig, hij vond dat ik maar moest afvallen Boos! . Wat een lef van zo'n gozer omdat te zeggen. Ik heb me er maar niks van aangetrokken. Ik zei nog tegen hem dat het ging om een zadel voor een pony met een hoge, best smalle schoft. Komt hij later aanlopen met een 18" zadel met een echt onwijs brede kamer Lips are sealed .
Ik ben maar verder gelopen, nou ik heb wel eerst voor de aardigheid gepast, tjees wat was dat zadel breed, en ben toen maar verder gelopen. Ik heb nog even bij een babyblauw onderlegt hoofdstel met swarovski kristallen ingelegt lopen kwijlen, maar heb toen maar de spullen die ik nodighad, een longeerlijn, bitstukje en mokzalf gepakt. Ze hadden trouwens Rijjasjes voor 25 euro hangen, en een actie voor een thermobroek + thermolaarzen, maar heb Lovely en Flair niet negedaan.
Ik ga iig niet meer niet die zadelmaker Boos!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 20:17

Dat van dat afvallen was misschien gewoon een grapje. Ok, echt grappig is het niet, maar hij bedoelde het vast niet verkeerd.
Verder heb ik geen ervaring met de zadelservice van divoza.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 23:00

Was t in Leek of in Zoetermeer?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 23:23

Rijjasjes in de reclame? Zo goedkoop? Ook blauwe toevallig? Haha
Idd wel minder van de service zeg!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 10:51

Het was in Zoetermeer Naz.

De jasjes hebben ze in het blauw en zwart.

Nee het was echt serieus wat hij zei.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 10:53

zo als iemand dat tegen mijn zegt dan krijgt ie het gelijk te weten dat ik dat dus niet pik, ook al is het een grapje je kan iemand daar heel erg mee kwetsen. ik was vorig jaar behoorlijk aan de maat (ben heel erg veel afgevallen, ben zelf bere trots dat me dat is gelukt ), en mensen zeiden tegen mij zo ben jij niet dik, ik ben totaal niet zelfverzekerd nou door die opmerkingen werd het alleen maar erger.
beetje off - topic maar moest het gewoon ff kwijt!

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 10:56

Doet mij denken aan laatst toen ik voor een springzadle ergens kwam en de zweetbladne waren te kort. Er werd tegen mij gezegd: waarom koop je geen dressuurzadel, dan ben je van het probleem met die zweetbladne af.
Ik was woest. M'n vriend zei direct: omdat alle slechte ruiters dressuurruiters zijn, dat zijn de mietjes. Ik kon me in zijn antwoord perfect vinden, ook al is dit natuurlijk ook weer overdreven Extreme duivel

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 11:17

Ilse rij 5 minuten door en je zit bij zadel en tuigmakerij van Rijs! Echt heel goed zijn die. Neem je oude zadel mee, misschien kunnen zij er wel wat mee.
www.vanrijs.nl
Succes ermee!

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 13:53

Wat vervelend, Ilse. Je hoeft zo'n opmerking over jouw achterste niet te pikken.
Weet je, het is maar net door wie je geholpen wordt bij Divoza. Ik ben er vorige week geweest en werd prima geholpen bij de aankoop van een tweedehands zadel. Uitgebreid de tijd genomen om te vertellen over het "model" van mijn paard en een paar zadels gepast. Ik heb er een gevonden, alleen even op laten vullen om het passend te maken(zit bij de prijs in). Ook nog telefonisch kontakt gehad, omdat ik nog wat vragen had, ook toen uiterst vriendelijk geholpen.
Ze moeten die personen die niet klantvriendelijk zijn eens op een cursus sturen waar ze dat kunnen leren, want het kan duidelijk ook anders.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

hahaha!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 23:45

Het lijkt mijn verhaal wel.
Ik maak een afspraak met Divoza dat ze komen met de zadelpas-bus, en bestel 18,5 ich zadels, of liever nog groter.ze vermelden in de catalogus dat ze er zijn.
Komt die bus aan,vraag ik naar de grotere maten zadels,komt ie met een 18 inch aan.daar vroeg ik dus niet om, want die heb ik genoeg.
Zegt ie doodleuk: Tja de meeste klanten die bellen dat ze een groter zadel nodig hebben, kunnen door met een 18 inch, maar in jouw geval is het echt nodig, een groter zadel...........

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 10:16

wow die opmerking word maar tegen je gemaakt zeg, ik zou dat echt niet pikken. ik was meteen al weg gegaan, maar van rijs is idd erg goed en erg klantvriendelijk.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 10:38

Jeetje, als je een dikke kont hebt, dan is dat toch gewoon niet anders? Daar ga je toch niet over lopen miepen als een ander dat ook ziet? MEnsen, neem jezelf niet zo serieus, je zoekt een zadel bij die dikke kont, daar moet je toch gewoon over kunnen praten en ook gewoon wat over kunnen lachen?
En misschien heeft zo'n verkoper dan niet de beste timing voor een grapje....maar om daar nou gepikeerd over te raken...
Het leven is te kort voor die onzin, lach erom, neem jezelf zoals je bent, ook met 18,5 inch billen....

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 11:12

Ook ik ben uiterst tevreden met mijn dikke galopkont!
Op dit woord is het copyright van toepassing.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:52

Ik heb juist weer hele goede ervaringen met de 'zadelbus' van divoza *LOL* Ik denk dat het heel erg scheelt wie je treft Haha! Wij troffen echt een goede toen mijn zusje een springzadel zocht en we zijn super geslaagd. Ben ook vam plan om ze voor mijn zadel binnenkort ook te bellen(maar eerst nog even beslissen wat voor springzadel ik ongeveer wil)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 21:20

gomir schreef:
Ik heb juist weer hele goede ervaringen met de 'zadelbus' van divoza *LOL* Ik denk dat het heel erg scheelt wie je treft Haha!


Ik kan je met zekerheid vertellen dat er maar één iemand op de bus rond rijdt Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 23:25

ik doe ff aan copywright Haha! : ik heb namelijk ook een grote "galopkont" (geweldig woord, die hou ik erin if you don't mind Knipoog ) en ben er trots op ook!!!!!!!!! Haha!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 10:37

Naz"]
[quote="gomir schreef:
Ik heb juist weer hele goede ervaringen met de 'zadelbus' van divoza *LOL* Ik denk dat het heel erg scheelt wie je treft Haha!


Ik kan je met zekerheid vertellen dat er maar één iemand op de bus rond rijdt Haha!
[/quote]

En bij die ene iemand passen dit soort qausie onthutsende opmerkingen Heeelemaal! Da's wel een hele beste vent overigens, veel verstand van zaken en bedoeld het helemaal niet slecht met je.
Vandaar, lach erom....hij brengt het echt wel leuk.