vraag aan mensen die vaak shoppen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

vraag aan mensen die vaak shoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 11:58

Een vraagje aan mensen die zich vaak in een ruitersportzaak bevinden. Ik ben op zoek naar bandages van Eskadron (arbeids bandages climatex)
maar ik kan ze nergens vinden. Weet iemand of deze in Nederland al verkrijgbaar zijn?
Ik heb namelijk een nieuw Eskadron schabrak en daar kan ik mij natuurlijk niet mee vertonen als ik geen bijpassende bandages heb! Tong uitsteken

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 12:06

ze worden al genoemd op de website van Eskadron (www.eskadron.nl), maar er staat niet bij waar je ze kunt krijgen. Overigens heb ze daar ook een çontact' pagina, wellicht kunnen ze je verder helpen.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 12:15

zijn dat die bandages met die speciale binnenkant?? dan heb ik ze gezien bij vanRijs in zevenhuizen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 12:26

Zijn het bandages, hetzelfde als de Climatex onderlappen??? Die zag ik namelijk bij een stalgenoot.


maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 12:55

heb je al via divoza of horselover geprobeerd

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 15:07

Ik was al bij een dependance van horselover en die hebben ze niet. Divoza ook niet.

Nee lovely, die jij bedoelt zijn ze niet, dat zijn de bandages incl.onderbanges.

Bedankt Lielle, ik kan idd wel aan hun vragen waar ze leveren.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:20

Mirte schreef:
Ik was al bij een dependance van horselover en die hebben ze niet. Divoza ook niet.

Ja loveley, volgens mij zijn dat dezelfde als die van je stalgenoot. Waar heeft zij die vandaan? Haha!

Bedankt Lielle, ik kan idd wel aan hun vragen waar ze leveren.


Dat zal ik hem eens vragen Lachen. Van de week zag ik ze uit een ooghoek en dacht.... dat is leuk! Via de zaak bij ons op het dorp kan ik ze wel laten bestellen denk ik.
Op onze toernee ben ik ze nog niet tegengekomen, maar ik heb er ook niet op gelet eerlijk gezegd.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:21

Poohbeer schreef:
zijn dat die bandages met die speciale binnenkant?? dan heb ik ze gezien bij vanRijs in zevenhuizen.


jep idd, bij mij om de hoek Tong uitsteken Knipoog

:evaw:

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 15:50

Lovely"]
[quote="Mirte schreef:
Ik was al bij een dependance van horselover en die hebben ze niet. Divoza ook niet.

Ja loveley, volgens mij zijn dat dezelfde als die van je stalgenoot. Waar heeft zij die vandaan? Haha!

Bedankt Lielle, ik kan idd wel aan hun vragen waar ze leveren.


Dat zal ik hem eens vragen Lachen. Van de week zag ik ze uit een ooghoek en dacht.... dat is leuk! Via de zaak bij ons op het dorp kan ik ze wel laten bestellen denk ik.
Op onze toernee ben ik ze nog niet tegengekomen, maar ik heb er ook niet op gelet eerlijk gezegd.
[/quote]

Hihi heb mijn stukje gewijzigd, het waren ze niet. Van die bandages heb ik trouwens een paar liggen (onaangebroken in de kast). Maar als ze die hebben, hebben ze weliswaar ook die anderen, want die kon ik ook al nergens vinden. Ik vraag mij af of er prijsverschil is tussen Duitsland en Nederland. In Duitsland zag ik ze voor 35 euro, had alleen geen pin bij me om ze te betalen. Slecht zo onvoorbereid een winkel inlopen.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers