Pff, ik voel me nu al gesloopt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Pff, ik voel me nu al gesloopt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 21:34

En dan moet het feest nog beginnen Haha! . Wat een hektische week !

Maandag en dinsdagavond moest ik (na werktijd) het achtergrondlaken voor de stand schilderen. Onze stand stelt een kasteel voor, van de zomer had ik de beurstafel al gemaakt, maar nu moest de achtergrond dus nog. Voor diegenen die komen kijken, het stelt de binnenmuur van een kasteel voor Haha! .

Woensdagavond oefenen met Bonnie, was weer een erg intensieve les.

Donderdagavond met een rotgang van het werk (het was zo erg: ik kwam thuis van het werk en bij de voordeur stond de pizzabezorger al klaar, hoezo haast en timing ? ), want we moesten naar Udenhout om Middeleeuwse jurken te passen om mee achter de stand te staan. Natuurlijk misgereden Tong uitsteken , gelukkig een mooie jurk gevonden en om 24.00 uur in bedje Dromen .'S Morgens om 6 uur gaat het wekkertje weer, dus dat was dikke pret deze week.

Vanavond eindelijk een beetje relaxed m'n haartjes geverfd en onderuitgezakt voor de computer. En volgende week begint het gedoe van spullen en paarden schoonmaken (en schoonhouden !), inpakken en gas !!!!! Naar Den Bosch *LOL*

Wat een hobby ! Al dat gedoe voor 3 dagen show en beurs en 2 (slapeloze) nachten lol ! LEUK !! IK heb zin !!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:43

hehe ken t totale gevoel.ben al maanden bezig om te bedenken wat ik aan wil en hoe ik mn haar wil. ik kan niet op de manege komen of ik wordt bekogeld met allerlei groene spulletjes. oefenen staat nu 1 keer per week op 1,5 uur. nog geen een keer zijn we echt optijd begonnen en nog geen een keer zijn we binnen 2 uur klaar geweest. mella staat gelukkig op stro sommige echt vieze tinkers staan op korrels en die moeten dus ook vaak mesten. komende week nog de laatste dingen regelen zaterdag was en poets dag en zondag weg. en al die drukte voor 2 keer 20 minuten show. heerlijk toch

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:55

Geweldig he? wij zijn al 2 maanden elke dinsdagavond flink aan het oefenen.
En elk jaar roep ik dit is de laatste keer 3 dagen kramperen doodmoe zijn etcetc maar elk jaar is het weer even geweldig P&K here we come!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 09:48

*LOL* Wat hebben jullie het zwaar. Ach, als het al te erg wordt wil ik Bonnie wel even vasthouden hoor!
En ik ben heeeeel erg benieuwd naar je jurk. Dat lijkt me zooo gaaf!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 10:19

Ja idd, ben ook erg benieuwd naar jullie Middeleeuwse stand. We kunnen jullie dus gewoon niet missen!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 20:03

Niemand hoeft ons te missen Haha! ! Maandagavond ga ik voor de derde keer jurken passen !! Ik heb er al wel een, maar het wordt een verslaving geloof ik Knipoog .

Jantina: heb je wel tijd om Bonnie vast te houden ? Die Grunningers zijn echte slavendrijvers hoor ! Tong uitsteken

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 04:23

Jaaahhh, dat valt best mee hoor. Kim heeft haar eigen *echte* groom, ik ben maar voor "erbij". Haha!
Dus ik kan Bonnie best even vasthouden. (en zorgen dat mensen een foto van mij maken *LOL* )

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 04:24

haha ik pik ajntina helemaal in want als oppersnob moet ik wel extra grooms hebben meer dan de rest he.
btw jantina kan niet slapen ze droomt steeds over P&K en ik ben vast aan het wennen aan de weinig slaap en het vele drank euhg zoiets Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 14:57

Ik ben aan het bijslapen, maar het lukt nog niet echt Ik kan gewoon niet slapen de laatste tijd *zucht* Waar ben ik aan begonnen??

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 19:36

ben vandaag ook al vast begonnen met poetsen....... leuk een westernhoofdstel met zilver, het is helemaal groen.... en ik krijg het bijna niet schoon!! iemand een idee??
en quinta wassen is nog erger maar het ergste hou houdt ik quin schoon?? aaaahhhhhhh ga de 18de eerst even naar de psychiater ik denk dat ik tegen die tijd namelijk helemaal overspannen en doorgedraaid ben!! ben trouwens ook wel erg benieuwd naar de middeleeuwse jurk!!! en natuulijk naar jullie zijn jullie wel aardig?? als ik de verhalen hier allemaal lees weet ik niet of ik nog wel durf hoor!! Tong uitsteken

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 20:06

Nou, ikke ben in ieder geval niet aardig Haha! , ik ben Misselijk ! Maar misschien had je dat verleden jaar al gezien Knipoog .

Van het slechte slapen heb ik nog geen last, dat komt woensdag pas. Dan ga ik liggen malen in bed over wat ik allemaal niet moet vergeten mee te nemen .

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:11

ok dan blijf ik uit de buurt van de shires. en als je iets vergeet kan je t altijd nog op de beurs kopen Haha!

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:45

nou craigenethan dat is in ieder geval heel eerlijk!! Haha!
is me vorig jaar niet opgevallen hoor!!
en inderdaad spullen meenemen......... dan kijk je voordat je gaat 10 keer na of je alles hebt en als je denkt dat je alles hebt dan rijdt je vol goede moed aan, om vervolgens net voor het bordje Den Bosch er achter te komen dat je toch iets bent vergeten

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 21:57

Ik ben stiekum toch wel een beetje aardig hoor Schijnheilig ! Haha!

Straks wil niemand met mij meeten Huilen Huilen , ben ik helemaal Remi !

Ik moet al zo veel "nuttige" dingen kopen bij P&K ! Ik vergeet altijd m'n zweep en anders wordt'ie wel gejat , sjabrak is ook zo'n ding wat ik gemakkelijk vergeet, maar daar moet ik zowiezo een mooi exemplaar van scoren op de beurs Kwijl !

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 22:39

Eigenlijk heb ik niets nodig, Amadeus heeft alles wat ie nodig heeft... Het enige wat ik moet hebben is een heleboel paardensnoepjes voor de clickertraining

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 22:41

ik moet nog beginnen:
veewagen op- en inruimen
tuig poetsen
boodschappen doen *LOL*
pony wassen en vlechten

Ben donderdag en vrijdag nog wel ff bezig *LOL*

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 23:31

Weet je wat ik nog moet doen??
-Bijslapen
-Rugzakje inpakken

*oef* ik heb het zwaaaaar *kreun*

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 08:05

ik moet mijn rok nog iets bewerken. bedenken wat ik met mn haar ga doen en mn tuig poetsen en mn paard wassen. valt dus nog best mee.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 10:08

Assie, volgens mij onderschatten ze het werk wat wij allemaal moeten verrichten.
Rugzak in pakken, spulletjes meenemen, tandenborstel niet vergeten Haha!
En wat denk je over alle dansjes die we zitten te oefenen??
Pfff ik blijf erin!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 13:44

Ach ik hoef iig niets te poetsen daar heb ik mijn mensen voor Schijnheilig
Maar toch tas in pakken, 10 keer checken of ik alles heb.
Van de week de trailer wassen (haha hij zit onder de rans na die storm)
spullen schoon maken. Donderdag vlechten en wassen en jantina ophalen (als ik dat maar niet vergeet he)
en vrijdag werken en dan alles mee slepen naar p&K
daar aangekomen schelden omdat de helft thuis ligt, mammie bellen of die het de zaterdag mee wil nemen Lachen
euh bijslapen doe ik erna wel dan heb ik vakantie.. btw Jantina we gaan zondagavond stappen met janneke dan weet je dat ook Pling

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:08

Ik ga zo meteen alvast maar op bed geloof ik.... OOK nog stappen? Mijn god, wil je me dood hebben ofzo?
Gelukkig dat Janneke meegaat, dan wordt het iig gezellig *LOL*

Enneh, wil je me alsjeblieft, heeel erg very, very please niet vergeten op te halen? Want waar kom ik anders terecht?
In een doos onder de brug?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:15

haha jantina denk dat je je doos maar mee moet nemen tsk met mij is het altijd gezellig.. pfffff die uitspraak vergeef ik je niet meer hoor.
Ik zal eens denken of ik wel tijd heb om je mee te nemen he..

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:22

chantage.. alleen maar chanteren... SChandalig!
Tis dat eduard me wel mee wil nemen, anders...
Boos!