*Update* Bokt-caps

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

*Update* Bokt-caps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-02 21:27

Branca en ik hebben een poging gedaan om een lijst op te stellen van diegene die een bokt-cap of meerdere hebben besteld en betaald, maar niks hebben ontvangen.

Ik heb geprobeerd om iedereen een pb te sturen waarvan ik dacht dat diegene besteld en betaald hadden, maar ik kan natuurlijk altijd wat personen gemist hebben.

Daarom deze oproep.
Heb je geen pb ontvangen en nog geen pb gestuurd aan mij of Branca, zou je dat alsnog willen doen?

Ookal wil je niet voorkomen in de lijst, zou je dan toch een pb willen sturen?
Je komt dan ook niet in de lijst, maar we weten dan alleen dat je er wel wat besteld hebt.

Dus zou je een pb willen sturen met je echte naam en je bokt-naam, hoeveel bokt-caps je hebt besteld en hoeveel je hebt betaald.

Alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door Chrystal-gek op 26-11-02 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 23:58

hey hallo
heb je gepb't veel succes
groetjes

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 11:16

Vorige week (of de week ervoor) heb ik een PB ontvangen van jullie, weten jullie al iets meer?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:53

Mijn pb hebben jullie als het goed is ook ontvangen.
Even een oproep van mijn kant: Ik hoef GEEN Bokt-cap meer.
Dus als iemand het overneemt dan wil ik toch graag mijn geld terug!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 00:47

Ik heb in totaal nu al 28 namen op de lijst staan, veel meer dan ik had verwacht.

Er zijn tot nu toe nog iig 2 namen onbekend.
Dit zijn echte namen waarvan de bokt-namen dus nog onbekend zijn.
Het gaat om deze 2 namen:
G F M P VD PALEN
MW M WITHAGEN
Als iemand weet wie deze personen zijn, of je bent het zelf, zou je dan een pb willen sturen?

Nogmaals, ookal wil je niet in de lijst voorkomen, stuur toch een pb.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:04

Hoe ver zijn jullie al?
Bart??? Heb jij nog een reactie of iets gehad?

We waren er zo goed mee bezig.
Het lijkt me toch fijn om alles af te handelen en het niet weer naar beneden te laten zakken.

Hebben jullie hulp nodig of iets???

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:12

Durfde er eigenlijk niets meer over te zeggen, maar dat is eigenlijk belachelijk. Ben toch blij dat jij het wel doet, Kleintje.
De redelijke termijn die we aangaven in het vorige topic, is wat mij betreft alweer ver overschreden. Ik wil graag dat er actie wordt ondernomen en wil daar ook graag bij helpen, mocht dat nodig zijn.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:23

Hmm... ook ik durfde niets meer te zeggen...
Idd ben ik nu ook wel eens benieuwd of Bart al wat te horen heeft gehad...
Blij dat je het omhoog geschopt hebt want ik moet bekennen dat ik al zeker een tijd de neiging heb om te gaan bellen maar kan me nog inhouden in tegenstelling tot mijn partner die ik met moeite tegen kan houden om te bellen...
Hij vind het namelijk welletjes en ik moet hem gelijk geven, het is nu een half jaar verder en nog is dit gedoe aan de gang.
Dus, ook hulp nodig? Want ook ik wil nu wel eens resultaat zien.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:32

Ik vind het niet meer dan logisch dat we ons mond open doen!
Als er dus nog geen actie is ondernomen ga ik haar vanavond bellen en ik zal zeker niet vriendelijk zijn. Ik ben dan recht voor zijn raap en niet tactvol.
Ben anders ook van plan om dit weekend nog bij haar langs te gaan.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:46

Fijn, eindelijk een beetje actie, we wachten nu al lang genoeg op ons geld cq. een bokt-cap... Hopelijk komt er nu wat schot in de zaak!!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:30

Branca en Chrystal-gek, doen jullie er nog wat aan? Anders zou ik best wel de lijst willen hebben om er wat mee te doen!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:30

Kan iemand mij overigens vertellen hoe Prisca in het echt heet?
Dan sta ik niet voor banketstaaf als ik bel en vraag naar Prisca

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:32

Ik heb na erg lang wachten een reactie gekregen van Prisca, heb die mail nog niet beantwoord aangezien ik me de afgelopen tijd voor de verandering eens op m'n studie gestort heb. Of ja, ik doe nu iig wat aan m'n studie Haha!

In de mail stonden een hoop ergernissen van haar en weer het feit dat ze dat geld nog niet terug gestort heeft omdat ze denkt dat ze daarmee een pressiemiddel richting mij in handen heeft. Ik heb haar in een eerdere mail al verteld dat dat niet zo werkt. Ik vind het heel vervelend dat op deze manier Bokkers last hebben van het feit dat Prisca een probleem met mij (en Bokt) heeft, maar dat is voor mij geen reden om mijn gedrag of standpunten bij te stellen. Standpunten worden bijgesteld op basis van feiten en steekhoudende argumenten, niet door een flauwe poging tot chantage.

Ik zal kijken of ik vanmiddag die mail (was nogal een verhaal) kan beantwoorden. Ik hoop dat ik haar dan duidelijk kan maken dat die boktcap actie kant noch wal raakt.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:37

Gelijk heb je Bart. Ik zou niet willen dat jij anders moet doen om wille van Prisca.
Bedankt voor je reactie in ieder geval. Ik zal proberen om op andere manieren het geld terug te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:43

Chrystal-gek schreef:
Ik heb in totaal nu al 28 namen op de lijst staan, veel meer dan ik had verwacht.

Er zijn tot nu toe nog iig 2 namen onbekend.
Dit zijn echte namen waarvan de bokt-namen dus nog onbekend zijn.
Het gaat om deze 2 namen:
G F M P VD PALEN
MW M WITHAGEN
Als iemand weet wie deze personen zijn, of je bent het zelf, zou je dan een pb willen sturen?

Nogmaals, ookal wil je niet in de lijst voorkomen, stuur toch een pb.

Is dat niet "ikke" hier op bokt Lachen
Voor de rest ben ik erg benieuwd wat er op je mail gezegd word Bart.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 14:34

BartVB schreef:
Ik zal kijken of ik vanmiddag die mail (was nogal een verhaal) kan beantwoorden. Ik hoop dat ik haar dan duidelijk kan maken dat die boktcap actie kant noch wal raakt.


Ach Bart, laat toch zitten. Je weet zelf ook wel beter, denk ik.
Dat geld komt toch niet terug, wat je ook zegt. Verder vind ik niet dat jij moeite moet doen om haar proberen duidelijk te maken dat dit niet kan. Dat heb je al gedaan en het heeft niets uitgehaald. Dan kan je wel weer een mail sturen met dezelfde inhoud, maar het haalt toch niets uit.
Sorry, maar ik heb echt geen zin om weer een aantal weken te wachten, tot zij weer dezelfde mail naar jou stuurt.
Zo kunnen we aan de gang blijven, toch?

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 16:56

Toevallig heb ik juist gister weer een pb'tje gestuurd over wat we nu moesten doen met de bokt-caps, dat er nu genoeg tijd was verstreken en er wel een keer actie ondernomen mocht worden.
Krijg ik vandaag 3 pb's over de caps, niet van diegene die ik een pb had gestuurd, maar van 2 anderen en van Prisca!!!

Bellen had geen zin volgens haar, ze nam onbekende nummers niet op.

Ondertussen is dit topic ook weer omhoog gehaald, ik had zelf al het plan gehad om dit topic sticky te laten maken.

We zijn er dus nog wel mee bezig, ik iig wel.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 17:30

Wat had Prisca verder nog te melden, behalve dat bellen geen zin heeft?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 17:31

Goh, dus Prisca leest nog wel mee, hoe weet ze anders dat we willen bellen.
En toch een PB van haar, en dat terwijl ze niet meer op bokt zou komen. Het is dus blijkbaar wel goed genoeg om PB's te sturen.

Sorry hoor Prisca, maar je zal dit dan ongetwijfeld ook wel lezen!
Ik vind het daadwerkelijk geen stijl wat je nu doet. Ik kan me ook niet voorstellen dat een beetje mens met waarden en normen zich hier lekker bij voelt! Wees nou slim en betaal het geld terug!

Chrystal-gek, wat gaan jullie nu verder doen???
Het maakt de meeste mensen niet uit of de lijst compleet is of niet.
We willen nu gewoon actie!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 18:24

haha ze neemt dr telefoon niet op als het onbekende nummers zijn? Zal ze de voordeur ook niet open doen als er een onbekend persoon voor staat? Denk dat ze dan maar een ingebrekestelling door de bus moet krijgen mensen... dat ze haar kant van het verhaal niet is nagekomen. En ik zou daar maar haast achter zetten, want straks is de tijdslimiet daarvoor verstreken...

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:45

En ze is al weer op bokt geweest vandaag....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:55

Laura schreef:
haha ze neemt dr telefoon niet op als het onbekende nummers zijn? Zal ze de voordeur ook niet open doen als er een onbekend persoon voor staat? Denk dat ze dan maar een ingebrekestelling door de bus moet krijgen mensen... dat ze haar kant van het verhaal niet is nagekomen. En ik zou daar maar haast achter zetten, want straks is de tijdslimiet daarvoor verstreken...

Laura, kan jij mij hier meer over vertellen? Binnen hoeveel tijd moet het?
Heb je nog meer tips?

Ik laat het er niet bij zitten. Morgen zal ik eens een rechtswinkel bellen. Ik denk dat ik geen verhaal kan halen bij mijn rechtsbijstandsverzekering omdat het misschien om een te laag bedrag gaat.

Ik heb inmiddels al een cappie gekregen van iemand, maar het feit blijft dat ik dit een f*ckstreek vind. Prisca maakt hier toch even gebruik van ongeveer 25 goedgelovige mensen.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 20:33

Meer dan 25 mensen, kheb al een hele lijst (ik dacht zo uit mijn hoofd ongeveer 30 mensen, enkele hebben niet gereageerd en anderen wouden niet op de lijst) dus nog meer bokt-caps aangezien er meerdere er meer hebben besteld.

Enne Lis, waarom zou je er niks over durven te zeggen?
Het is nog steeds niet opgelost.
Ze zei dus dat ze de telefoon niet opnam bij voor haar onbekende nummers en de deur niet opendeed, omdat ze veel bij Leys was die nog steeds behoorlijk ziek was en dat ze haar topic uit de MestHoop wou hebben.
Verder had ze het over dank en stank voor dank en een boel verwijten waar ik niks mee kan omdat het niet met mij of de bokt-caps te maken had/heeft.

Haar topic is ondertussen door Bart uit de MH gehaald en in VvdD geplaatst waar ze zelf ook al gereageerd heeft.

Ik weet het ook niet hoor, heb nog steeds de hoop dat het vanzelf goed komt, vooral nu ze zelf contact heeft gezocht (op wat voor manier dan ook) en ook weer wat geplaatst heeft.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 20:34

Ik vind het ook heel erg jammer dat het zo moet gaan maar heb je branca al een pb gestuurd?
die is er ook mee bezig geloof ik.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 20:35

Heb vandaag dus wat zitten mailen met Prisca, heb daarin ook wat gezegd over de Bokkers die van plan zijn te gaan bellen enzo, beetje voorzichtiger dus met het doen van aannames aub Haha! Heb haar in die mails (2) ook nog even op dit topic gewezen om duidelijk te maken dat het voor een aantal Bokkers nu echt meer dan lang genoeg geduurd heeft.

Belangrijkste reden voor het nog niet terugstorten was nu tijdgebrek, voornamelijk door Leys. Heb haar gezegd dat dit haar maar iets van 10 minuten hoeft te kosten. Ze hoeft maar 1x het hele bedrag over te maken en dan iemand een lijst te sturen met namen en aantallen caps die betaald zijn. C'est ca.