Pipo heeft weer wat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Pipo heeft weer wat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:27

Ik vraag me af of het niet de dertiende is vandaag, vanochtend stond ik bij het stoplicht, rijdt er iemand van achteren tegen me aan Boos! Gelukkig heb ik niets, om het even positief te bekijken. Helaas te laat bij klant, gezeik op het buro, vervolgens medewerkers ophalen in Hengelo of all places. Rijdt ik terug via Zeist, waar ik nog 2 mensen moest ophalen, begeeft de auto van deze heren. De auto stikt als een gek, en de koppeling werkt niet meer. Dus mijn collega's gebeld, het enige wat die zeiden was: Tja weet ook niet wat je moet doen! Lekker weer Boos! Nu zit ik dus op de wegenwacht te wachten, wat in ieder geval een uur gaat duren, en ik weet nu al dat die gaan vertellen dat die dat niet kan maken.

En dan nog naar Amsterdam zien te komen, met alleen mijn auto, 5 mensen, en ik weet niet hoeveel tassen, wat natuurlijk nooit in mijn polotje past.

het is dat je vloektaal gecensureerd wordt hier, maar anders! En ik heb ook nog niet gegeten. Boos!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:33

Hm, niet echt een geluksdag nee. Ik zou vanavond maar binnen blijven met de deuren dicht Knipoog

Maar hoe kan je nou bokken als je buiten op de wegenwacht zit te wachten? Laptopje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:35

puma schreef:
Hm, niet echt een geluksdag nee. Ik zou vanavond maar binnen blijven met de deuren dicht Knipoog

Maar hoe kan je nou bokken als je buiten op de wegenwacht zit te wachten? Laptopje?


Nee, ik zit niet buiten, gelukkig!!!! ik zit op de vestiging in Zeist!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:36

puma schreef:
Maar hoe kan je nou bokken als je buiten op de wegenwacht zit te wachten? Laptopje?


Dat vroeg ik me nu ook af Haha!

Maar wat balen zeg! Kunnen jullie niet met de trein gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:42

Jemig, dat is wel een dag vol ongelukken en dan ook nog met dit weer Boos!.
Oke vanavond voor de kachel, kat op schoot, buis aan en Idols kijken! Dan heb je tenminste nog gelachen Haha!.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:58

Lovely schreef:
Jemig, dat is wel een dag vol ongelukken en dan ook nog met dit weer Boos!.
Oke vanavond voor de kachel, kat op schoot, buis aan en Idols kijken! Dan heb je tenminste nog gelachen Haha!.


haha ja kan niet missen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:47

Ik kom nu net binnenlopen, dus ben bang dat ik idols al gemist heb. ik heb honger, en ben het helemaal zat!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:53

zag t al helemaal voor me, in je autootje met een stel mensen ind eauto ind it weer en dat met je laptopje op schoot bokken Haha!
idols is nog niet begonnen hoor dus ff snel wat eten klaar maken en klaar gaan zitten met je geluid uit Haha!
hopelijk is morgen een betere dag

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:58

Jeetje Piep, dat schiet idd niet erg op! Hopen dat het je morgen meer meezit!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 23:08

haha idd marjo als je nu met al die mensen en tassen in dat autootje nog ging bokken was het echt erg met je geweest.
gelukkig is het al bijna morgen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 23:12

Nimber schreef:
haha idd marjo als je nu met al die mensen en tassen in dat autootje nog ging bokken was het echt erg met je geweest.
gelukkig is het al bijna morgen Haha!


Zou wel humor zijn Haha! Maar gelukkig is de dag bijna voorbij, heb totaal 450 km gereden.

En zit nu naar Idols te kijken, en realiseer me dat ik!! het vandaag helemaal niet zo slecht heb gehad, heel wat beter dan al die mensen die zichzelf enorm voor schut zetten op tv! Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 23:26

Pipo"]
[quote="Nimber schreef:
haha idd marjo als je nu met al die mensen en tassen in dat autootje nog ging bokken was het echt erg met je geweest.
gelukkig is het al bijna morgen Haha!


Zou wel humor zijn Haha! Maar gelukkig is de dag bijna voorbij, heb totaal 450 km gereden.

En zit nu naar Idols te kijken, en realiseer me dat ik!! het vandaag helemaal niet zo slecht heb gehad, heel wat beter dan al die mensen die zichzelf enorm voor schut zetten op tv! Haha!
[/quote]

haha always look at the bright side of life lalalalalala Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: Pipo heeft weer wat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:57

Pipo schreef:
het is dat je vloektaal gecensureerd wordt hier, maar anders!
die censuur kan je omzeilen met een spatie of punt ertussen, dus.... go girl! }>