foto's van mijn wedstrijd en alles daaromheen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

foto's van mijn wedstrijd en alles daaromheen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 21:13

Hier zijn de beloofde foto's van mijn wedstrijden die zaterdag en zondag bij ons op de manege waren.Zie ook:
[WD] Wedstrijd op Goliath ging super!
[VvdD] Het rijden ging heeeeeeel erg slecht vandaag...Boos!
en [ITP] Actie foto's van Goliath en de andere ruinen! voor Goliath foto's het paard waar ik op moest rijden.

Afbeelding
Dit is Rogier (Roozjee) zij moest op zaterdag bij de beginners lopen en deze foto is van vrijdag avond, toen werden alle pony's voor zaterdag ingevlochten. zij heeft een matje omdat ze haar mooie manen niet af wilde knippen. Kusje Ik vind het mooi, jullie ook?

Afbeelding
Dit is Pardoes, ook zij moest op zaterdag bij de beginners lopen. Ik had eerst samen met Femke knotjes bij haar gemaakt, maar ze waren al binnen een paar minuten uitgezakt. Deze mooie knotjes heeft mijn instructrice Roxanne gemaakt. Ik vond het zo lief iki moest er gewoon een foto van maken!

Afbeelding
Afbeelding
Dit ben ik met Myrthe, zij is mijn lievelingspaard Lovers (Samen met Goliath) dit is op zaterdag haar ruitertje moest van de zenuwen heel nodig plassen en dus kon ik er even op voor twee mooie foto's. Myrthe is mooi he? Ik heb haar samen met Femke is gevlochten. Ik heb nog een foto van haar met onze velechtjes, maar daar heeft ze haar ogen dicht, dat ziet er heel raar uit. Lips are sealed

Afbeelding
Dit zijn Pardoes en Patrick, Patrick moest op 'Doesje zijn proefje rijden en 'Doesje deed heel erg haar best, alle ruitertjes die op haar hadden gereden zijn hoog ge-eindigt. Lachen

Afbeelding
Dit is Goliath, ook mijn lievelingspaard Lovers . Ik moest op hem mijn proef rijden. Op de foto zie je dat iemand door de drukte de deur naast zijn stal was vergeten dicht te doen, hij staat naar buiten te kijken, wat al die paarden daar nou doen.

Afbeelding
Dit ben ik op Goliath net voordat ik de proef moest rijden. Ik heb hier twee foto's van, maar ik vind ze allebei niet zo goed gelukt, het meisje die ze gemaakt heeft wist ook niet hoe het fototoestel werkte, dus dan krijg je dat. Mij zie je bijna niet op beide foto's, dat vind ik wel jammer, want iedereen vond ons er samen mooi uitzien, nu kan ik dat zelf niet zien.

Afbeelding
We (Goliath en ik) werden achtste van de elf geloof ik. Party!! En daarbij hoort jammer genoeg een roze lintje. Maar ik was toch heel blij dat we het zo goed hadden gedaan, ik was ook helemaal trots op lieve Goliath dat hij zich zo goed gedragen had. Kwijl



bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:05

achtste van de elf is toch pirma??? je kan helaas niet altijd hoog eindigen.... volgende keer beter, toch??? hij ziet er trouwens hartstikke lief uit!!!! Tong uitsteken Haha!

*\o/* *\o/*

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:30

Die tweede foto is wel leuk!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 19:45

Ja, ik vond die tweede foto ook het leukst. Ik dnek dat ik die laat vergroten en boven mijn bed ga hangen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers