mijn kast op de manege

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 16:52

Afbeelding
wat een rotzooi he?
Ik heb nog een zadel maar die ligt thuis.

Afbeeldingmijn 'spring' zadeltje. het is een veelzijdigheids zadel richting springen. het is al een oudje maar hij zit super lekker.
Wat vinden jullie van het dekje? heb ik van mijn broertje gekregen. Lief he?

_________________
<FONT COLOR="DARKGREEN">"zelfs Heike, van wie ik 't nooit verwacht had!!!quote maaike"</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-06-18 17:53 ]</font>


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 16:56

Echt een mooi dekje en ook heel lief van je broertje. wowwie wou dat ik er zo een had. Kep helemaal geen broertje...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:11

idd wat een troep (hmm klain kastje lijkt ook erge troep maar is nog niet eens de helft van wat jij hebt.
maar die vent van maaike. waah die heeft toch een kast echt waanzinnig. is soort kaermtje rechts hangen alle hoofdstellen links is een paar plankjes met allemaal middeltjes vlesjes in AH mandjes enzo. echt waanzinnig wat een zooi die man allemaal redelijk geordend had staan. wowie dat wil ik later ook. zo ontzettend stoer.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:20

wow gaaf dekje heik!!! echt wel stoer!! lekker hoor zo'n kast! met foto's he. en lintjes erin! leukleuk

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:29

Ondanks de (zoals jij het noemt) rotzooi in je kast, ben ik wel jaloers. Hier is het helemaal een troep, omdat ik het zonder kast moet doen.. hihi Maar goed, dat overleef ik ook wel. Lachen Wat dat dekje betreft, ik vind 'm prachtig! Lief broertje heb je!

Liefs, Sandra

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:34

WAUUW DAT IS EEN MOOOOOOIE kleur Kwijl Kwijl Kwijl ik wil die oooook!! is ie lichtblauw of grijs? als ie licht blauw is vind ik um echt HELEmaal het einde!
en jeetje mina wat zit er allemaal in die bakken?

"Some memories are best forgotten"


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:44

Mooi shabrakje!
En die kasten, hoe voller hoe gezelliger vind ik.
Wij hebben een complete stal ingericht met kasten, zadelhangers, hoofdstelhaken enz, kijk dan maar eens hoeveel rotzooi je voor 3 paarden hebt! Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:49

haha moet je mijn kast eens zien *LOL* ik ga hem trouwens morgen opruimen en schoonmaken etc! dus dan word hij wel weer netjes.. mijn dekens + transportbeschermers gaan weer mee naar huis enzo Party!!
maaruh je hebt wel een leuke kast!! Party!! slim idee van die kisten.. moet ik ook eens doen!!! Cool

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:52

da dekje is lief! Ik heb een week of 2 geleden ook (mini) shabrakje besteld met naam Lachen

Groetjess

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 18:07

Nou ik ga mijn kast vanavond ook maar eens opruimen.

In die bakken zit voer voor Barley. In eentje zit musli en in een la zitten de appeltjes. Verder heb ik een bak met allerlei spul voor zomereczeem(nog van Julius)Verder heb ik nog een la vol met zooi.

Achter de laatjes ligt een zweetdeken en vliegendeken, transportbeschermers, lichtgevende deken, gelzitting

pff wat heb ik een boel spulletjes..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:51

he !
leuk shabrakje
en als je die kast een rommeltje vind, dan wil je niet weten hoe mijn kamer eruit ziet Haha! a very big mess.
je kan de vloer niet eens meer zien. enne...
ik heb helemaal geen kast, dus. ja wel een kast maar niet voor exxie.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:17

Wauw wat een gaaf shabrackje!!!!! En wat heb jij een groot kastje zeg!! Bij ons hebben ze ongeveer (nog niet eens geloof ik) de helft daarvan en als je dan boven zit (er staan er zegmaar twee op elkaar, en je heb een rijtje) is het lekker moeilijk om je zadel op de zadelstang te schuiven zoals bij Bolivia.
maar dat shabrackje ruled echt!!! Ik wil m ook!! (voor wie weet ik niet maarja)

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:28

Ik vind jou kastje nog netjes hoor!!!Wij hebben jammergenoeg geen kastjes op de manege.
Dat shabrakje is echt heel erg gaaf!!!

Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:26

Zo he wat heb jij een lekkere grote kast!! *jaloers* (ik heb al wel een kluis op de manege, dus ben bevooroordeeld want heb niet een een paard hihi)

Het dekje vind echt een hele mooie kleur!! Lief van je broer hoor! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:31

het lijkt zo ongeveer mijn kast wel. alleen hangen daar 2 zadels in en 3 hoofdstellen en nog veel meer om op te noemen.

echt wel een super gaaf dekje. toevallig dat ik morgen een nieuw dekje ga halen Haha! Haha!

kuzzzzz ingrid

Love the life that you live, live the life that you love

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 06:59

Wow, hee, ikke wille ook zo'n kast! Bij ons op de manege mag je geen kasten neerzetten. Je hebt wel een kluisje voor je zadel en de rest van je troep. Echt heel klein. Past lang niet alles in maar ik heb inmiddels door dat als je maar goed vouwt er een hoop ingaat Lachen Aleen dekens is lastig. Die mag je namelijk ook niet voor je stal hangen dus die moeten ook nog in dat ieniemienie kluisje. Een paar mensen bewaren een hoop troep gewoon in de achterbak van hun auto maar dat gaat niet goed bij mij want ik heb een fiets.
Dus Heike, ik ben jaloers!!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers