aan de lijn doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

aan de lijn doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 13:59

Zijn er nog meer bokkers die zich op dit moment net als ik uithongeren?
Ik voel mezelf heel erg zielig maar ben al 11.5 kilo kwijt.
Nog even en dan zit ik eindelijk op mijn ideale gewicht en dan dat maar proberen vast te houden.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 14:01

Zooooo Kim wat goed man!
Maar uithongeren is niet de juiste manier. :/ Je moet wel je pitamietjes binnen krijgen.
Ik wil aan de ene kant graag afvallen,m aar ik ben wel eens aan het lijnen geweest en toen zat ik minder lekker in mijn vel dan anders dus ik ben maar weer gestopt.

Succes!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 14:01

heb net besloten om weer eens wat kilo's kwijt te raken, na twee weken vet eten in Portugal. Uithongeren doe ik niet, maar ik kook heel mager, en snoep + drink niet.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 14:12

Ik val af en eet heerlijk... Kim, je doet toch iets verkeerd hihi Lachen
Me loves Montignac Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:34

Ik val af en eet ook heerlijk *LOL*
Ik ga gewoon 4/5 keer in de week naar de sportschool, werkt perfect. Ben in ongeveer 3/4 maanden 20 kg afgevallen.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:29

Heb een hekel aan lijnen Haha! Dus dat doe ik dan ook niet. Belangrijkste voor mij is dat ik lekker in mijn vel zet (vooral gevoelsmatig). En als het ff niet goed voelt hoef ik meestal alleen het snoep te laten en dan val ik zou weer wat af. Lijkt heel simpel, maar het snoepen laten is een zware opgave Knipoog
BTW, Nimber, hongeren is _echt_ niet goed. Iemand vertelde me laatst dat je vet-reserves als laatste aangesproken worden, dat eerst andere dingen eraan gaan. En als je dan bijvoorbeeld weer gaat eten gaat je lichaam dat juist omzetten in vet, voor het geval dat je binnenkort weer niets te eten krijgt. Weet je lichaam veel...
Ik hoop maar dat je dat hongeren niet zo serieus bedoelt als dat het hier staat en dat je vooral bezig bent met op te letten wat je eet... En dan vind ik 11,5 kilo een prima prestatie!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 18:06

Haha nee zo serieus bedoelde ik dat niet maar ik ben een hele grote snoepfan dus vandaar verder was ik gewoon door veel gezonder te gaan eten al 10 kilo kwijt maar de afgelopen3 weken ging er niets meer af en dus maar aan de shakjes en dieetrepen. en het gaat meteen weer beter:)

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 20:06

ik ben ook op dieet, ikvolg zo'n programma van Herbal Life, hartstikke goed en gezond. ben al 17 kilo kwijt, goh ben best wel trots op mezelf, kan weer leuke kleertjes kopen, inplaats van vuilniszakken haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 21:21

Mijn hemel wat een kilo's. Knap dat jullie het voor elkaar krijgen, houwen zo he!
(ik zou graag wat zwaarder zijn, maar ja)

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 01:12

Lovely, je mag best wat van mij hebben hoor Haha! Geen problemen mee Knipoog

Nimber, gelukkig maar Knipoog

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:05

Ik ben nu een half jaar bezig met lijnen en ben bijna 15 kilo kwijt..
Je zou zeggen dat is ook niet veel, nee klopt tenminste t lijkt niet veel over een half jaar, maar je moet rekenen dat je er net zo lang mee bezig bent het eraf te krijgen als de tijd dat je het eraan gekregen hebt!

Ik ben heel trots op m'n 15 kilo en ben zeker van plan om door te gaan!
Ennuh ik eet alles waar ik zin in heb!

Ik heb gewoon t geluk dat ik niet hou van chips, snoep ed.
Ik mag t zo af en toe is nemen.. en dan zonder schuld gevoel Lachen

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 15:24

Ja ik moet ook echt aan de lijn, ik altijd veel te slecht in het najaar, pepernoten enzo. Ik wil ongeveer 8 kilootjes kwijt, maar ik hou het zo slecht vol.
Echt superknap van je nimber, dat je al zoveel kwijt bent! Ik zou willen dat ik die discipline had..

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:50

Ik ben in vijf maanden 20 kilo afgevallen, en ik eet heerlijk. Ik volg het "dieet" van de Weight Watchers. Dieet tussen aanhalingstekens, omdat het eigenlijk geen dieet is. Het is het veranderen van je eetgewoonte, daar heb je uiteindelijk het meeste aan. Nog een kilootje of zeven en dan ben ik op mijn ideale gewicht. Ik ben erg trots op mezelf!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:24

Heel veel water drinken scheeld ook! Ben niet aant lijnen nu maar ik mag niet boven de 50 kilo komen, dan ga ik jullie tips maar eens lezen *LOL*

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 00:18

Ben ook bezig met lijen en ben er in 5 weken 7 kwijt, zit nu op een mooi gewicht maar wil nog graag 5 minder zodat ik echt super tevreden kan zijn.

Ik heb gelukkig een manier gevonden waar bij je niet het jojo effect krijgt, ideaal!
Iedereen succes!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 21:26

ik zeg al een paar weken dat ik nu echt ga beginnen.. maar deze week ga ik dan ook echt beginnen Haha! Ik ga woensdag naar de sportschool om me daar in te schrijven en ik denk wanneer ik dat in combinatie met een dieet een paar maandjes volhoudt dat die 10 kg er wel af komen Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 01:22

Ben zo blij dat ik niet hoef te lijnen, ik prop mezelf helemaal vol met vanalles wat ik lekker vind, kom geen grammetje aan Tong uitsteken

Zal vast niet zo blijven, volgens m'n moeder gaat 't fout rond de 40 bij ons in de familie, dus ik bereid me voor op de rest van m'n leven fanatiek sporten Haha!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 09:07

Ik lijn niet, vind eten veel te lekker. Ik begin deze week weer met skien, een beetje sporten is voldoende, hoewel ik best 5 kg lichter wil zijn.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 23:55

Pfff, ik moet ook afvallen, 20 kilo Verdrietig
Geen idee hoe ik dit ga doen, iemand tips?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:20

Ik ben ook op dieet. Wil 5 kilo kwijt. Maar het wil nog niet echt lukken. Huilen

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:09

Yootha schreef:
Ik ben ook op dieet. Wil 5 kilo kwijt. Maar het wil nog niet echt lukken. Huilen


Geen chips, geen harde bolletjes met franse kaas en laat die Hot Dogs ook maar eens staan. En nog een goede tip, geef die chocolade maar aan je mams Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:34

Lielle schreef:
heb net besloten om weer eens wat kilo's kwijt te raken, na twee weken vet eten in Portugal. Uithongeren doe ik niet, maar ik kook heel mager, en snoep + drink niet.

Jemig ja portugal het lijkt wel of je daar alleen maar eet he, ben ook flink aangekomen

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 10:59

Aan de lijn zou ik het niet noemen, ik let er wel op. Vooral omdat ik gewoon echt vreselijk ongezond leef. ´s Morgens een yoghurtje, met een stevig plakje CAKE ernaast. Hoppa.. eerste vette hap. Op school leef ik van tussendoortjes, sultana´s, crackers en vaak zelfs Marsen endergelijke. Helemaal uitgehongerd kom ik dan thuis, en vreet dan echt alles wat op mijn pad komt Haha! Snoepjes, veel koeken (en dan geen onbenullige biscuitjes maar -dure- roze koeken, cakejes met jam, speculaascake, enz..), chips, kaas.. Dan ´s avonds een gewone maaltijd, en later weer koek of chips. Vreselijk.. Daarnaast drink ik ook nog eens zo´n 3 blikjes Red Bull en Xi per dag, wat ook uiterst ongezond is.
Tot voor kort kon ik me dit permitteren zonder ook maar een grammetje aan te komen, echter het laatste half jaar veranderd mijn (vroeger bespierde..) buikje in een met wat rolletjes bezaait geval, en ik draag bepaalde broeken al niet meer omdat ik mijn bovenbenen daar te duidelijk in vind Frusty

Uithongeren doe ik inmiddels niet, alleen ontwijk ik de cruciale momenten (ga bijvoorbeeld gelijk uit school naar Navy om niet thuis te hoeven komen.. want bij Navy heb ik niks..), zit ´s avonds meer boven, dan denk ik er niet aan en vergeet de trek Haha! Als ik me echt niet kan beheersen pak ik de tandenborstel en ga flink mijn tanden schrobben. Door die smaak heb je dan geen zin meer, ik niet in elk geval. En een glas lauw water vult goed, dus ook die spoel ik er zo nu en dan door. En voilá al 1 kilo kwijt in 2 weken..

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 16:37

Ik ben sinds 31 augustus ook weer hard bezig om de overtollige kilo's kwijt te raken. Het lukt alweer aardig. Ben er nu 12.5 kwijt. Nog 4 kilo te gaan en ik zit op mijn streefgewicht!! *blij* Het leuke was dat ik dus gisteren een nieuwe broek moest kopen en jawel maat 38! Dat zijn echt leuke dingen na zoveel inspanning om af te vallen!
Ik eet dit per dag:

2 liter water
ontbijt:
1 boterham met een klein beetje kaas
lunch:
1 cup-a-soup (champignon Vork Vingers aflikken jammie)
1 boterham met een klein beetje kaas
avondeten:
tja wat de pot schaft. Mijn moeder houdt er wel heel erg rekening mee door niet zo vet te koken.

Geen snoep of frisdrank meer. Meestal eet ik tussendoor 2 mandarijnen of een ander soort fruit.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 00:22

marleentjevb schreef:
ik ben ook op dieet, ikvolg zo'n programma van Herbal Life, hartstikke goed en gezond. ben al 17 kilo kwijt, goh ben best wel trots op mezelf, kan weer leuke kleertjes kopen, inplaats van vuilniszakken haha!


ik ken iemand die dat ook gehad heeft en die heeft een complete verstopping gekregen! de dokter zei dat door dat spul je darmen stil blijven liggen! dus vandaar die verstopping. Scheve mond dat dat niet bij jou het geval is wat raar.