Dit was echt de laatste keer voor deze winter!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Dit was echt de laatste keer voor deze winter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 23:26

Sinds begin oktober heb ik wodan binnen staan 'snachts. Hij had een lekker stalletje waar hij met z'n hoofd over de stal deur kon kijken. Helaas was deze stal te warm voor hem en kwam er te kort frisse lucht bij die een fjord wel nodig heeft.Toen heb ik geruild van stal en kwam wodan in zo'n tralie box te staan. Daar stond hij perfect in. Kwam een stuk meer frisselucht bij hem. Maar helaas ook hier moest ik uit,want de fjord van cowgirl op bokt had met de storm een soort spijkertje in z'n hoef gekregen en die moest binnen blijven en niet door de prut. En het toen moest wodan die stal ook weer uit en naar de een van de 3 boxen waar je eerst voor de prut moet voor je er komt.Stal nummer 3 was aan de beurt. Hij stond hier nog lekkerder dan in de vorige 2 lekker buiten en alleen een afdakje ideal voor een fjord dus. Mariska huurde vorig jaar 2 van de 3 buiten boxen. Dit jaar hielt ze er 1 aan. Ze was er alleen nog niet overuit welke. Ze heeft dus gekozen voor de box waar wodan in stond die was lekker breed. Dus vandaag weer van box gewisseld. En nou ben ik er echt helemaal klaar mee. Deze box blijft nu van wodan en geen ander paard komt er meer in of laat ik me door weg jagen. Boos!

Zo even een klein beetje frustratie geuit.

Wodan en ik onderweg in de M2



Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 18:30

hihi.....begrijp je frustratie prima!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 22:00

Ik had gezegd dat je weer terug naar je oude box kon hoor!
Maar dat wou je niet.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:51

Lekker irritant als je de hele tijd van box moet wisselen. En nu blijft ie gewoon staan, wat er ook gebeurt! Haha!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-02 19:56

ja nou blijft hij gewoon staan.
En cowgirl: wodan kon wel terug naar z'n oude box,maar deze is voor hem gewoon wat fijner kwa frisselucht.

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blijgeestig, Cloud, Damelza, DenieesB, dierenfan, Gambler99, HarmanyL, nick_en_ik, xKatinkii en 131 bezoekers