Lovely en de oliebollenkraam

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Lovely en de oliebollenkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 01:26

Vorige week geshopt rondom Amsterdam: [VvdD] Lovely en de ruitersportzaak (=niet de enige)

Deze week was Soest/Bilthoven aan de beurt. Von heeft sinds vorige week een paard dat ongeveer 30 cm groter is dan Tinka en dus moesten er veel nieuwe spullen aangeschaft worden, ontzettend vervelend Haha!. Sjuim had ook wel oren naar een vervolg en dus was de afspraak snel gemaakt.

Vanmorgen gingen Von en ik richting Soest. Aldaar aangekomen, eerst maar de paarden bewonderd, vooral de Gribaldi, dat is immers familie van Valentino en afkomst verloochent zich niet, dat blijkt wel. Na een bakkie koffie gingen we dan echt op pad. Eerst naar Bilthoven. Daar moest ik heen voor de peesbeschermers voor bij de kogelbeschermers die ik laatst heb gekocht. Voor mij was dat het enige waarvoor de pinpas te voorschijn kwam in die winkel. Von had iets meer spulletjes nodig, dus die was wel even bezig bij de kassa .

Op de terugweg spotte ik een oliebollenkraam *LOL*, en passant vroeg ik of de dames een oliebolletje zouden lusten en jawel, dat bleek een goed idee. Er was wel een snelle route maar dat kon niet en dat mocht niet en aangezien er toch echt oliebollen gegeten gingen worden, heb ik maar een extra rondje Bilthoven gedaan. Behalve oliebollen kwamen er vooral Berlinerbollen tevoorschijn. Al peuzelend reden we terug naar Soest.

Ergens in Soest miste ik een afslag en daardoor kwamen we dan toch nog bij een winkel in Soest terecht. Dat kwam mooi uit, want Von was toch nog een en ander vergeten te kopen in Bilthoven. Voor mij lagen nog de perfecte springschoenen in het rek en dat was mooi, want in de vorige winkel had Von ze net voor mijn neus weggekaapt namelijk Tong uitsteken.

Inmiddels was het alweer achterin de middag en na nog een bakkie koffie was het voor ons tijd om naar huis te gaan. Thuis moest het hele assortiment nog even gepast worden natuurlijk en zowaar, alles helemaal perfect Lachen.
Het was weer een gezellig dagje op stap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 01:30

Hahaha, de bankrekening is weer geplunderd, maar jullie zijn weer vele spullen rijker. Toch een investering of niet?

Ben benieuwd naar het paard van Von, moet toch maar eens snel een capuccino komen drinken.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 11:15

Die oliebollenkraam was echt een hele strakke actie Haha! Rondje Bilthoven voor een Berlinerbol Verward en passant nog bijna een aanvaring met een echte Bilthovense in een grote Scorpio maar de Berlinerbol was het waard.
Was inderdaad een erg gezellig en geslaagd dagje, alle spulletjes gevonden die ik nodig (en niet nodig) had, en dan blijkt bij thuiskomst ook nog alles te passen. Mijn bankrekening kan het helaas niet aan om zeer binnenkort weer zo'n dagje te doen helaas.
Paarden van Sjuim waren erg leuk om eens te bekijken, vooral natuurlijk de familie van mijn veulen. Rest van de beestenbende bij Sjuim was ook erg leuk, vooral toen de twee hondjes besloten samen aan een bandje te gaan trekken...erg komisch gezicht zo over die gladde tegels Haha!
Kortom voor herhaling vatbaat (als de bankrekeningen weer zijn aangevuld).
En Pipo, kom maar snel een keer langs hoor voor een bakkie, gezellig!
Laatst bijgewerkt door Von op 10-11-02 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 11:42

Von schreef:
en passant nog bijna een aanvaring met een echte Bilthovense in een ouwe Scorpio.
Bijna he, niet helemaal.Die vogel in die Benz begreep het bollenprobleem wel iets beter *LOL*.
Citaat:
Kortom voor herhaling vatbaat (als de bankrekeningen weer zijn aangevuld).

Grmbl, hou op hoor Boos!. Af en toe moet het gewoon kunnen Haha!.
Gisteren heb ik weer heel veel mooie dingen gezien .

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:45

ja ik wil ook naar de paardenwinkle toe maar dat gaat niet echt op een zondag en op een zaterdag ook niet als je ziek bent Boos!:(:(:(
Echt oliebol

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 14:09

Hihi, klinkt idd erg gezellig, dagje shoppen met Bokkers!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 14:42

Ben je alwéér wezen shoppen? Bloos
Volgens mij wel een gezellige dagje zo, en zeker die oliebollen spraken mij wel aan! Vork (een touristisch rondje Bilthoven zou ik er echter niet voor over hebben Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 15:04

Ja alweer..., ik kan er ook niks aan doen dat er altijd wel iemand iets 'nodig' heeft Haha!. Binnenkort gaan we weer op toernee, nog even zien waar we dan nog heen gaan .

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 16:22

Heeeerlijk dagje,
met heeeeeerlijke bollen!

De rekening heb ik niet geplunderd, aangezien die al meer dan leeg was, dus heb ik even wat moeten lenen.
Ik moest wel wat ze hadden in Bilthoven een shabrack liggen precies in de kleur die ik al jaren zocht!
De bandages had ik al maar de juiste kleur shabrack was ik nog neit eerder tegengekomen!

Iig, volgend jaar Duitsland hè meiden???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 00:00

Het zal je maar gebeuren dat je net dat dekje ziet wat net precies die goeie kleur heeft..., dat is niet goed voor je beheersing Haha!.

Duitsland is a deal (en de oliebollen gaan mee).

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 11:07