SUPER PAARD

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

SUPER PAARD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 18:28

gister was ik naar een kur op muziek aan het kijken van mijn instructriese toen waren er een paar bij nou dat wil je niet weten maar het zag er echt niet uit . ik wil niet opscheppen maar dan kan ik het nog beter !!! dus vandaag had ik vette zin om te rijden en ik ging rijden en het ging echt vet goed . voor de eerste keer ging het echt van galop naar stap naar de andere galop en hij deed zonder moeite al z'n oefeningen.
Ik denk dat het ook aan het weer lag .

Bij wie ging het vandaag ook goed?????

wil je foto's van mijn peerdhje kijk dan in me profiel

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 19:26

Gaaf dat het zo goed ging!
Ja ik denk dat iedereen wel eens zo'n dag heeft dat ze vreselijk balen omdat het zo slecht gaat, maar omgekeerd kan ook he?

Vandaag had ik ook zo'n dag dat het super ging, en gisteren ook, nou dan ben ik weer zó dol op Cerise, dan zou ik bijna haar foto in de krant willen zetten zó trots als ik dan ben... Ken je dat? Haha!

Cerise is een behoorlijk druk paard soms, maar vandaag (en gisteren ook) viel het reuze mee.
Verder heeft ze vandaag voor het eerst echt uitgebreid door een plas gelopen! Party!!
Rare meid, ze denkt altijd dat die plassen 3 meter diep zijn of zo en ze heeft geen zin in zwemmen misschien Verward *LOL*
Maar nu liet ik een ander paard vlak voor haar neus voorgaan, ze volgde en per ongeluk zat ze ineens met een hoef in de plas en ach toen de andere drie ook maar.
De plas was twee en halve meter groot en ze liep gewoon door, heerlijk!

Wie weet zijn de paarden zo braaf omdat Sinterklaas binnenkort weer komt.
Zouden ze een cadeautje willen? }>

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:53

Bij ons ging het vedaag ok vet goed! Zelfs moonlight luisterde! En das heel wat!

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 20:24

jaaaaaa sinterklaas komt weer! Wij moeten hem met een paard van ons ophalen in Ravenstijn. Van de week ff oefenen met een deken over me kop door de bak rennen want de aller eerste keer dat ie Sinterklaas zag vond ie erg eng. Maar vorig jaar ging het aardig hoor! Ben benieuwd, plaats er uiteraard foto's van!

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 15:40

Ardon heeft wel iets weg van mijn Lennon.

Hij is toch ook een NRPS-er. Weet je zijn achtergrond

Groetjes Nair

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 21:48

bij mij gaat het de laatste tijd juist minder, Jamy pakt steeds het bit vast enzo maar ja zulke periodes heb ik altijd en straks gaat het weer een tijd goed Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 21:53

Bij mij ging t ook verschrikkelijk goed. Binnen 20 min. stond ze weer op stal want alles ging zo goed dat ik niets had om te oefenen. Hihi. Ach op stal zetten vind ik de beste beloning. En ik vind dat je dat ook maar het beste kunt doen voordat ze dadelijk iets fout doet en je alsnog een uur bezig bent. Tong uitsteken

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 23:33

bij mij gaat het de laatste ook echt super goed! hij loopt zo lekker ontspannen in zijn hals en rug nou en dat had ie echt een tijdje al nie meer gedaan!( ook gewoon doordat ikzelf nie lekker in me vel zat=fout ligt namelijk altijd bij de ruiter!)ik ben echt zo trots op me knollie!!!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 21:29

mijn lunapaardje gaat ook vet goed nu!!!!
ze luisterd naar me zit enzow,wat ze eerst nie deed.

met het paard waar ik nu op rij gaat het ook vet goed(gaat er zogenaamd vandoor,is vals,bokt je deraf enzow....Haha! )

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 20:20

ach ... na regen komt zonneschijn !!!!! en na zonneschijn regen.... Boos!