lekker gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

lekker gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 14:48

hoi,

ik ben vanmorgen samen met mijn zussie naar flicka en daisy geweest(verzorgpony's)we wilde eerst een leuke bosrit gaan maken maar daar waren jagers(en flicka is een keer geraakt door een kogel en is daarom errug bang voor jagers)en het was erg drassig in de bossen. dus toen zijn we maar langs de weg gaan rijden, allemaal zijpaadjes enzo in geweest. dat was ook weer es leuk! toen zijn we ook naar onze oude manege (berckterheide in Baarlo) gegaan(die inmiddels al bijna een jaar dicht is... Huilen ...de manege heeft vanwege het zwembad euroase moeten sluiten, grrr, het is een lang verhaal)daar gingen we ff kijken of ze al de stallen waren aan het afbreken. volgens mij waren ze er aan bezig wat er waren vrachtwagens met containers. het si echt jammer om te zien hoe zo`n GOED draaiende manege heeft moeten sluiten voor Euroase!!!!
maja...daarna zijn we weer naast de weg gaan rijden. het was verder errug gezellig. op het begin waren ze best wel druk, want vanwege het niet al te goede weer hadden ze op stal gestaan.
dit wilde ik ff vertellen!
doeiii,
xxx Linda



Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 18:15

hey! monique verdelde het al.. wat anders is ook wel weer leuk Lachen echt zielig dat flicka een keer geraakt is!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, LuckySeven en 121 bezoekers