Wat een techniek!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 10:16

Volgens een of andere site zou dit mijn oom moeten zijn tijdens de jachtkampioenschappen.

Hij doet wel altijd mee maar gelukkig is hij niet diegene die op de foto staat!!!

[img]../upload/523/jan.jpg[/img]

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:19

Lijkt wel een gemanipuleerde foto Haha! Alsof dat paard weigert voor een hindernis en ze het paard uitgeknipt hebben en later boven een hindernis geplakt hebben. *LOL*

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:35

Daar vond ik het ook op lijken.
Zou wel leuk zijn als dat je oom was, heb je altijd iets om te lachen. *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 10:39

Ik ga elk jaar kijken, eigenlijk zou je het een keer zelf moeten zien, alleen jammer dat er bijna geen kaarten te verkrijgen zijn!

Maar ze rijden dus echt zo!!! In de Masters klasse valt het wel mee, maar met name de Members klasse is echt om te huilen!!!(VAN HET LACHEN) Af en toe ook wel sneu omdat ze hun paarden zo enorm in de weg zitten!!!

Voor degene die wel gaan kijken kan ik jullie de champagne vijver aanraden!
Er zijn altijd weer een aantal paarden die daar niet in willen springen en die netjes hun baasje voor laten gaan Haha! *LOL* Haha!

moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 11:13

ik vond het meer lijken op dat het paard met zen achterbenen op de balk ging staan en er dan van af glijdt of zoiets Verward
kweet het ook niet maar die vent kan wel lelijk kijken zeg Pling
groetjes monica

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 11:33

Haha ben het met Sjuimpje eens, er zitten heel veel tussen die zo springen Knipoog Geen gezicht. Het kan ook anders; mijn paardje loopt ook de Memberklasse en dit ziet er wel beter uit, toch? [img]../upload/145/IWALDO_SPRONG_HEK.JPG[/img]


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-06-18 11:34 ]</font>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 11:48

Als ik binnenkort weer de nieuwe Jachtmemo binnen heb zal ik eens kijken of ik nog wat van dit soort foto's kan vinden!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 11:57

Ik ben 3 jaar geleden er ook geweest. En ik heb mijn ogen uitgekeken. Veel van die lui kunnen echt niet rijden. Paardjes worden door een ander getraind en zij hobbelen er dan het parcours mee door. Ik was er met een familie waarvan er iemand bijna altijd mee doet. Voor 11 uur 's cohtends zaten we al aan de champagne en dat vonden ze heel normaal.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:15

Ja ach voor sommigen is jachtrijden een leuke bezigheid als je er geld voor hebt, en een leuke manier om 'in het wereldje' te komen. Maar dat is denk ik bij elke tak vd paardensport wel een beetje, bij de dressuur zie je ook wel mensen in de ring die er eigenlijk niks te zoeken hebben. Bij de jacht zijn er een aantal die professioneel bezig zijn, en een aantal die geld hebben en paarden, maar verder niet zo veel rijden. Dat verschil zie je.