gezocht jurylid voor clubkampioenschap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

gezocht jurylid voor clubkampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 10:36

ik plaats het maar ff hier omdat hier de meeste wedstrijdruiters komen en ik er vanuit ga dat de juryleden en misschien wel tevens juryleden hier ook komen!
ik organiseer samen met een vriendin het clubkampioenschap bij ons op de vereniging
deze is dus alleen bestemd voor leden van onze club
het kampioenschap wordt verreden op 14 en 15 december
op zondag 15 december hebben wij de paarden en pony's: springen en dressuur
wij vragen aan de deelnemers een kleine bijdrage, vanwege een grotere aanpak dan bij andere onderlinge wedstrijdjes
nu kunnen wij dus ook een officieel jurylid vragen,
ik vraag me af of er iemand misschien bij ons op 15 december wil jureren bij de paarden en of pony's van de klasse B t/m Z2
we weten nog niet hoeveel juryleden wij nodig hebben, aangezien we nog niet weten of we allebij de bakken gebruiken voor deproeven

als het je wat lijkt wil je dan ff reageren of een pb sturen
met vriendelijke groet


gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:24

Waarom nou weer op 15 december Verward Dan hebben we bij RAP een springwedstrijd 2 x springen voor punten...of zijn jullie ruiters zo trouw dat ze dan op het kampioenschap komen ipv een kwartier verder voor punten te rijden Verward Ik weet namelijk zeker dat bij ons de opkomst dan niet zo groot zou zijn *LOL*

In ieder geval sterkte met het zoeken Haha! Ik heb wel een paar suggesties, maar die moeten de 15de allebei bij ons springen Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 17:01

oh naja we kunnen het nu niet meer verzetten
zou het toch wel zielig vinden als je niet mee wilt doen aan het clubkampioenschap
net of die 4 punten wat uitmaken

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 18:53

Het is net hoe hard je het nodig hebt denk ik *LOL* Ik weet zeker dat er bij ons een heleboel voor punten zouden gaan rijden, het idee van 'dan heb je er nog wat aan en clubkampioen wordt ik toch niet' Haha!

Succes met organiseren trouwens! En ik hoop natuurlijk dat het een geweldige wedstrijd wordt en dat iedereen er is Party!!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 10:06

nou ons clubkampioenshap is al geweest hoor