Na het overlijden en cremeren van mijn vorige paard Jitze, heb ik zitten denken aan een laatste eerbetoon.. Ik had direct na zijn overlijden al een wit gouden ketting laten maken met as in de hanger (welke ik altijd om heb) en een zilveren ring met zijn haar.
Uiteindelijk was er maar 1 beste laatste eerbetoon; zijn as uitstrooien met Santos (wat zijn maatje was toen Santos en Jitze nog samen stonden voordat Santos naar de opfok ging. Ook was Santos mijn steun en toeverlaat toen Jitze plots overleed en ik in een diepe put terecht kwam. Hij heeft mij uit die put getrokken.) in volle rengalop over het strand bij Schoorl/Hargen, waar Jitze en ik in 2014 en 2015 mega veel plezier hebben gehad op vakantie.
Martine van fotostudio Bellavie krijgt echt alle lof, want zij heeft precies in een foto gekregen wat ik zo graag wilden laten vastleggen van Jitze zijn laatste eerbetoon...
When there are no words to say, but only emotions to show...
Memories in my mind, love in my heart.
I will always love you!

Buiten deze schitterende foto om, hebben wij ook plezier gemaakt op deze shoot en heb ik ook momenten gehad dat ik vergat dat Martine aan het fotograferen was. Geniet mee!