Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Als je een dader onmenselijke martelingen toewenst ben je imo zelf ook niet heel veel beter. Het is gruwelijk wat sommige mensen doen maar rechtvaardigt dat je om hetzelfde te doen? Dan is de 'gewone' doodstraf nog heel wat anders vind ik. Of gewoon opsluiten en nooit meer loslaten zo'n gek.
Wel echt een heel specifieke plek waar ze aan het zoeken zijn... icm met wat de woordvoerder van de politie heeft gezegd vrees ik het ergste
bruintje123 schreef:Toch heeft de telegraaf het wel erg vaak wel goed.
Maar die steken hun kop boven het maaiveld uit waar andere dat nog niet durven en een dag later met hetzelfde aan komen zetten.
oomens schreef:bruintje123 schreef:Nee dat effect is echt veel minder.
En pepperspray wapen noemen?? Nou nee. Vervelend, maar geen wapen.
De WWM vindt anders wel het tegendeel.
IMJ schreef:Lisitano schreef:Wraak vreet energie. Levenslang.
Ik vind het heus begrijpelijk maar ik keur het niet goed. Wat ik al zei, wraak is je eigen straf.
De Ouders van Anne hebben levenslang.
droversrun schreef:Op ad.nl hadden ze het over een helikopter die niet van de politie was die continu boven het zoekgebied bleef cirkelen. Nu zie je op nu.nl een foto van de plek die afgeschermd is van bovenaf genomen. Dat vind ik dus echt respectloos...
bigone schreef:droversrun schreef:Op ad.nl hadden ze het over een helikopter die niet van de politie was die continu boven het zoekgebied bleef cirkelen. Nu zie je op nu.nl een foto van de plek die afgeschermd is van bovenaf genomen. Dat vind ik dus echt respectloos...
Dat zie je verkeerd, dit zijn de forensische jongens die buiten het oog van de telelenzen hun werk moeten kunnen doen, vandaar de blauwe schermen en niet omdat dit de plek van Anne is. Van daar uit werken ze verder richting de aangegeven plek.
BloemBloem schreef:We hebben het niet over een straf Dani, tenminste ik niet, bij mij zou hij/zij niet
meer in aanmerking komen voor een straf!