Wie wil zich opofferen? ;))

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 16:53

Jaja het is bijna zover. As vrijdag moet ik om 6 uur 's ochtends op Schiphol zijn... Ik heb in Amerika op kamp wel internet, mar niet veel tijd dus denk dat ik niet zo aan bokken toekom. Wel ben ik van plan om veel te mailen, dat gaat lekker snel (dwz, 1 berichtje aan alle vrienden en fam sturen) en nou vroeg ik me af: is er iemand hier die ik kan mailen die het bericht op Bokt wil zetten (evt onder mijn naam)??
Dat zou ik wel leuk vinden, horen jullie toch nog hoe het met me gaat Lachen



ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:09

ik zou wel willen maar aangezien ik ook wegben, en nar alle waarschijnlijkheid geen internet heb zal er bij mij ook weinig gebokt worden, maar het is nog vroe, en onder de thuisblijvers is vast een vrijwilliger

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:10

No problem! Moet mij zeker lukken, ik vind het ook altijd leuk om mail uit verre oorden te krijgen. Stuur dan maar wel naar mijn 'echte' e-mailadres en niet naar Kiwivogeltje, want die lees ik niet zo vaak. Ik stuur je wel een PB'tje!

BTW: Ik ga ook niet op vakantie, misschien 3 daagjes Eurodisney maar dus niet wekenlang. Ik lees dus in principe iedere dag mijn mail!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> Mannen leven van vergeten, vrouwen van herinneringen - T.S. Eliot</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-06-18 17:11 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:11

Kan ik wel voor je doen hoor, ik kopieer je verhaal gewoon op Bokt. Je hebt mijn mail van thuis. Heel veel plezier in de states!!!! [en doe het maar lekker niet rustig aan daar *LOL* ]
Party!! *LOL* Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:12

hihihi tegelijk, genoeg vrijwilligers!!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:11

Laura ik wil het ook best op bokt zetten voor je hoor, ga zelf helemaal niet weg dit jaar.

dus hoor het wel.


groetjes Paulien

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 18:17

O_o nou moet ik kiezen!! Verward Party!! Hehe nou ik heb jullie mail je ziet de mailtjes wel komen Lachen En als het goed is wil het gewoon met cut 'n paste, dus hebben jullie niks te typen, dat scheelt weer! Lachen
Bedankt!!!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:19

veel plezier daar Laura en goede reis.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:53

hee enjoy!!
have a nice time in the states *LOL*

hoe lang blijf je eigenlijk,2 maanden
( vakantiewerk toch?)..?
Ik zou ook wel een tijdje weg willen, zeker nu.. maar dan moet ik wel heel wat regelen voor m'n 2 ehh 3 achterblijvende beesies..

veel plezier, werk-ze en tot bokkens.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:34

ik hoef me niet meer aan te bieden he? Ik hoop zelf bokt zodanig te vervuilen met mijn nwe ervaringen dat je strax nog wat bij te houden hebt.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 114 bezoekers