altijd te laat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

altijd te laat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 21:08

Ik heb een afspraak met een kennis. Ik help haar met haar jonge paardje. Op de vraag van haar kant, wat dat zou moeten kosten, antwoorde ik dat als ze, zoals ze al deed door de weeks taxi bleef spelen het niks hoefde te kosten.
We hebben dus de "afspraak" dat ik dinsdag, woensdag en vrijdag om 19.30 opgehaald wordt.
Ze is alleen echt altijd te laat! Ze komt meestal om een uur of 20.
Nu zat ik weer te wachten, besloot om maar te bellen, zijn ze al geweest.
Jah, ze wilde me alsnog wel op komen halen, maarja, dat schiet ook niet op, kan toch geen flikker doen op stal met dit weer.
Ik wordt er gewoon niet goed van!
De pest is dat ik eigenlijk ook niet zonder kan omdat ik 5 km door een stikdonkere polder ben en ik half nachtblind ben...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:33

Ik heb ook een vriendin die standaard altijd 15 tot 30 minuten te laat komt.
Wij hebben hier dan ook "gewone" tijd en "Katinka" tijd.
Gewoon rekening mee houden met afspraken maken.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:42

ik maak met bepaalde mensen (ook jij kent haar Schijnheilig )altijd speciale afspraken
meestal een half uur te vroeg... Dan is er tenminste iemand op het juiste tijdstip Haha!
Ik heb daar echt een hekel aan maarja, sommige mensen hebben echt moeite met optijd komen Verward

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 23:12

euhm.
Ik ben ook zo iemand ik kom altijd op tijd behalve het laaste half jaar ik ben minstens een kwartier te laat.
echt ik doe mijn best maar altijd komt er wat tussen of die belt weer of ik moest snel dat doen en het wou niet.
Tegenwoordig zeg ik altijd van joh ik ben tussen ...00 en ...30 bij je.
Anouk die telt er altijd 10 min bij op als ik d'r kom halen haha

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 05:57

Zo sta ik smorgens 10 min. te wachten op een vriendin van mij naar school.
En dan soms komt ze gewoon niet opdagen en weet niet hoelaat het dan is en kom dan gewoon bijna te laat

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 11:05

Ik heb een bloedhekel aan mensen die overal te laat komen. Vooral als je op ze zit te wachten... Maar ja, wat doe je eraan?
Mijn vriend zet zijn horloge altijd 10 minuten voor, dan is hij meestal redelijk op tijd.

* To Belg, or not to Belg *

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 11:58

Zij heeft jouw hulp nodig? Niet meer wachten dus, het is haar probleem. Nu maak jij het jouw probleem, fouuuut!!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 12:56

Zeg je dat je voor 3 kwartier eerder wil...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 14:53

ik kom zelf altijd op tijd, maar heb ook een vriendin en als ik afspreek tel ik er altijd 10 min bij op, dat vind ik niet erg bij haar. Maar bij andere mensen vind ik het altijd wel heel erg vervelend, vooral als je jezelf helemaal rot haast en hun komen dan gewoon veel later.
ik zou het gewoon tegen haar zeggen dat als ze steeds te laat blijft komen ze het maar zelf moet doen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 01:19

Echt heel vervelend als mensen chronisch te laat komen.
Een keertje te laat kan gebeuren door speciale omstandigheden, maar er zijn mensen die domweg altijd te laat op komen dagen.

Misschien kun je haar eens op een aardige manier vragen hoe het toch komt dat ze altijd zo laat is.
Het zou best weleens zo kunnen zijn dat de tijd die jullie afgesproken hebben eigenlijk niet haalbaar is voor haar.
Misschien werkt ze overdag, moet ze nog koken etc. etc. en is haar planning gewoon te krap.
Als dat zo is, dan zou je kunnen overleggen om iets later af te spreken.

En als het een chronisch geval van laatkomen betreft en je kiest ervoor om toch met haar mee te blijven rijden, dan zou je af kunnen spreken dat ze je even belt voordat ze thuis wegrijdt (of de telefoon een paar keer over laten gaan).
Scheelt je een hoop ergenis en verloren tijd !

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 01:35

Vroeger was ik ook altijd op tijd, maar de laatste tijd kom ik ook steeds later Frusty

Linda250 schreef:
Ik heb een bloedhekel aan mensen die overal te laat komen. Vooral als je op ze zit te wachten... Maar ja, wat doe je eraan?
Mijn vriend zet zijn horloge altijd 10 minuten voor, dan is hij meestal redelijk op tijd.


Dat doe ik dus sinds 'n tijdje ook Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 09:27

ik heb ook zo'n hekel aan mensen die te laat komen, zelf ben ik altijd te vroeg, maar mijn vriendin altijd te laat, of als ik naar haar ga moet ze de helft nog doen.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 10:24

Vervelend! Maar wat bedoelde je met 'Nu zat ik weer te wachten, besloot om maar te bellen, zijn ze al geweest.
Jah, ze wilde me alsnog wel op komen halen, maarja, dat schiet ook niet op.'
Wie zijn waar al geweest?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 10:46

Ik ben altijd te vroeg Lachen uitzonderingen daargelaten natuurlijk. (verslapen, treinprobs enz)

Ik zou ook of eerder met haar afspreken en er op rekenen dat ze een half uur later komt, of zelf zorgen dat je heenkomt.

28-09-2007
Nothing compares too you...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 12:26

dat ze door een miscommunicatie dus al op stal geweest waren. Enneuh pellie, wij hebben elkaar nodig, aangezien ik nachtblind ben (staat in bericht)

Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:05

Ahumm..ik ben dus zo'n iemand met een chronisch telaatkom syndroom Haha! Bloos Hoe ik het ook afspreek, ben altijd zo druk met vanalles of ik blijf weer te lang banketstaaf met mensen. Over 's ochtends vroeg opstaan zal ik maar helemaal niet beginnen! Schijnheilig

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:18

Ik kom/kwam altijd te laat maar tegenwoordig laat ik de telefoon rinkelen als ie gaat op het moment dat ik weg moet en als ik iemand tegenkom dan fietste ik snel door, wel HALLO!! roepend.
Nu kan ik sinds een maand met de auto van Joost overal naar toe en dat scheeld echt heel veel tijd!
Jammergenoeg dus geen tip voor diegenen zonder rijbewijs...

Ik moet wel zeggen dat ik het zeer irritant van mijzelf vond als ik te laat kwam, maar ja...

;-)

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:56

Ja, ik heb ook zo'n vriendin die altijd 10 a 15 minuten te laat is. Had gister ook weer een afpraak met haar en ging er dus van uit dat ik me niet zo heel erg hoefde te haasten. Ik was zelf dus wat aan de late kant, is zij ineens 10 min. te vroeg! Vraagt zij: Ben ik te vroeg of ben jij te laat? Ehh allebei dus! Maar ik weet 't van haar en tel dus standaard 15 minuten op bij de afgesproken tijd. Pas daarna ga ik me lopen ergeren }>.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 22:20

stef schreef:
dat ze door een miscommunicatie dus al op stal geweest waren. Enneuh pellie, wij hebben elkaar nodig, aangezien ik nachtblind ben (staat in bericht)


Dat begrijp ik Stef maar zij vraagt jouw om hulp dus in die zin heeft zij jouw nodig. Jij bent de hulpgever, niet de vrager. Ik had het niet over het vervoersprobleem.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-02 10:11

en daarvoor had ik "haar hulp" al gevraagd of ze taxi wilde spelen

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 10:41

Linda250 schreef:
Mijn vriend zet zijn horloge altijd 10 minuten voor, dan is hij meestal redelijk op tijd.


doe ik ook altijd Haha!

ik kom ook heel vaak te laat, vrienden van mij weten dat en houden er rekening mee


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers