Ik ga mij niet meer verantwoorden want op alles wat ik zeg komt toch weer een weerwoord. Daar steek ik mijn energie liever niet in 
R_emkee schreef:En daar gaat bokt weer jeuj....
Ts wat een onwijs gave bok heb je daar onder je kont zeg! En super dat die straks lekker op vakantie mag.
Vind der ook best al stabiel lopen zo voor de 4e x. Nu heeft ze best wel een hoop indrukken maar ze krijgt de tijd om dat te verwerken en wat is nou 10 a 15 min.. op een dag van 23.59
Dankje!
Nee 10/15 minuten is inderdaad niet veel. En dagelijks loopt ze niet 
Askja schreef:TS, dat naast de fiets meenemen is echt super voor je jonge paard! Leuke foto's, word er blij van.
Lekker rechtuit onbelast wat kilometers maken. Zouden meer ruiters/trainers moeten doen met jonge paarden. Ze vinden het vaak ook erg leuk, is mijn ervaring. Helaas kan het niet met ieder jong paard ivm veiligheid, hoewel er veel trainbaar is.
Verder hoop ik dat je de goede dingen echt meeneemt uit dit topic, er staan tussen de wat meer rellerige reacties ook een aantal goed onderbouwde, waardevolle adviezen.
Dankje! Mee eens hoor
Zilver vind fietsen geweldig. Staart erop en gáán 
Ik pak zeker enkele adviezen mee. Sommige niet , maar daar ben ik (gelukkig) vrij in
Licor mee eens hoor. Er gaan meer wegen naar rome.
Unleash ik vind je posts zeer intressant. Bedankt voor het delen