wie voert er:EQuiral The Natural Blends?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

wie voert er:EQuiral The Natural Blends?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 19:22

Hoi,

Ik was vandaag even naar de voerboer geweest en toen kwam ik dit tegen.
Heb gekeken op de site van hun,maar helaas kan ik me niet inloggen nu.

Wie voert er dit voer ook?(wat zijn julli ervaringen hiermee???) En wat voor karakter hebben jullie paarden? Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 19:49

Ik heb dus wel die test gedaan en Sevin is een houtpaard, maar ik weet zeker dat hij dat zurige voer wat houtpaarden lekker schijnen te vinden Verward niet wil eten.

Maarja, ik voer het dus niet, maar ik kon het niet laten om te reageren Tong uitsteken

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 20:11

Geeft niet hoor,ik wil dit voer graag proberen,dus zodoende dat ik wil weten hoe andere paarden erop regaeren!

keep calm, I'm engaged!!! <3

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:05

Lars krijgt sinds een half jaar Equiral Aarde (1 op 1 met Qi). Hij vindt het heerlijk. Het lijkt mij ook heel erg compleet (zoals het eruit ziet en wat er in zit). Iets merken aan zijn gedrag, dat doe ik niet. Maar omdat hij bijna de bodem uit zijn voerbak likt, blijf ik het hem geven. Het is wel iets duurder dan het gemiddelde voer. De zakken zijn volgens mij maar iets van 15kg ipv 20/25kg.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:09

Ik geef Equiral Struktuurmix. Dat is niet de Natural Blends lijn, maar Baduh eet ook zijn bak er bijna bij op. En hij heeft een geweldige vacht gekregen door de kruiden die erin zitten. Ik ben groot fan van Equiral

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 09:24

waar lijkt dit voer op trouwens??op muesli of moet ik meer richting brok denken??ik wil het m wel gaan voeren maar ja dan moet ik eerst die 30 vragen lijst gaan invullenen aangezien die nu ff niet werkt) Haha!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:08

obelix schreef:
waar lijkt dit voer op trouwens??op muesli of moet ik meer richting brok denken??ik wil het m wel gaan voeren maar ja dan moet ik eerst die 30 vragen lijst gaan invullenen aangezien die nu ff niet werkt) Haha!


Die werkt al een hele tijd niet..Probeer al maanden die test te doen maar kan nooit inloggen Boos!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:24

De verschillende karaktermixen zijn dus zoals gezegd verschillend Haha!
ik geloof dat metaal het meest bixachtig is terwijl de rest muesliachtig is zoals de structuurmix.
De Qi is voor alle karakters het hoofdvoer.
Mijn paard is een vuurtype en laat uit de Qi 1 zaadje plus wat gruis liggen,
van het eten. Op horse event heb ik daar navraag over gedaan, dat hij dat zaadje liet liggen is omdat het pittig is.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:29

Het is best goed voer en er zit ook een kern van waarheid in,maar dat het een beetje duurder is daar ben ik het niet mee eens Ilsjepilsje .Het is veel duurder.Ik heb het ook een tijdje gevoerd,maar met 12 paarden was het naast dat het erg kostbaar was, iedere dag een heel karwei om alles klaar te zetten.


VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:25

mijn paard is zo'n karakterblend dat ik dus alleen Qi voer. (volgens de site ook)
ik kan trouwens wel gewoon inloggen dus...
maar ik heb een paasei aan brok omdat ik het er 1 niet smakelijk uit vind zien en dus mijn paard ook niets wil geven dat er niet smakelijk uitziet Haha!
maar das persoonlijk
daarnaast vind ik het lekker ruiken kan zien wat erin zit enzo
die blends zijn niet de gewone muesli van andere merken. ik weet niet helemaal wat het is maar het lijkt niet oop mijn eerdere muesli's
jah het is duurder maar als jij de goede blend vert ben je soms minder voer kwijt omdat het aangepast is aan het paard,
mijn paard krijgt in de ochtend een halve schep en daarnaast aangevuld aan zijn behoefte na het rijden...
dat is niet meer dan een hele schep.
hij word er niet snel dik van en krijgt genoeg energie...
die 30 vragen lijst kun je ook bij je voerleverancier halen . die heeft hem op papier als het goed is...
en vergeet niet de voerschep erbij te vragen mocht je het af willen wegen want daar staat op hoeveel een kilo is (handig hoor)
baily reageert heel goed op het voer... lekker aangepast aan zijn behoeftes..


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 20:29

Het ziet eruit als luxe konijnenvoer. Het ruikt kruidig. Haha!

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 22:57

vandaar dat die van mij geen bril nodig heeft!!! zitten vast veel wortelen in dan!!! whahhahahahaha Haha!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 23:04

Warenko eet sinds kort Equiral Qi. Later ga ik er misschien de karakterblend bij doen. Ik heb hem i.v.m. gezondheidsproblemen laten doormeten met de biosensor. Dit voer kwam er o.a. uit als advies. Hij doet het er goed op, hij is fitter en meer zichzelf. Bij hem werkt het dus positief.

Er zit 20 kg in een zak. Het is iets duurder dan brok, maar een fit paard is mij dat wel waard.

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 23:20

Een kennis van mij heeft het even gevoerd, ze merkte na een halfjaar nog vrij weinig verschil en daarbij was het nog een stuk duurder dus was de keuze simpel om weer terug te gaan naar het oude voer.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 08:49

Tjo kwam uit de test als aarde/metaal paardje.
Voer gekocht en na 2 weken kon ik het weg gooien want madam is er super allergisch voor, stond van voor tot achter onder de bulten.
Voer nu weer gewoon hippostar en dat bevalt prima.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 15:39

tsja een voederallergie is sowiezo lastig jah...
maar elk paard reageert ook anders op voer vind ik
mensen vinden ook niet allemaal spruitjes lekker Haha!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 19:17

Manon schreef:
Ik heb dus wel die test gedaan en Sevin is een houtpaard, maar ik weet zeker dat hij dat zurige voer wat houtpaarden lekker schijnen te vinden Verward niet wil eten.

Maarja, ik voer het dus niet, maar ik kon het niet laten om te reageren Tong uitsteken


welke test? misschien wil ik die ook wel doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers