ik wil aankomen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

ik wil aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 12:27

ik ben een vrij klein meisje van 1.52 en ik weeg ook niet zo veel.
Het is niet dan ik echt dun ben, maar ik zou wel een paar kilo willen aankomen.

Ik rook ook dus dat kan ook een aanleiding zijn dat ik niet dikker word,
Hebben jullie tips. Ik ben een moeilijke eter.

P.S de tip dat ik moet stoppen met roken heeft geen zin want dat lukt me gewoon niet


xxx


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:50

Ik moet ook aankomen.. ik ben 1.85 meter en 'hoor' normaal ongeveer 75 kg te wegen. Ik weeg maar 68 en der is niets wat ik kan doen om meer te wegen. Ik eet al veel op een dag; 's morgens een boterham, in de kleine pauze op school een broodje en worstenbroodje ofzo, in de grote pauze 2 boterhammen + broodje gezond. En dan thuis nog snoep en chips en een heel bord avondeten. Probleem is dat ik vaak vol zit na kleine beetjes, maar dat ik 15 minuten later weer honger heb, maargoed dan is het eten opgeruimd. Als ik meer eet kom ik niets bij, maar zodra ik minder ga eten, val ik wel af. Zoooooooo irritant Boos! Iemand aanraders?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:54

och ik ben al gestopt met proberen aan te komen.. het klinkt raar maar wat ik ook at en hoeveel, ik kom niet aan...
Ik ben 16 jaar, 1.64 m. en 46 kg...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 13:04

ik ben 1.52 en ik weeg 40

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:10

Goh, het lijkt mij wel handig om te kunnen eten wat je wil zonder aan te komen! Niet dat ik er echt op let, maar na de vakantie merk ik het echt wel....ik ben 1.74 en weeg 60 kg. Als je het echt wil, moet je net zo gaan eten als Renee Zellweger in Bridget Jones, dus: hamburgers, slagroomtaart, chocolademousse enz enz. Niet dat dat nou zo gezond is...mijn vriendje is ook eerder te dun dan te dik en die neemt 10! boterhammen mee naar de uni...
Misschien beweeg je erg veel of ben je een druk typetje? Dat scheelt ook natuurlijk!

MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:14

Ik "moest" vorig jaar minimaal 12 kilo aankomen.
Van Nutricia zijn er pakjes met drinken die een complete maaltijd zijn. Tussendoor 2 of 3 van die pakjes per dag hielp bij mij heel goed.
Ze zijn er in veel verschillende smaken, vruchtensappen en met melkprodukten (chocolade/vanille smaak enz.)
Via een arts of dieetist wordt het ook vergoed.

Voor mij was het heel belangrijk om mijn eetpatroon te veranderen en dat is gelukt, mag nu zelfs wel wat minder... Knipoog

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:44

julliem mogen wel ene paar kilotjes van mij hebbenhoor.....*LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:52

En ook ik stel mezelf beschikbaar..

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:53

Mag ik ook meedoen?? *LOL*

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:54

Krijg alvast maar geen kinderen, mij werd gezegd met de eerste "je krijgt er zo een kilo of 5 bovenop" ... die vlieger ging niet op, was er 4 kwijt in de plaats op m'n al veel te laag gewicht. Het lag eraan volgens "kenners" omdat ik een zoon gekregen had ....
Dus ... tijdje later voor een tweede kidje ... een dochter, resultaat? NOG MééR AFGEVALLEN! ... Ik kan overigens echt alles vreten wat ik wil, bij dat ik nu een pak boter opeet of een kilo fruit ... totaal geen verschil hoor! En behoorlijke sterke gezondheid nog ook!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 15:55

jullie mogen wel wat kilotjes van mijn lenen? Tong uitsteken

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 15:59

marieketencate schreef:
Goh, het lijkt mij wel handig om te kunnen eten wat je wil zonder aan te komen!

Dat denkt iedereen dus, vooral mensen die kilo's te over hebben. Als je in de situatie zit dat je eerder afvalt dan aankomt, dan ziet de wereld er ineens wel anders uit hoor, ik zou er wat voor geven om te zwaar te mogen zijn, lijkt mij erg luxe.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:27

Ligt eraan wat je verstaat onder te zwaar Lovely. Een kilootje of 2 a 3 boven het ideale gewicht zou ik ook niet erg vinden, maar zodra het eerder naar de 10-20 kilo gaat of nog meer, kamp je ook met gezondheidsrisico's en dat is geen pretje.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:28

Lovely"]
[quote="marieketencate schreef:
Goh, het lijkt mij wel handig om te kunnen eten wat je wil zonder aan te komen!

Dat denkt iedereen dus, vooral mensen die kilo's te over hebben. Als je in de situatie zit dat je eerder afvalt dan aankomt, dan ziet de wereld er ineens wel anders uit hoor, ik zou er wat voor geven om te zwaar te mogen zijn, lijkt mij erg luxe.
[/quote]

He joh, bedankt he Knipoog

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:32

mag ik ook effe wat kilotjes van iemand lenen? heb ze echt nodig Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:39

Maar te dun zijn is ook niet bepaald gezond, ik moet er echt om denken wat ik eet anders weeg ik veel te weinig, eigenlijk kan ik ook eten wat ik wil zonder dat er heel veel bijkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:39

Ondergewicht brengt ook gezondheidsrisico's met zich mee. Om gevaar te lopen hoef je niet per se te zwaar te zijn.
De opmerking 'je mag wel wat van mijn kilo's' ken ik nu ook wel. Het is altijd aardig en vriendelijk bedoeld en ik zou ze graag overnemen, maar het is een cliché.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:46

Ik moet ook niet te weinig eten. Ik heb ook het 'probleem' dat hoeveel ik ook eet, ik niets aankom...maar als ik iets minder ga eten val ik wel af. Ik ben al best mager, dus kan dat er niet ook nog bij hebben Haha!

En ik eet heus niet gezond hoor...ik eet opzich best vet voedsel, en ik eet behoorlijk vaak, en niet te weinig...ik ben 1.87 en kom iets boven de 60 kilo uit...Boos! Maar aankomen lukt gewoon niet...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:49

Ik heb nog 5 kilo over. Zal ik het over de post opsturen?


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 18:42

Ik eet best heel veel, maar ik kom ook niks aan (niet dat ik zwaarder wil worden hoor). En gezond eet ik eigenlijk helemaaal niet.
Meer eten helpt bij mij niks, als ik meer eet merk je er haast niks van, als ik minder eet dan val ik weer snel af.

Niet dat ik hoef aan te komen, ben liever wat slanker dan wat dikker.(ik ben 1.73 en 48 kg.)

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 18:57

de pil nemen?
ik was op een juist-goed gewicht en sinds ik de pil neem is daar toch wel een kilo of vier bijgekomen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

fabienneJarig

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:19

Tja TOCH MOET je stoppen met roken. Kan je zo 10 kilo schelen......
Ik spreek uit ervaring ...helaas.....te zwaar na het stoppen met roken.

Als IK het kan, na 23 jaar verwoed roken, moet JIJ het ZEKER kunnen als je maar WILT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:47

*Marije* schreef:
Ik "moest" vorig jaar minimaal 12 kilo aankomen.
Van Nutricia zijn er pakjes met drinken die een complete maaltijd zijn. Tussendoor 2 of 3 van die pakjes per dag hielp bij mij heel goed.
Ze zijn er in veel verschillende smaken, vruchtensappen en met melkprodukten (chocolade/vanille smaak enz.)
Via een arts of dieetist wordt het ook vergoed.


ik denk dat je Fortimel bedoeld, dat krijgen de oudjes op m'n werk ook als ze niet goed kunnen eten, ik geloof niet dat je dat zo maar bij een aptheek kunt kopen, hiet moet je een dokters recept voor krijgen (weet het niet 100% zeker hoor!)

Niks is zo frustrerend als je aan wil komen en iedereen om je heen wilt afvallen, en lopen heel de tijd te zeggen: "ach wacht maar tot je wat ouder word dan komen de kilo's er van zelf wel aan" of "lekker toch dat je kan eten wat je wilt zonder dat je van aankomt" terwijl jij je contunu moe voelt omdat je, na een heftige buikgriep drie maanden daarvoor, nog maar 43 kilo weegd. Ja ik spreek uit ervaring Haha! met mij is het overginds goed gekomen hoor, ik ben aan de pil gegaan, dit hielp bij goed. Ik weeg nu ong. 52 kilo en ben 1,60 lang (kort!) en voel me prima.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:59

Yootha schreef:
Ik heb nog 5 kilo over. Zal ik het over de post opsturen?


Hup pakketzegel erop € 5,25 verzendkosten *LOL*

Het leven is een gebakje!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 21:57

Ik wil ook graag wat aankomen! Maar omdat ik echt een 'modellen-figuur' heb, krijg ik snel een 'onderbuikje', net zo'n zwembandje. Dus wel wat ik echt kan gebruiken. Verder ben ik bijna 15, ben 1.78m en weeg rond de 60kg.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 129 bezoekers