Zal ze het gelezen hebben?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Zal ze het gelezen hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 20:28

Goh, ik vind dit toch wel erg merkwaardig!
Zoals sommige dus wel weten van mn vorige topic ging het ontzettend slecht, t rijden met Camilla.
Had ook totaal geen zin.
Woensdag heb ik ontspannen met een halstertje + touwtje buiten gestapt samen met Lovemidnight.. Onze ponys vonden het heerlijk en hebben lekker met elkaar staan kroelen enzo. Lovers
Gister had ik les en ik had totaaaal geen zin maar wel gegaan.
Ik heb haar heel ontspannen gereden met een lange teugel. Het zag er slordig uit, dat weet ik zeker. Maar ze liet me zitten! Eeerlijk waar zo ontspannen! Kwijl
Ze is er geen 1 keer uitgenaaid, geen 1 x gebokt, zelfs niet met aanspringen op de linkerhand. Lovers Ik was weer in love.. Lovers
Vandaag wilde ik het hetzelfde gaan doen. Maar ze ontspande vanaf t begin al en kon haar nekkie lekker onspannen overal naartoe buigen. Lovers Ze was ook ontzettend aan het schuimen. En ze liep zo heeeerlijk! Er schoot wel een paar keer de stress in maar ze is er geen 1 keer echt uitgenaaid..
Super! Lovers Ik dacht wel dat ze ergens last van had maar blijkbaar dus niet? Want nu doet ze dus niets meer. En elke keer als ze eruit wil naaien voel ik gewoon dat de stress in dr schiet.
Misschien had ze gewoon even dr weekjes niet Schijnheilig
Ik ga wel nog lekker rustig aan doen uiteraard! Dat is wel beter voor dr nu. Lachen Maar moest gewoon even kwijt dat het weer super gaat! Haha! Lovers


rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:32

wat gaaf zeg!!
je moet gewoon niet opgeven Haha!.
hopelijk blijft ze een tijdje ( altijd Haha!) zo

Brabantse Fries ;)

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:34

Wat goed dat het 'zomaar' opgelost is.
Ik zou gewoon lekker rustig aan doen. Niet te veel willen en vooral leuke dingen doen.
En verder, ga zo door en heel veel suc6!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:08

Jij zegt dat je geen zin meer had. Misschien voelde zij dat ook wel aan jou, dat je minder fanatiek was, meer een instelling had van: "laat allemaal maar even".
Hoe dan ook, fijn dat je er weer van kunt genieten nu ze zo ontspannen is.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:25

Ahh gelukkig maar, tkomt allemaal weer goed!
Als je rustig aan doet dan weet ik zeker dat je zometeen weer je eigen vertrouwde Camilla terug hebt met het rijden! Reken daar maar op. Veel succes met der!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 22:16

Marije, ik had juist geen zin om dat zij zo liep te klooien.. Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:38

Dat begrijp ik Lachen
Maar als een paard voelt dat jij er rustig op gaat zitten van 'het kan me allemaal niet zoveel meer schelen' dan wordt ze daar misschien rustiger van. Dus omdat jij het helemaal gehad had met haar en het eerst met fanatiek rijden even voor gezien te houden, kan het zijn dat zij daar ontspannener van werd.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 23:15

Oh bedoel je zo. Hihi ik begreep t even verkeerd. Lachen
Ja dat zou eigenlijk best kunnen.
Voortaan altijd met een ontspannen gevoel erop stappen, en zonder zin! Schijnheilig hihi

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 15:14

dat komt door de charmes van mijn paard hahaha!! Vingers aflikken

Help mij backpackend Europa in!!
Kijk even op http://www.reneemanders.hyves.nl, stem op mijn gadget en hopelijk win ik een interrailticket t.w.v 600 euro!!
In 2 muisklikken ben je klaar. Kleine moeite, voor jou, veel plezier voor mij ;)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 15:19

lovemidnight schreef:
dat komt door de charmes van mijn paard hahaha!! Vingers aflikken


Of door de charmes van Nathalie zelf! *LOL*
Nee inderdaad, ik denk ook dat het komt doordat je erop gaat zitten met de gedachte:
"Ik verwacht dat het niks wordt, maar als het ook maar IETSJE beter gaat dan destijds is dat al geweldig." Haha!

Geen verwachtingen dus, maar gewoon gaan rijden en "We zien wel, zolang ik blijf zitten en we komen een paar meter vooruit is het al super..." Knipoog
Nou dan wil je pony vast wel jou een verassingscadeautje geven door zijn best te doen!
Geweldig hoor! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 34 bezoekers