Ik heb de bibbers, wat zouden jullie doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Ik heb de bibbers, wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 17:34

Ik heb de afgelopen twee maanden heel erg veel last van bibberhanden..

En niet zo'n klein beetje, nee heel erg.. Als ik bijvoorbeeld iets vastpak of vasthoud dan krijg ik helemaal de bibbers..

Het doet geen pijn ofzo, maar ik lijkt wel een ouwetje met parkinson..

Moet ik ermee naar de dokter of zo het vanzelf overgaan? Verward

Wat denken jullie? Ik weet namelijk niet waar het vandaan komt..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:35

Twee maanden duurt nu wel erg lang hoor. Ik zou het nu toch eens na laten kijken. Is dit het enige waar je last van hebt> mischien heb je een vitamine tekort of zo. Een bloedtestje lijkt mij ook wel zinvol.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:37

ja ga met desiree mee. een dokter zou hier wel op zijn plaats zijn.
maar ik heb er niets van gemerkt toen je bij mij was. had je er toen geen last van?

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 17:41

Desiree"]
Twee maanden duurt nu wel erg lang hoor. Ik zou het nu toch eens na laten kijken. Is dit het enige waar je last van hebt> mischien heb je een vitamine tekort of zo. Een bloedtestje lijkt mij ook wel zinvol.
[/quote]

Nou, ik heb een tijdje geleden een bezoek aan de dokter gebracht omdat ik me echt iedere keer heel erg moe voelde.. Hij heeft toen geen bloedtest gedaan omdat ik geen bleke huid had en mijn nagels mooi roze waren..

Ik heb wel weer tabletten gehad voor mijn allergie toen..

[quote="phoenix4ever schreef:
ja ga met desiree mee. een dokter zou hier wel op zijn plaats zijn.
maar ik heb er niets van gemerkt toen je bij mij was. had je er toen geen last van?


Nou, opzich is het heel vaak niet opvallend.. Maar gisteren bibberde ik als een bezetene.. vandaag is het weer iets minder.. Het is met vlagen heel erg en dan weer minder.. Heel raar..

Overigens, het is ook iets wat ik eigenlijk wil verbergen.. Want iemand die 23 is en af en toe in de handen bibbert als een oud vrouwtje is niet leuk natuurlijk

Maar aangezien mijn oma dus last heeft van Parkinson en mijn opa, moeder en tante Reuma hebben begin ik me zorgen te maken

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:43

'k Heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn, maar gelukkig hebben we daar dokters voor !
Ik zou er zeker even naar laten kijken, zeker omdat het toch al een tijd duurt en je er behoorlijk last van hebt.
Beter een keer teveel dan te weinig er naar laten kijken !

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 17:46

Ik zal voor deze week een afspraak met de dokter bespreken..

Ik laat ook iedere keer van alles uit mijn handen vallen echt een constante strijd met de zwaartekracht, hihi *LOL* Maar ook dat is met vlagen.. Dan denk ik dat ik iets goed vast heb en vervolgens dondert het gewoon tussen mijn vingers vandaan *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:52

Het kan ook met een te lage bloedsuikerspiegel te maken hebben, dus laat dat ook even prikken.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:54

Cody schreef:
Het kan ook met een te lage bloedsuikerspiegel te maken hebben, dus laat dat ook even prikken.

inderdaad, trillen kan gewoon door vermoeidheid zijn. Je verliest dan coordinatie over je spieren. maar het kan ook iets met de spieren te maken hebben. Jouw dokter heeft alleen maar aan bloedarmoede gedacht, maar er kunnen veel meer oorzaken zijn he. En inderdaad kan ene te laag suikerspiegel hetzelfde veroorzaken, je wordt dan ook heel moe en sloom.... Misschien kun je gewoon ook wat urine meenemen, met een lakmoespapiertje kunnen ze het al zien.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:59

Ik zou toch maar even een afspraak met de dokter maken! En anders.. kunnen we het zaterdag wel even aan mijn moeder vragen Haha! die is heel erg op de hoogte en pakt dan meteen haar grote medicijnen boek erbij Knipoog

Het hoeft echt niet persé parkinson te zijn ofzo hoor. Hoge bloeddruk of misschien wel bloedarmoede of een te snel/langzaam werkende schildklier. Het kan van alles zijn maar ik zou toch maar zo snel mogelijk een afspraak met de huisarts maken al is het maar alleen om jezelf gerust te stellen want nu maak je je zoveel zorgen om misschien wel niets Verward Heb je last van stress op het moment, mijn handen gaan dan ook trillen enzo als ik extreem nerveus ben.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 17:59

Oke, ik ga er een afspraak voor maken Lachen Morgenochtend meteen even bellen Lachen

Thanx luitjes.. Lachen Ik laat het even nakijken.. Lachen

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 16:04

Inmiddels ben ik erachter wat het is..

Mijn rechterarm is een RSI arm aan het worden.. Ben vanmorgen bij de dok geweest en die heeft me dus gewaarschuwd.. Ik ben godzijdank nog niet zo ver, maar ga ik op deze manier door dan zit ik binnen een maand met een RSI arm en zal ik arbeidsongeschikt worden.. Verdrietig

Waarom mijn linkerarm ook bibberde kon hij niet verklaren..

Het gekke is wel dat sinds mijn collega gisteren in mijn arm kneep het geheel onwijs zeer doet.. Ze had in een keer de pijnlijke spier te pakken..

Ik moet nu dus naar de bedrijfsarts.. Hopelijk kan hij wat voor me doen..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 16:07

Oh jemig dat is balen!
Ben er zelf ook wel eens bang voor...
Minder bokken dus, en meer met links gaan muizen.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 16:12

Tja, ik ben al begonnen met afkicken.. Tong uitsteken

Ik ga in ieder gavel de eerst komende maanden niet meer 's avonds achter de PC..

Ik ben er gelukkig nog op tijd bij.. De dokter heeft me wel met de neus op de feiten gedrukt..