ieieie mijn zelfgekochte peerdje :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

ieieie mijn zelfgekochte peerdje :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 21:11

sinds 3 november ben ik de trotse eigenaar van mijn (nu ex- Haha! ) verzorgpony Florahof's Miranda (klinkt wel netjes, dat "Florahof's" Haha! ) aanschouw mijn mooie aanwinst Tong uitsteken

ik naast Mi in het bos. Zie de geweeeeeeeldige belichting Haha! Haha! Knipoog
Afbeelding


Miranda en Diesel, haar nieuwe weigenootje. Dies is echt een suuuuper shet (he Jan..... Haha! )
Afbeelding
snuf, snuf...... }>
let trouwens please NIET op Mi's grasbuik.... Party!! Ze is NIET zwanger Haha!

Dies en Mi again....
Afbeelding
kusje kusje HAP Extreme duivel
en ook op deze foto is ze NIET zwanger, het zijn gewoon haar spieren.. Mi doet aan blokjes... Tong uitsteken Knipoog

Hier waren Janneke (vriendin) en ik aan het springen op Mi. Zoals je ziet springt ze er alleen overheen als er palen naast staan. Ze heeft hier al 1 van mijn mooie rose hindernis balkjes aan diggelen 'gesprongen' Tong uitsteken Knipoog en na deze springles is er nog een balkje in de hemel belandt... may the rest in peace Haha!
Afbeelding

Is dit een aanwinst of is dit een aanwinst *LOL* ..... mag best trots zijn op mijn aankoop , wat jullie??????????? Haha!

*\o/* *\o/*


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:15

Leuk paardje zeg!! Ik zou willen dat ik al mijn verzorgpony's over zou kunnen kopen. Ook die van lang geleden. Lijkt me zo super! Maar ja, het geld..
Hoe oud is ze?

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:15

Leuk beestje!!! Wat voor pony is het?

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 21:17

hi, Mi is een welsh K van 6 jaartjes oud. 6 jaar betekend voor haar:puberen!!! ze heeft een beetje de kolder in de kop de laatste tijd Haha!

ik heb idd mzzl met het overkopen van Mi. ben ook best wel een beetje super trots dat ze nu van mij is Party!! *LOL*

*\o/* *\o/*


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:31

Mooie Pony, hoor! Ze heeft echt een lekker nekkie, ik vind dat wel iets hebben, zo'n gespierde nek!!
Trouwens, nog even oefenen en jullie hebben evenveel actie met springen als Imker en Ikke!!! Ga zo door!

Toos paardloos

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:35

wat een leukerd!lekker koppie heeft ie!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:40

leuke pony, lijkt een beetje op een New Forest
Wat ga je met haar doen?(wedsrtijden?Buitenritten?Lessen?)

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:53

Leuke pony inderdaad! Beetje dik.. Maar goed, zo te zien wordt daar aan gewerkt *LOL* Gefeliciteerd!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 10:49

oooh dat koppie, net Lisa haha..mooi hoor *LOL*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 11:50

hahaha ja ik weeeeeeeeeet dat ze dik is Schijnheilig ..... ik ben nu met haar naar les om haar (en mezelf... Haha! ) te "trainen".. we gaan hopelijk vanaf het voorjaar meedoen aan de onderlinge wedstrijden van onze manege en ik hoop dat ik volgend zomer met haar naar de keuring kan, als ze eenmaal echt slank en gespierd is Haha! *LOL* Knipoog
ben in ieder geval blij dat ze in de smaak valt Haha! Tong uitsteken

*\o/* *\o/*

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:52

Wat leuk gefeliciteerd!!! Blijft ie gewoon bij Ubels staan of zet je haar ergens anders neer? Misschien kom ik je nog wel eens een keertje tegen in het bos, ben net weer één van onze paardjes aan het inrijden... Cool

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 12:01

hi, hij blijft gewoon bij Ubels staan. Lekker bij de lieve ouwe (Janneke) en Diesel in de wei Haha! misschien dat ik je idd een keertje in het bos zie!!! (als ik weer het bos in ga.. met dit weer kun je nergens normaal rijden Scheve mond Verdrietig ) kan ik eindelijk jou paardjes eens bewonderen Haha!

*\o/* *\o/*

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:05

Is het bos nog steeds zo'n modderpoel in de herfst Ik ben er misschien een jaar niet geweest, na Ilana ben ik er niet meer doorgekomen. Ik weet nog wel dat ik altijd over het fietspad ging, omdat het paard anders tot zn knieen in de modder stond. Da's niet erg bevorderlijk voor je bandages... Haha! En dan die plakken modder aan de buik... om moedeloos van te worden.. Ik snap niet dat ze er niets aan doen. Maar kom gerust een keer langs hoor! Ik ben er nu elk weekend, ben mn vader aan het helpen een paardje beleren, en zelf rijd ik er eentje in. Druk druk druk druk...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:07

Leuk paardje, mooie kleur ook!
Die manen vind ik erg leuk. Party!!
Maar idd wel ff op dieet zetten hoor!! Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 12:08

het is nog steeds dezelfde modderpoel in het bos en ook de andere ruiterpaden worden steeds slechter. daar moeten echt iets aan gaan doen... maar het lijkt me leuk om een keertje langs te komen. ik wil graag een x jouw paardjes bewonderen Haha!

*\o/* *\o/*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 13:09

dieet, dieet, wat is dat...? Knipoog Haha! haha, nou ze is al wel ietsje afgevallen en nu ze een dek opheeft valt haar BUIK Haha! iets minder op (met de nadruk op IETS) Tong uitsteken Schijnheilig *LOL*

*\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers