Soort Solange Schrijer in het Noorden gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Soort Solange Schrijer in het Noorden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 10:15

Het gaat niet zo heel erg jovel met [naam verwijderd], ze is zo zuur en beweegt wat stijfjes. Nou ben ik dat laatste wel gewend, ze is gemakkelijk spierbevangen, maar nooit eerder was ze zo zuur....
Ik vermoed dat er wat aan de hand is, vandaar, ik zoek een hulp.

Mijn gewone paardenarts, geweldige dierenarts is nou niet bepaald de juiste man voor dit soort subjectieve klachten, ik zoek eigenlijk een dierenarts die iets verder kijkt dan de medicijnkast en het rontgenapparaat. Maar wel over die zaken beschikt als het er opaan komt. Een Solange Schrijer zoek ik, maar...ik woon wel in Friesland. En Solange bij Rotterdam, dus dat is totaal niet praktisch voor mij om daar heen te gaan...

Naar wie kan ik met mijn Nefje toegaan? Iemand tips? En waar zitten die?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 10:30

Jeetje, dan heb ik dus geluk. Ik ben klant van Solange en super tevreden. Maar is misschien Greet de Jong niet wat voor je, volgens mij zit ze ergens bij Groningen in de buurt. Ik dacht dat zij dierenarts is, maar ook homeopathie en osteopathie doet (als ik het goed heb). Misschien dat iemand anders op bokt wat meer over haar kan vertellen, behalve dat ze erg duur is?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 10:33

Ik weet niet wie Solange Schrijer is, maar als je op zoek bent naar een osteopaat die holistisch werkt: Kijk even op www.icreo.com. Ze komen door heel Nederland en combineren verschillende afspraken zodat het voor jouw ook betaalbaar blijft.

Je suis Charlie.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 12:37

Is Kootwijk wel te bereizen voor je? Daar komt op dinsdag Michiel Schepers.

...

Kelan

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 13:23

Eleonoor schreef:
Maar is misschien Greet de Jong niet wat voor je, volgens mij zit ze ergens bij Groningen in de buurt. Ik dacht dat zij dierenarts is, maar ook homeopathie en osteopathie doet (als ik het goed heb). Misschien dat iemand anders op bokt wat meer over haar kan vertellen, behalve dat ze erg duur is?


Greet de Jonge zit in Haren, net onder Groningen. Ze is inderdaad redelijk aan de prijs, maar ik heb goede ervaringen met haar. Ik ben er met 2 paarden geweest, en bij allebei herkende ik zeker wat ze over ze zei.
Naast dat ze gewoon dierenarts is, doet ze aan acapunctuur, en volgens mij ook aan homeopathie en osteopathie, maar dat weet ik niet helemaal 100 % zeker. Ook laat ze heel duidelijk zien waar de klachten bij je paard vandaan komen, en hoe dat op te lossen is.

Als je wil kan ik je het tel.nr. wel PBen, waarschijnlijk staat het ook wel gewoon in het telefoonboek.

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 16:51

Ik ben een keer met mijn instructrice meegeweest naar Greet de Jonge. Haar paard wilde gewoon niet meer lopen. En staakte na een minuut of 10, terwijl er niet echt lichamelijke klachten waren. Met de zweep er over om hem aan het lopen te krijgen, daar reageerde hij niet op, terwijl hij dat normaal wel deed. Na een week ik mee naar Greet.
Gelongeerd (het been werd niet ver genoeg onder gezet en niet ver genoeg opgetild. na heel goed te kijken zagen wij het pas) en verder onderzocht. Conclusie: vocht achter de longen en rugspieren vast, waarscnijnlijk een lichte infectie met Rhino (had haar andere paard gehad, en de DA kwam lichtelijk te laat met de diagnose: een dood veulen op stal. En ze had dus geen rekening met douchen en andere kleren gehouden etc) Accupunctuur en medicijnen mee en een keer voor controle. Na 3 weken helemaal genezen! Wel duur, maar het leek gewoon wel toveren wat ze met dat paard deed!!!

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 22:20

Ik ben ook bij Greet geweest ,vage klachten maar toch voelde ik dat er iets niet goed was.

Anderen adviseerde mij om er doorheen te rijden

Bleek dat er op de achterknie een uitstulping zat waar een peesje overheenliep ,daarom liep ze buiten de massa!

Ondertussen was haar rug wel al een plank geworden van het zich verwringen Verdrietig SI gewricht en nek ook!

Alles is goed behandeld,ze werd opgenomen om behandled te worden met acupunctuur en kraken.

Kost wel veel centen maar dat is de moeite waard geweest!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 22:34

Mijn paard is op dit moment onder behandeling van Greet de Jonge.
Ik kan me wel vinden in de diagnose die ze gesteld heeft, nu het resultaat nog.
Ik ben ook naar haar toegegaan met veel vage klachten, zoals paard chagerijnig, staken met rijden, niet willen buigen enz.
De diagnose luid een haak op het spronggewricht, rug=niet goed en de hormonen/eierstokken werken niet goed.
Ze laat meestal wel gelijk foto's maken als ze iets vermoed en een bloedonderzoek hoort er ook vaak bij.
Waarschijnlijk wordt mijn paard ongeveer 3-4 keer behandeld en dan heb je het over een bedrag in euro met 4 cijfers Huilen
Heeeel erg duur dus maar hopelijk de moeite waard.
Tot nu toe ben ik erg te spreken over haar (wat minder over de bedragen die ze berrekend maar goed)


Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-02 09:20

IK heb Greet de Jonge gebeld voor een afspraak, ze zal nog terugbellen...
Ik baal wel een beetje van de kosten, snert, ik had dat paard dan toch in de verzekering moeten houden Schijnheilig
Nou, ik ben benieuwd waar het schip strand, of ik een tweede hypotheek moet gaan aanvragen....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kusjemariska en 24 bezoekers