Ik word niet goed van dat wijf!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 08:39

Afbeelding Afbeelding Misselijk Afbeelding Misselijk Afbeelding Misselijk Afbeelding Misselijk

Zo, dat moest ik even kwijt.
Ik heb een collega die ik absoluut niet uit kan staan. Nou ben ik gelukkig niet de enige, maar wel de enige die bij haar op de kamer zit. Ze komt altijd te laat en gaat altijd vroeg weg, ze schakelt de telefoon door zonder het vantevoren te zeggen, ze voert de hele dag privegesprekken en mailt de hele dag prive, en laatst hebben we al een flinke woordenwisseling gehad vanwege het raam. Het was één van die zeldzaam warme dagen, enkele weken geleden. Ik zette het raam open omdat het gigantisch benauwd was binnen. Begon mevrouw te klagen dat ze het zo koud had en ze deed meteen het raam weer dicht. Ik zei nog:"Als je nou de deur dicht doet, dan tocht het niet..." maar zij vond dat het raam dicht moest. Ik heb toen mijn spulletjes maar even opgepakt en ben in een andere kamer gaan zitten.
Vanochtend heb ik meteen toen ik hier kwam het raam open gezet. Mevrouw Trut was er toch nog niet (aangezien ze standaard een half uur te laat komt...). Het eerste wat ze deed toen ze binnenkwam, was het raam dicht doen. En tien minuten later had ze een afspraak en liep ze de kamer weer uit. Ik heb dus meteen het raam weer open gezet omdat ik vanavond niet met hoofdpijn thuis wil zitten. Meteen toen ze terug kwam van die afspraak gooide ze het raam weer dicht.

Het klinkt heel kinderachtig en dat is het ook, maar ik irriteer me er rot aan. Binnen de kortste tijd hangt hier zo'n vieze benauwde zweetlucht en zit ik hier met enorme koppijn Frusty .
Gelukkig is morgen mijn laatste werkdag. Ben blij dat ik dan van vrouw Trut af ben...


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 08:42

Wat een geweldoge KOTS smiley hihihi
Kan het me helemaal voorstellen. Dat je dan ook nog bij zoiemand op de kamer zit is helemaal erg. Jammer altijd, dat er zulke vervelende mensen de sfeer moeten verpesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 08:52

Heeeeeeeeeeeeeeeej, zo'n geweldig fijne collega heb ik ook. Gaat trouwen en ik hoor al 5 maanden niks anders. Lekker handig he om dat allemaal op je werk te gaan regelen, NOT. Die *spuug*bruiloft komt mij mijn neus uit. Tig keer klagen over Madam's manier van doen heeft NUL resultaat opgeleverd en dus heeft deze kleine meid besloten dat het genoeg geweest is.
poedersuikercollega's af en toen.

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 08:53

Kan mij voorstellen dat je daar niet goed van word! Word daar niks van gezegd dat ze (bijna) elke dag te laat is?? Lijkt mij dat als zoiets zo vaak gebeurd dat dat een reden voor ontslag is??
Sterkte er maar mee, gelukkig is het morgen je laatste dag...eindelijk van der af *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 08:53

En weet je wat ook zo ontzettend irritant is? Dat ze de hele dag zit te fluiten. En dan vraag ik of ze daarmee op wil houden (want ze fluit ontzettend vals, maar dat zeg ik niet, hoor!) en dan houdt ze wel op, maar dan gaat ze vijf minuten later weer verder.

Sorry hoor, beetje gefrustreerd...

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 09:11

Klinkt me ontzettend bekend in de oren, alleen zijn het er bij mij 2 i.p.v. 1.
Wordt je echt ontzettend flauw van!!!
Ik heb me een hele tijd ontzettend kwaad gemaakt maar ben er nu boven gaan staan.
Ik zit nu lekker alleen en bemoei me helemaal nergens meer mee wat hun betreft.

Je wordt er wel strontziek van!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 11:56

Mijn collega is wel toppie,...


alleen hij ken ech nie zingen!!!

Ik vertel dat wel iedere keer maar dat maakt niet zo veel verschil, wel lachen als je af en toe hoort wat voor teksten hij verzint als hij de weg even kwijt is *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 12:31

Woww! wat een huppelkut!!

Mogen we haar mailadres? Dan mailen we haar plat!

Groetjes!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 12:44

Woohoo, als dat een realistische weergave is van hoe die mevrouw kotst...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 12:45

Zo heb ik ook werkelijk een Misselijk collega. Ze is de hele dag super chagerijnig om niets, valt over de kleinste dingen en zit de hele dag de sfeer te vergallen.
Maar het ergste van alles is dat het dus de vrouw van de baas is Frusty . Ik heb er een keertje voorzichting Kusje iets van gezegt maar ooooooooh wat heb ik daar een spijt van zeg Huilen dat doe ik echt nooit nooit meer.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-06-19 21:19 ]</font>

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 13:27

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 13:30

Gezellig Kitty, om bij zo iemand op de kamer te zitten *LOL* Nog even doorzetten dan ben je van haar af. Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 14:40

Nee dan mijn collega: die valt rustig in slaap achter zijn bureau! Echt waar! Zijn harses hangt af en toe gewoon op het bureaublad... er is al div. keren wat van gezegd, maar ja, hij valt gewoon in slaap als hij wat moet lezen of zo.

Hij gaat altijd pas na twee uur naar bed, vind je het gek dat je overdag in slaap sukkelt! Maar nee, hij vindt zelf dat hij niet vroeger naar zijn bed hoeft, slapen is zonde van je tijd, daarom doet hij het waarschijnlijk in de baas zijn tijd. Ach, ik bok in de baas zijn tijd, dus laat maar gaan!

Maar als je weet wat die gek verdient.... GVD!

Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 14:50

Ach Mieke, slapende kinderen zijn zoet Slapen , zeggen ze wel eens *LOL* *LOL* *LOL*

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 17:24

Bleeeeh, dat is balen zeg als je zo'n collega hebt. Ik zou dan er serieus over denken om van baan te veranderen. Maar het vervelende is dat in elk bedrijf wel van dat soort klojo's zitten die de boel voor een ander verzieken Misselijk
En als je dan ook nog met haar op een kamer zit..... Brrrrrr, ik geloof dat ik slaaaande ruzie met haar had gekregen over het raam enzo. Slecht voor mijn bloeddruk zo'n iemand.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, Amber_anne, Ashleytjuhh, Flip, Frummel01, IASCrawler, Iris_Casper, janineskolla, Jannie79, Karma_k, Keizerinnnn, kouwene, lianne18, Lisa_22, manonutjuh, mauw, meniekske, MyWishMax, Noor, ogidni, Pieneappel, Tatjanaa, Ubermetrics, x_Rebecca en 59 bezoekers