boos op de buurman!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

boos op de buurman!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 20:52

Wij hebben een buurman waar we al twee keer ruzie mee hebben gehad, maar het ging een tijdje goed, maar toen werden we niet uitgenodigd op hun trouwfeestje, terwijl we hun wel altijd uitnodigen op een bbq.
Toen belden ze op waar dat aan lag, en dreigden dat hun kinderen dan niet meer bij me mochten komen, nou ja graag, maar ja banketstaaf dat het op zo'n manier moet....

een jaar of tien geleden is de boerderij door de ouders van mijn vriend van die buurman gekocht, met recht van overpad.....

nou was het weiland zo nat en ik had mijn paard op de reed gezet (100 m.) met aan beide kant het hek afgesloten,
toen heeft die banketstaaf besloten dat hij er langs wou en het paard gewoon laten loslopen (op het erf).
terwijl er gaas en prikkeldraad op ligt, en hij zo naar de merries kan, het dak kan molesteren, zichzelf kan verwonden, en andere dingen kapot kan maken...gelukkig is er niks gebeurd.

Maar grrr...ik ben zo boos op die vent, hij had er makkelijk langs gekund met de trekker (geeft henkie niks om), hij had hem even vast kunnen zetten aan het hek of mij ff kunnen vragen.....

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.....


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 11:18

De meeste burenruzies ontstaan over 'eigen weg' situaties of 'recht van overpad' gezeur.....hier idem dito! De buurman is boos dat ik met mijn paard over de weg heen rij. Ik kom nooit op het 'karre-spoor', dus hij heeft er helemaal geen last van!! Zelf jakkert ie zo hard over het weggetje heen, dat we drempels hebben laten maken om hem te dwingen langzamer te rijden omdat mijn kids heel vaak over de weg wandelen/ fietsen/ spelen. Fijnnnnnnnn..........

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 11:36

Wij hebben ook van die leuke buren.Als we onze paardjes naar het weitje willen brengen moeten we over een pad dat van de gemeente is.Het grenst aan zijn pad.Enige tijd geleden zette hij een bord aan het begin van het pad met "verboden toegang".Heeft er niet lang gestaan natuurlijk Haha! .Iedere keer als wij de paarden van de ene kant naar de andere halen (alleen in de zomer 2xper dag )moet de familie,als de hekken net tegen elkaar open staan, erdoor .Met de auto,met de motor,lopend of met de fiets.Ze staan gewoon te kijken of er iemand aankomt met paarden en dan gaan zij ook op pad.Hij heeft zelfs eens zijn auto geparkeerd tussen de twee hekken in zodat we er niet in en uit konden.Onze andere buurman had toen het idee om de auto met de trekker een stukje te verplaatsen *LOL* .Het toppunt was toen hij tijdens het overzetten een hek dichtzette omdat hij erdoor moest.Toen stond de ene helft van de paarden aan de ene kant en de andere heft aan de andere.Momenteel doen ze nog alleen vrvelend als wij er zelf niet bij zijn maar meiden van de stal de paarden naar achter brengen.Ik vraag me af wat dat soort mensen bezielt Extreme duivel !

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 11:45

Dat soort mensen zijn gewoon niet van deze tijd. Die horen te leven op een hutje op de hei!!! Die mensen denken dat werkelijk ook nog de hele wereld tegen hun is.....goh, vreemd he!!! Maar goed, ze hebben het hier voor elkaar dat de politie niet meer komt wanneer ze weeeeer klagen, de gemeente luistert niet meer naar hun wanneer ze klagen over bouwplannen van omwonenden/ bomen zagen en weet ik veel wat....gniffel

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 12:08

ohhh...dat klinkt niet zo vredig....
Wij hebben ook eens een rot buurman gehad!!!! ook van die oudjes en diebegrijpen nix van deze tijd...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 01:09

FlyingHigh schreef:
Dat soort mensen zijn gewoon niet van deze tijd. Die horen te leven op een hutje op de hei!!!


En dan ons zeker lastig vallen Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:05

Neeeeeeeeeee, voor dit soort mensen moeten ze een afgesloten stukje heide reserveren...zodat ze niet 'los' in het wild rondlopen....Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: furious, goesju, IASCrawler, Jorissie, Moon_light94, scrabbel, TheNovelist en 52 bezoekers