Cadeau voor een jonge moeder

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Cadeau voor een jonge moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 17:17

Wat is een leuk cadeau voor iemand die net is bevallen? Of te wel, wat zouden de moeders onder jullie graag hebben gehad maar niet gekregen.
De baby is namelijk al sinds dat het een 12 weken oud foetusje was bestookt met sokjes, slabbetjes en pakjes door ongeveer het hele bedrijf. Zou het leuk zijn om iets voor de moeder zelf te kopen? Omdat ze waarschijnlijk alleen maar babydingetjes krijgt.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 17:18

ja das nou nog eens leuk dat je aan de moeder denkt. Ik kan mij zo voorstellen als ik bevallen ben dan ik het heerlijk zal vinden om verzorgingsproducten te krijgen, dus een lekker maskertje, of makeuppie of wellicht een geurtje???

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 17:25

Misschien leuk om 'r een massage cadeau te geven of naar een schoonheidssalon,denk dat ze dat wel lekker vind na d'r bevalling?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 17:26

Iets om haar lekker te verwennen, da's inderdaad hartstikke leuk. Een lekker setje met bodylotion en parfum, of badolie oid.
Leuk idee van je!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 17:58

Na mijn tweede bevalling kreeg ik van iemand een dinercheque voor twee. Dat vond ik eigenlijk wel een heel leuk cadeau omdat dat nu juist de dingen zijn die er bij inschieten als je een kindje hebt gekregen maar die eigenlijk wel heel belangrijk zijn voor jezelf en je relatie. En met zo'n bon ga je op de een of andere manier toch sneller.
Bij deze bon zat ook een waardebon voor het oppassen door de gulle gever tijdens dat diner maar dat hoeft natuurlijk niet in dit geval omdat het een collega is geloof ik? Dat is alleen maar heel erg leuk als het iemand is die je goed kent en vertrouwd, anders laat je de baby niet achter Knipoog

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 18:22

Ik kreeg hopen spulletjes van de zelfde leeftijdsgroep en ... zuigflessen bij de vleet terwijl ik beide kids borstvoeding heb gegeven maaaaaaaaanden lang ... Wat ik nu vaak geef is praktische dingen zoals luiers en setje verzorgspullen voor baby, en een nieuwe leuke shirt voor mams (want baby slaagt er in niet alleen hem/haar zelf onder te spugen, ook mams moet eraan geloven! Haha! ... verder ook al vaker iets voor grotere broer of zus gekocht in de plaats ... en lakentjes voor op het bedje ook af en toe. En voor diegene die ik niet zo goed ken heb ik nu hopen pakjes maatje 3maand en 1 jaar (populaire maten waren die bij mij) en zuigflesjes ... hihihihi ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:04

Ik denk en dinnercheque of een bon voor een kuuroortje of wat dan ook wel leuk is Lachen Dat ze dan eventjes lekker zichzelf kunnen verwennen Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 21:22

Wat erg leuk is om te geven:

koop een rietenmandje bij Xenos, en doe daar allemaal Zwitsal spullentjes in. Baby bodylotion, babyolie, luierdoekjes, babyshampoo, babyzeep, allemaal van Zwitsal. Haal bij bv de bloemist een groot stuk doorzivhtige folie en pak de mand dan daarmee in, leuke strik om het dicht te maken en klaar is kees.... Volgens mij heel leuk om te krijgen, is altijd makkelijk. Succes !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annefleur200, Axxy, ComscoreBot, danneke80, DWitzel, Eineges, Eliana, Hanneke1989, Hanneke_68, hortensia, lrm, maessie, moralian, mvdende, Poety, rozebadeend, Suliko, YandexBot, zuperzmoker en 188 bezoekers