ik ben een weekendje weggeweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

ik ben een weekendje weggeweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 14:08

En natuurlijk hebben jullie mij gemist, nietwaar Haha!

Ik ben dus een weekendje naar Groningen geweest.(naar stal cobtain, fokkerij van welsh Cobs) De treinreis zou eigenlijk drie uur duren maar met dank aan de NS heb ik er vijf uur over gedaan.

Eenmaal op stal was het donker dus kon ik de welsh Cobs die in het land liepen niet meer zien.
Ik heb Thordonparc prince wel gezien. dat is een dekhengst.
Afbeelding
En Cobtain rosie gezien
Afbeelding
op de foto met dochter Roslyn.

Heel gaaf om die nu is in het echt te zien. Dit jaar is ze geshowed en ze heeft alle prijzen binnengehaald die er te halen vielen. Ze krijgt in augustus een veulentje.

Zaterdag zijn we naar de veulenkeuring in breukelen geweest. Er liepen hele mooie pony's bij maar ook hele slechte. Eentje was echt slecht maar was als enige in zijn rubriek. Hij werd dus eerste. En kreeg een beker met lintje. Hij kan de pony nu verkopen met de mededling dat ie kampioen is geworden te breukelen. Niet echt eerlijk. van mij hadden ze hem geen prijs hoeven te geven. Maar goed.

Zondag hebben we Rosie ingespannen en hebben we een ristje gemaakt. We zijn ruim twee uur weggeweest. het thuisfront maakte zich al zorgen. Maar het was heerlijk weer en ik heb echt genoten.

daarna nog even de wei in geweest om de fokmerries te bewonderen. Er liepen twee merries een jaarling en een veulen rond. Wat een lieve dieren. ze stonden allemaal mij te besnuffelen en te likken. Echt heel lief.

En toen moest ik weer naar huis. Ditmaal deed ik er vier uur over. Toch een verbetering nietwaar?

Al met al een geel geslaagd weekend

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:12

oh erg he die ns, ik moet er elke dag mee reizen ellende, ellende ellende, gaaf dat weekendje zeker, mooie hengst trouwens, en dat met rosie en het ritje was zekers ook wel tof, ik was die zaterdag trouwens ook op de veulenkeuring breukelen geweest, een vriendin is namelijk helemaal weg van welshjes enz. was wel gezellie, en dat veulen die eerste werd in zijn rubriek was zekers slecht!
nou ja beetje off -topic maar ja ik moet toch wat.

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:32

Wisten die lui niets voor jou te koop?

De hond is de betere mens

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:02

Prince is idd een mooie hengst. Ze zijn bij onze hengstenshow geweest en hele aardige mensen.

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 20:45

gaaf zeg! zou ook wel eens een weekendje welsh cobs willen doen!
haha!

maar thorndon park prince is very kjoet!

Ik heb best veel cobs van hen gezien op shows. Weet niet precies wie alemaal, maar toch wel de meeste.

Groetjes Dian

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 20:50

Oh gaaf zo'n weekend naar een fokker!
Je zou ook eens een weekend naar Kim moeten als ze eenmaal op de nieuwe boerderij zit, echt super!
Kim wil namelijk ook gaan fokken dus tja...
Hoewel het natuurlijk even duurt voordat je een veulie hebt, tenzij je er wat gaat kopen. Haha!

Heb je nog een leuke welsh cob voor jezelf gezien, of een idee opgedaan wat betreft een bloedlijn die je graag zou willen?
Fijn dat je zo genoten hebt! Party!!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 20:54

Hoi Heike,

Dat is echt heel grappig! Ik was het weekend ook in Groningen (Zevenhuizen om precies te zijn) maar dan bij de ouders van mijn vriend. Afgelopen augustus waren we ook even bij Henk en Anja en hebben we hun optrekje en paardenspul kunnen bewonderen. Maar goed, Alex (mijn vriend) was zondag nog even naar Leek gereden en vertelde mij dat hij Henk was tegengekomen met paard en wagen. Dus ik vroeg goh, wie had hij dan voor de wagen, maar dat wist hij niet. Hij zei nog wel dat het niet Anja was die met Henk op de wagen zat. Nu weet ik dus dat het Rosie voor de wagen was en dat jij naast Henk zat Haha!

Groetjes,
Judith


MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 21:02

Leuk zeg!
Ik moet nog steeds bij ze gaan kijken. We reden wel helemaal naar Zeeland en nu ze zo dichtbij wonen zijn we er nog steeds niet geweest...

Ik wilde zelf ook nog met een paar veulens naar Breukelen gaan maar door omstandigheden is daar niets van gekomen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 21:23

jamaica's buurpaard (van een vriendin van mij) is een dochter van prince!
Geweldig mooi beestje (helaas met geruineerde staart, maar dat groeit wel weer aan)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annemieke_88, Hanneke137, janneke_S, kiki1976, Poety, redbutton, sterregoud en 123 bezoekers