Stoute paarden, meeting en nu ook nog foto

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Stoute paarden, meeting en nu ook nog foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 19:18

Ik heb echt heksen! Knipoog
Dat bleek vanmiddag wel weer, ze zijn alle drie absolute feeksen! Inclusief Udinde, het bleek maar weer dat ze een dochter van haar moeder is *LOL*

Ik had vanmiddag een gezellige mini-boktmeeting met Kimmy. Ze was een weekendje op Ameland en we hebben voor de tweede keer wat afgesproken.
Het plan was omte gaan rijden, maar omdat het nogal onvoorspelbaar weer was en Isolda nog (steeds) geen stalletje heeft ging dat over.
Gelukkig maar bleek later op de middag, want Isolda was nogal explosief Extreme duivel

Dus in de auto en op zoek naar Udinde. Vreugde alom toen we de kudde zagen staan, we hoefden helemaal niet ver te lopen!! Helaas voor ons was de kudde in tween geplitst en stond Udinde heeeeel ergens anders Haha!
Moesten we toch nog lopen Lips are sealed en we hebben na een stuk toch beide natte voeten gehaald

Dat was feeks nummero uno. Udinde kwam met haar woedende blik op ons af en vond het allemaal maar niets. Ze bleef sikkeneurig en vond Kim helemaal niet lief. We hebben wat rondgekeken, de rest van de kudde ontmoet en nog een paar pogingen gedaan tot Udinde knuffelen, wat niet helemaal lukte Haha!

Dus op weg naar Isolda en Berber. Isolda schrok van ons, maar toen we haar wat hooi gaven vond ze ons weer lief. Zij werd later op de middag pas een echte op en top heks.
Berbertje even bewonderd, onze stam-mama. Ook zij vond het allemaal maar niets, haar oren konden niet platter in de nek Boos!
Feeks nummero dos!

Na al deze chagereinige dames heb ik Kim weer afgezet en moest ik mijn zus halen om Berber en Isolda naar een andere wei te brengen.
Voor de zekerheid hoofdstelletje mee, Isolda staat al drie weken stil.

Wat was ik blij datik niet mt kim ben gaan rijden!! Isolda was woest, dol en overstuur. Bokken, steigeren (inclusief klauwen met voorbenen Verdrietig ) ze ging flink te keer.
Feeks nummero tres!
Maar wat was ze blij met haar nieuwe weide! Lekker droog MET gras ipv modder.
Genieten dus, lekker rollen en al liggend grasjes eten.
Hoezo lui Lovers

En dan ook nog een foto erbij:
Kim met Udinde. Kim ziet er erg gezellie uit, maar Udin? Lips are sealed
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jantina op 09-11-02 20:59, in het totaal 6 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 19:24

*LOL* daar sta je dan met je goede gedrag *LOL*
Probeer je ook een goede indruk mee te geven van je paardjes
Wel gezellig dat Kimmy op Ameland was.
Nu weer een hoop foto's maken met de oortjes naar voren, andere is jullie reputatie natuurlijk naar de maan. }>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 22:31

die foto Lips are sealed *LOL*
Het is dat Kim erbij staat te lachen anders had je toch wel een beetje het idee van een mislukte meeting Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 13:54

Ik zie die foto niet B) Boehhhhh!!! Haha!

Ze waren zaterdag inderdaad erg vrolijk Schijnheilig Maar ik vond ze wel een enorme scheetjes hoor Extreme duivel Jammer dat het rijden (en onze voeten) in het 'water' viel.