Kerstversieringen in de winkels

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Kerstversieringen in de winkels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 07:56

Het is wel weer vroeg dit jaar. Vorig jaar was dat ook al. Ik heb de kerstversieringen al in de winkels zien liggen. Nog voor Sinterklaas. Ik vind dat wel een beetje vroeg. Natuurlijk moeten ze ruim van te voren zijn, maar dit is toch wel overdreven? Pepernoten lagen er ook al vorige maand.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 09:08

Lang leve het commerciele circus in dit land. Idem dito met moeder- en vaderdag! *blegh*

Heb dan tenminste even het fatsoen om te wachten tot Sinterklaas uit het land is voor je de kerstspullen in de winkels gooit Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 09:35

Bij Eurotuin waar ik werk hebben ze nu ook al een hele kerstshow en die is sinds 2 november geopend.
Natuurlijk gebinnen ze vroeg,ze gaan toch niet pag openen rond 20 dec,dan verkopen ze geen drol meer.
Ze moeten trouwens ook rekenen op minimaal 1 of 2 maanden tijd voor het opouwen,we begonnen al begin oktober.
Ik begrijp het wel hoor,mensen willen nu al hun kerstspulletjes kopen en niet wachten tot het eind.

Als jij een zaak zou hebben zou je het ook zo doen,hoe meer inkomsten hoe beter,daar draait het om toch.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:32

Jammer dat ze ons mooie en unieke traditionele sinterklaasfeest hiermee een beetje verloochen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:35

Daar zijn ze al zo lang mee bezig....is je dat niet eerder opgevallen?
Ik vondt het juist leuk dat er nog niet eens zo heel erg lang geleden in het nieuws werd gezegd dat de Sint de Kerstman weer aan het verslaan is....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:00

op zich maakt t me niet zo heel veel uit, kom toch nauwelijks in de stad Haha! Maar ik vraag me wel eens af hoe ouders dat aan hun kinderen moeten uitleggen. Dat de kerstman er al wel is maar Sinterklaas nog niet...

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:20

De mensen werken dat gedeeltelijk zelf in de hand. Die pepernoten vlogen er een maand geleden al heel snel door. Als winkelier zou je dan gek zijn, zou je daar geen gebruik van maken. Wat de vroege kerstspullen betreft, dat zal ook wel te maken hebben met een of ander marktonderzoek. Al heb ik laatst ook ergens gelezen dat de Sint met een revival bezig was.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 14:07

Ligt er al bijna 2 weken hier in de winkels er zijn al speciale kerstmarkten bij tuincentra enzo ook al 2 wken gelden begonnen.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 15:47

ach ik vindt het altijd wle gezellig. zeker als ze ook de kerstverlichting opgaan hangen in de stad. vindt het nu maar raar vroeg donker en vindt de gezelligheid altijd wel leuk (maar vorig jaar haden we niet eens een kerstboom Bloos )

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 15:51

In veel landen beginnen mensen al met de kerstinkopen in Januari. Erg verstandig, omdat je dan betere dealtjes krijgt. Sinterklaas kennen ze hier niet, dus ik moet ze altijd weer uit de droom helpen dat Santa Claus toch écht niet in Lapland woont, maar in Spanje..

Overigens is 6 December hier wel een vrije dag. Dat moesten ze in Nederland ook eens doen, om Sinterklaas te beschermen en te redden...