Sommige mensen!! GRRR

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 12:19

ik zit dus nu al zo'n 2 weken het "metroc-traject" te doen (cursus waar je er achter komt wat voor beroep / opleiding je wil)
en mn persoonlijke begeleider (Charles) dat is echt zo'n *PIEP*

Het ziet er dus naar uit da'k dit jaar niet word toegelaten op het CIOS, en dus moe'k een andere opleiding zoeken, dan kom ik met SPW aanzetten (wat ik nu waarschijnlijk WEL weer ga doen Tong uitsteken) en dan begint hij helemaal van:"dat zou IK niet doen" dan zeg ik zo van:"tja, maar ik zit hier voor mezelf en moet een opleiding kiezen waar'k zelf beetje achtersta" hij:"zucht, maar ik zou het niet doen"

ALSOF MIJ HET BOEIT OF HIJ HET WIL GAAN DOEN OF NIE! ARRGHHH

en dan ook net, hebben we het nog ff over opleidingen begint hij erover dat een opleiding op niveau 2 wel wat is (terwijl ik niveau 4 kan (en ga) doen).

dan zeg ik dus weer:"jah, maar dat lijkt mij nie echt een slim idee, want stel nou volgend jaar lukt het CIOS om de 1 of andere reden toch niet, bijvoorbeeld doordat ik mn knie breek ofzo, dan zit ik opeens met zo'n opleiding op niveau 2"

en dan begint hij weer zo van:"Doe toch eens niet zo koppig enzo"

MAAR WIE DOET HIER NOU KOPPIG??! ik zit daar voor mezelf, niet om hem! Heb echt het gevoel alsof hij MIJ wil vormen en ik me aan HEM moet aanpassen, terwijl hij zich aan MIJ moet aanpassen!!

heb het er net ook nog ff met de stagaire over gehad (leuke meid trouwens Party!!) en die zegt idd ook al dat Charles echt vreemd is gewoon!!

dus heb zelf toch wel beetje gelijk Tong uitsteken

maar aan zo iets kan'k me dan echt zo irriteren en opnaaien gewoon! Boos! GRRRRR

maar ga volgend jaar lekker wel SPW doen (voor 1 jaartje) of hij het nou leuk vindt of niet!! LEKKER PUH!! Tong uitsteken

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:23

forget about charles

go for your hart.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 12:26

was'k zelf ook wel van plan *LOL*

aangezien het toch maar een opleiding voor 1 jaar is, moet het wel een opleiding waar'k zelf ook beetje achter sta (Charles begint dan weer over dat dat gevoelsmatig kiezen is en dat dat nie goed is, toen heb'k maar gezegd da'k pauze had en ben weggelopen Tong uitsteken)

dusssssssssssss

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:36

ja joh heb je goed!!
je bent nog zo jong en komt er wel uit.ik ben nu bijna 24 en ben ook nog zoekende,maar denkend dat ik nog een heleboel jaartjes te gaan heb?ach dan zoek ik nog wel ff en ondertussen geniet ik zoveel mogelijk van mijn tinkie en mijn vriend en vriendinnen en inet en alles waar ik kán van genieten!

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:52

Kan je mij misschien uitleggen wat CIOS en SPW voor opleidingen zijn? Al die afkortingen, word er gek van.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 12:54

CIOS = een sportopleiding (die ik wil gaan doen zit in Arnhem) http://www.cios.nl wil na het CIOS fysiotherapie gaat doen op HBO niveau

en SPW = sociaal pedagogisch werk

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:57

Thanx voor de uitleg. Snapte er niet zoveel van. Lijkt me wel erg leuke opleidingen. Ook de SPW. Party!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 13:34

ik wil ook spw... Schijnheilig
Maar eerst ff over, gaat toch niet lukkuh, maar goed...
Kan je niet een andere persoonlijke begeleider vragen? Haha!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 22:23

omg.. lijkt hier wel Stuffis Generalis op GOT Lachen

Gewoon doen waar je zin in hebt, schijnt dat de meesten mensen toch een hele andere baan nemen/krijgen dan waar ze eigenlijk voor gestudeerd hebben..