Yes, eindelijk lid en Bud geregistreerd! :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Yes, eindelijk lid en Bud geregistreerd! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 19:58

Jaja, het is zo ver Haha! Ik ben lid van de APHA (vond ik makkelijk ivm de transfer binnenkort), en Bud is eindelijk geregistreerd. Annemarie had gebeld met de APHA, en hoorde dus dat ik ook had gemaild met de APHA, en toen de ze haar vertelde dat ik de boel verder zou regelen begreep Annemarie het niet helemaal. Ze had alles ingevuld, overal stonden handtekeningen, en alles was opgestuurd. De medewerker had het nog even nagekeken...hadden ze verdomme 2 dossiers En dat is gek, want toen ik de APHA ging mailen, wist ik geen workordernumber, die hebben zij me zelf gegeven. Al met al, Bud staat nu geregistreerd onder nummertje 00694785 Ik heb met mijn eigen lidmaatschapnummer meteen een PIN aangevraagd, waardoor ik nu dus ook lekker kan gaan neuzen (onder mijn eigen nummer dus *LOL*).
Binnenkort krijgen we de papieren, en kunnen we de transfer papieren in gaan vullen...en dan staat dus Bud dus op mijn naam, en is alles helemaal officieel!

Al met al: Colin is happy Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:38

Proficiat! En welkom in de wereld van het ongelimiteerde spitten in de database. Yeeeehaaa !!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 20:49

Dankje Mac Haha! Ben al aardig aan het spitten geweest *LOL*
Vind het alleen erg irritant dat je niet kan zien van wie de paarden zijn...alleen als ze nakomelingen hebben.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 22:17

XoNo schreef:
Dankje Mac Haha! Ben al aardig aan het spitten geweest *LOL*
Vind het alleen erg irritant dat je niet kan zien van wie de paarden zijn...alleen als ze nakomelingen hebben.


ja inderdaad, dat vind ik nou ook. ik ben ook al lekker aan het spitten naar nakomelingen van mijn merrie en haar afstammeling. maar het is toch lastig om bv. foto's en eigenaren te vinden. maar ik heb de oplossing ik gebruik gewoon een zoekmachine en geef de naam van merrie /hengst op waarvan ik iets wil weten. en voila ik krijg nu een hoop info en plaatjes.

he maar colin gefeliciflapsteerd nu nog de transfer en je hebt het compleet.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 14:22

Hey gefeliciteerd!
Maar hoe komen ze nou aan 2 dossiers? Vonden ze buddy zo leuk dat ze hem maar 2 keer in wilden schrijven Haha! ?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 17:25

Ik denk het Steeffie Haha! Ik heb geen idee hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben Verward Zijn gewoon aan het mutsen bij de APHA...maargoed, alles sal reg kom Tong uitsteken

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

jolijn
Berichten: 91
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hoogwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:11

Wat een zeikers he? bij in de picture?
Dat ze zeggen dat 2,5 jaar te jong is om in te rijden.

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:32

Ja inderdaad...als buddy er klaar voor is dan issie er klaar voor PUNT. En het gaat toch goed? Dus laat ze maar lekker. Maar gefeliciteerd...dus je gaat ook wedstrijden rijden of heeft dat er niets mee te maken?(ik heb eigenlijk geen idee waar je je hebt ingeschreven maar iedereen zegt gefeliciteerd dus doe ik dat ook maar Lachen ).
groetjes
celinde

keep your head up

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 21:32

Bud is nu ingeschreven bij zijn stamboek (APHA), hij heeft dus papieren. Ook ben ik nu lid van de APHA, waardoor ik Bud dalijk op mijn naam kan laten zetten, en dan kan ik er dus wedstrijden mee gaan doen. Lijkt me wel leuk met de tijd Lachen

En Jolijn, er zitten inderdaad een paar zeikerds bij, en tuurlijk zullen anderen het niet doen, maar laat andere mensen (mij in dit geval Haha!) wel in hun waarde.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers