Voorbrengclinic arabieren!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Voorbrengclinic arabieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 12:57

Zoals als ik laatst al zei in het topic van Franca, heb ik er wel eens over gedacht of ik niet kon kijken of er een clinic te organiseren is over het voobrengen van het arabiasch volbloed. Lachen Dus vandaag heb ik AVS gebeld en het telefoonnummer gekregen van een meneer die professioneel arabieren voorbrengt. Ik heb die meneer gebeld en die zou wel geinteresseerd zijn in het organiseren van een clinic, die er als volgt ongeveer uit zou zien:

*Clinic wordt bij meneer gegeven, in de omgeving van Venlo.

*Er zou een voorbrengdemonstratie worden gegeven.

*Er staan paarden die regelmatig voorgebracht worden waar de deelnemers van de clinic mee mogen oefenen. Wellicht kunnen er ook een bepaald aantal eigen paarden worden mee genomen, maar in principe vindt deze meneer het prettig als hij mensen kan laten oefenen met een ervaren paard zodat er een beter idee ontstaat van wat het voorbrengen inhoudt.

*Naast het "voorbrengen" zelf zou ook het toiletteren behandeld worden, alsmede een stukje theorie over wat de jury graag wil zien.

Ongetwijfeld zijn er nog dingen waar ik het niet over gehad heb, dus als er mensen zijn met suggesties zijn die van harte welkom. Graag zou ik in ieder geval willen weten of er mensen op bokt zijn met serieuze belangstelling, dan kan ik die meneer wellicht terug bellen met de vraag of hij de clinic bij voldoende belangstelling daadwerkelijk zou willen organiseren. Dus laat het even weten als je interesse hebt. Lachen

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 13:15

Hoi hoi

Bij deze wil ik mij alvast aanmelden. Ik hoor het wel als je wat meer weet.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 13:20

Het lijkt me erg leuk, ik ben alleen wel heel benieuwd naar de kosten....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 13:34

Ik ook... Haha! Kosten gaan we het over hebben als we een idee hebben van het aantal belangstellenden...maar ik mag er toch wel van uit gaan dat dat wel goed moet komen en dat we niet op een achterlijk bedrag uit komen... het AVS wou ook wel een advertentie zetten in hun ledenblaadje...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 20:27

Lijkt me een prima idee! Ik wil dus graag meedoen.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 22:07

Nou ik weet wel dat de prijzen voor het voorbrengen hoog liggen bij de arabieren. Dus denk maar niet dat het goedkoop zal zijn. Wel leuk om te zien. Als we met Europejka naar de keuring gaan kijk je je ook de ogen uit. Hoe heet die man trouwens?

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 12:22

Noteer mij ook maar!. Hoe heet de meneer die deze clinic zou geven? Er is in het verleden ook een paar keer een clinic gegeven. Dus ik neem aan dat er wel iets te organiseren moet zijn. Als je ergens hulp bij nodig hebt wil ik wel helpen.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 20:09

Ligt aan de plaats waar het gegeven wordt, ik ben eigenlijk met name geïnteresseerd in het toiletteren van arabieren.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 16:47

Ik had je al een pb gestuurd, maar ik wil dus ook graag meedoen. (wordt wel een lange reis, even op en neer naar Venlo, haha)

Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: België (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 15:04

Hoihoi,

Juist deze topic gezien! Ben ook wel geinteresseerd, maar het zal ook wel een lange reis worden voor me! Hoe heet die man die het wil doen?
Hou ons op de hoogte!

Groetjes, Emxxx

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 13:57

ik heb er een gedeeltelijk gevold. bij de forelocks arabians.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:13

ligt ook voor mij de plaats en waarneer
omdat ik mijn merri eook wil voorbrengen!!