Hoe zou jij later willen zijn??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Hoe zou jij later willen zijn??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 19:27

Okee... de volgende vraag..
Ik zie wel eens mensen die ik echt bewonder om hun kleine dingetjes... Waarvan ik denk goh die heeft dr haar echt altijd geweldig..of die is altijd stijlvol gekleed... of een ander die altijd heel geduldig is..
Ik hoop dan altijd dat ik het later net zo voor elkaar heb als zij..

Ik zou 'later' graag een echte careerwoman willen zijn. Strak in het pak.. dikke auto.. goede baan.. Kijken jullie wel eens Meiden van de Wit? Nou zoals Floor *LOL* Wauw.. Mijn kantoor zou dan zijn zoals mijn directeur nu.. en tussendoor zou ik naar NY vliegen voor zaken Schijnheilig
Qua huis zou ik het wel zo voor elkaar willen hebben als mijn springinstructrice.. heerlijk groot huis.. alles netjes en twee héle grote honden. 4 tuinmannen en 2 werksters Knipoog

(vreemd genoeg picture ik hier nog helemaal geen vent bij..?)

Droom droom...
(een andere droom van de is overigens een boerderijtje met paarden, kippen, honden, kinders en een man.. beetje het andere uiterste Tong uitsteken )
Laatst bijgewerkt door Laura op 08-11-02 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:29

Hoe ik later zou willen zijn uit zich nauwelijks in materiele dingen.
Wil gewoon gelukkig zijn, elke dag opstaan met het idee: wat heb ik een leuk leven. Dat kan zijn door de baan die je hebt en de mensen die je om je heen hebt verzameld. M'n kleding, auto of huis hebben denk ik niet zo veel invloed op hoe gelukkig ik me voel.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:30

een goede baan als bekende architecte...
in de ochtende in me landhuis tekenen/ontwerpen...en besprekingen
smiddags lekker met me paardje(s) bezig zijn...

DREAM DREAM DREAM Dromen

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:35

Later zou ik graag een boerderij hebben met heel veel paarden of een stoeterij of fokkerij of dressuurstal, maakt me niet uit als ik maar VEEL paardne heb, soms wil ik ook wel een super modern huis, dat weet ik nu nog niet zeker wat ik wil !!!
Voor de rest wil ik zeker trouwen en 2 kindjes denk ik
Als beroep zou dierenarts zalig zijn !!!!

Maja we zullen nog wel zien wat de toekomst ons zal brengen !!!!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:37

Gelukkig en gezond. Dat vind ik het allerbelangrijkste.
Ik wil ook dat ze een heel goed medicijn uitvinden dat CF geneest.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:41

Laura in de titel vraag je je af hoe je later wilt ZIJN, maar vervolgens vertel je alleen maar over wat je later wilt HEBBEN.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:44

Ik wil worden zoals de eigenaresse van mijn verzorgpony. Die bewonder ik echt enorm.

Mooi groot huis (boerderij), 3 dochters, dieren zoveel ze willen, paardenbak, 9 boxen, en dan niets met paarden hebben, haha erg hoor.

Ja ik zou het wel weten als ik hun dochter was. Helaas Schijnheilig

Maar dus als mens gewoon heel rustig. Echt een moeder. Beetje blaadjes vegen, beesten verzorgen, huishoudentje doen. En dan het liefste (uiteraard wat Wilma ook heeft) een man die thuis werkt en een goeie baan met een mooi salaris heeft.


Kim droomt verder Dromen Dromen Dromen

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:55

uiterlijk intresseert me niets, dus daarmaak ik me helemaal niet druk om. wat ik later wil hebben? leuk huis stuk grond en verschillende paarden een man en misschien een kind of 2.
hoe ik later wil zijn? is weer wat heel anders. heb heel veel bewondering voor mijn moeder dat ze t vol houdt met 3 van 'zulke' kinderen een goede baan heeft, en een verschrikkelijke scheiding achter de rug waarbij ze zelfs na 10 jaar af en toe nog een natrap krijgt. en toch blijft ze altijd voor veel mensen klaar staan, probeert altijd te helpen met oplossingen verzinnen. zo zou ik willen zijn

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:01

BEN AL LATER (SNIK)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 20:02

Haha ik zou een careerwoman willen ZIJN en tsja daar horen wat materiele zaken bij he Schijnheilig
Qua karakter zou dat zijn: ik wil later meer doorzettingsvermogen hebben en netter zijn dan nu Haha!
(alhoewel, met die werksters en de tuinmannen is dat ook niet helemaal meer nodig *LOL* )

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:04

fabienne schreef:
Laura in de titel vraag je je af hoe je later wilt ZIJN, maar vervolgens vertel je alleen maar over wat je later wilt HEBBEN.


ja, idd, viel mij ook op Lachen.

Bij jou titel dacht ik meer aan hoe iedereen zou willen zijn qua karakter en voor/naar andere mensen (toe).
Ik zelf zou er bijvoorbeeld 'later' (nu ook al wel, maar goed Haha!) graag voor andere mensen willen 'zijn', bij vrienden bekend staan als iemand die altijd bereidt is te luisteren/steunen. En verder wil ik humor hebben Haha!.

En wat ik later wil HEBBEN? een lieve man, en dan het liefst of een boederijtje of een villa met flinke tuin. En een hond, of 2 honden . Met paarden bij huis of in de buurt.. zoiets Lachen. Kinderen weet ik niet.. dat zie ik dan wel weer Knipoog.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:16

Ik schaam me er bijna voor om te zeggen. dat het voor mij al is uitgekomen ik zie mezelf later op ene mooie stal zitten leuk bezig zijn met paarden.
Ikz ie er ook geen vent bij. verder nee ik ben niet zo'n careerwoman

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:17

IT hier, ik houd van PCs en zou wel iets met PCs willen doen, vind ik echt kewl Haha!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:22

Hoe ik zou willen zijn...idd ook gewoon gelukkig. Maar ik wil ook een baan hebben waar ik veel kan reizen doen etc. Verder wil ik een leuke man hebben en ook een paar paarden. Dit is allemaal wat ik zou willen hebben Lachen Maar wat ik wil zijn journalist of een baan waar je veel reizen kan en gewoon gelukkig maar dat las je al Haha!

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:33

ik zou gelukkig willen zijn me niet al te veel zorgen over het leven maken , en wat ik zou willen hebben euhm.... , leuk werk waar ik dan veel mee bezig zou zijn , ik weet niet of ik later nog iets met paarden wil doen .

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:46

Later wil ik graag gelukkig zijn. Getrouwd met een lieve man, 2 kinderen. Een leuk leventje in een leuk huisje met veel vrienden enz. Een hondje, miss. wel een paardje en zeker weten een jeep Haha!

monty
Berichten: 85
Geregistreerd: 04-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:57

Ik vind jouw ideeën over hoe je later wilt zijn nogal oppervlakkig. Carrière maken wil ook, maar ook vanwege mijn persoonlijke groei. Vind ik belangrijker dan een dikke BMW onder mijn kont. Zolang ik maar niet elk dubbeltje hoef om te draaien vind ik het best.
Als mensen zich leuk kleden of wat dan ook denk ik niet van 'wow dat wil ik ook'. Ik bewonder mensen om hoe ze zijn, wat erin zit en niet om een hip outfit.
Ik bewonder sommige mensen om hoe ze met anderen omgaan, mensen die een gestructureerd leven kunnen leiden waarin ze zichzelf blij kunnen voelen en er ook voor anderen kunnen zijn. En ook bewonder ik mensen met doorzettingsvermogen, mensen die hun dromen volgen ondanks tegenslagen die ze te verwerken krijg.

Ikzelf hoop ooit (hoe cliche) gelukkig te worden met wie ik ben en wat ik doe. Ik hoop mij te kunnen ontwikkelen tot een bekwaam arts, ook hoop ik een leuke man te vinden en als het meezit ook 2 kindjes. Ik ben vrij ouderwets en mijn toekomstdroom is gewoon heel simpel: huisje boompje beestje.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 21:18

nou niet allemaal denken dat ik zo idioot materialistisch ben ingesteld... tuurlijk wil ik ook gelukkig wordne enzo maar dat neem ik aan dat we dat allemaal willen *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:26

Grappig Laura, zoals jij jezelf ziet zie ik mijzelf dus totaaaaal niet. Heb vorig jaar even een baan gehad met een laptop en auto van de zaak. De laptop heb ik verschillende keren laten vastlopen en de auto heb ik per ongeluk tegen een paal geparkeerd (300 piek eigen risico). Met panty's heb ik altijd ruzie en ik voel me verschrikkelijk in pak. Geen career woman dus voor mij. Haha!

Ik hoop in mijn leven dingen te doen waarbij ik me prettig en nuttig voel. En dan het liefst zonder uiterlijk vertoon (no offence voor mensen die zich daar wel lekker bij voelen hoor). En wat dat is? Dat kan van jaar tot jaar verschillen, ik denk ook niet dat ik de rest van mijn leven redacteur blijf. Er komt vanzelf wel weer iets op mijn pad waardoor mijn leven een andere wending krijgt. Met of zonder partner, met of zonder kinderen, met of zonder paard, ik weet het niet, 't is maar net hoe het allemaal gaat lopen. Maar een career woman zal ik iig nooit van mijn leven worden. Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 21:27

hihi who knows bevalt het me helemaal niet. Alhoewel, ik ben wel een echte steenbok Knipoog Én ik ben dol op pakken en stropdassen hihi
(en dan spreek je me over 10 jaar en dan ben ik boerin met 4 kids ofzo Knipoog )

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:33

Gelukkig zijn, dat is het eerste.
Ik zou graag met 1 van deze paarden nog het een en ander willen bereiken & eigenlijk hem voor eeuwig bij me te houden.
Verder hoop ik mijn eigen handelsstal en fokkerij op te kunnen zetten en deze op een goede manier te runnen. Ik hoop echt iets toe te gaan kunnen voegen in de paardenwereld en dan met name in de dressuur en springsport.
Het doel is ook om zelf nog een heel eind in de sport te komen en ooit eens een knaller te fokken.
Heel erg graag, een leuke man waar ik dit mee kan delen en we dus de paarden als gezamelijke passie hebben.
Een man waar ik knettergek op ben en zielsveel van hou en hij natuurlijk ook van mij, met wederzijds respect en begrip (enfin, mijn droomman heb ik al in een ander topic omschreven en hij moet het dus zijn).
Misschien ook nog 1 of 2 kids, mocht dat mogelijk zijn.
Ik hou van het goede leven en hoop dat dus ook in volle teugen te kunnen gaan genieten.
Even op het materialistische, ik hoop dat dit alles mooi verpakt is. Ik heb al een plan in mijn hoofd dus wie weet...
Een mens mag dromen en dromen kunnen ook uitkomen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:38

Laura schreef:
hihi who knows bevalt het me helemaal niet. Alhoewel, ik ben wel een echte steenbok Knipoog Én ik ben dol op pakken en stropdassen hihi
(en dan spreek je me over 10 jaar en dan ben ik boerin met 4 kids ofzo Knipoog )


Dan ben ik totaal geen steenbok want ik loop het liefst in mijn paardrijkloffie door de stallen (en nog liever als manager van de stallen, uiteraard Schijnheilig )

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:48

Ik wil zoveel dingen die onmogelijk zijn, eigen paarden of grote eigen huizen met veel grond en paarden intereseren me eigenlijk vrij weinig, dat geeft alleen HEEL veel werk, dat zie ik aan dit huis en bij andere mensen met veel paarden. Ik zou zelf graag een echte goede dressuurruiter willen worden, maar de kans dat ik écht goed word is minimaal. Ik zou wel graag een leuke/goede baan willen krijgen en nog eens wat verder willen leren dan alleen dit wat ik nu heb, maar ik wil zoveel dat het allemaal niet tegelijk kan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 23:13

Wat leuk om dat te lezen. Ik dach vroeger ook dat ik carriere wilde maken. Dus al snel was ik hoofd inkoop met veel buitenlandse reisjes. Later runde ik de binnendienst met totaal 16 medewerkers inclusief een lap-top mobieltje, auto van de zaak maar ook 24 uurs dienst op je mobieltje en met je lap-top.

Ik ben daar dus behoorlijk van teruggekomen. Ik was altijd druk druk druk Wat mij gelukkig maakt is dat ik de vrijheid heb om te kiezen wat ik wil doen. En daarbij is het voor mij erg belangrijk veel tijd door te brengen met de mensen en dieren waar ik van hou. Daarbij hecht ik aboluut niet aan uiterlijk vertoon.

Toen dat helder voor me was heb ik het roer ook radicaal omgegooid. Het is wel erg goed dat ik dat heb meegemaakt dat maakte delatere keuze ook een stuk bewuster. Ik kan zeggen dat ik nu echt heel erg gelukkig ben en dat ik heb gekozen voor een betere kwaliteit van leven.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 23:41

Ik wil populair zijn, mooi en bekend. Iedereen weet wie ik ben maar meer ook niet. Een gezellig klein huis in spanje. Een bar waar o.a. al mijn vrienden komen etc. een heetlijk terras waar ik mijn avonden door kan brengen.
heb het al helemaal voor me.. *zucht* kon het maar allemaal zo worden!